A taký pozitívny návrh to mohol byť.... Ja sa len snažím pochopiť, keď nemáš v úmysle ani zakladať prepravnú spoločnosť, ani pracovať v DPB, ani nijak konštruktívne zasahovať priamo do riešenia problematiky napríklad na verejných schôdzach ohľadom mestskej dopravy alebo na magistráte - načo je dobré chodiť do terénu a bezprecedentne sa voziť - komu to čo dá, keď sem zápalisto stokrát napíšeš, že niečo je nanič? Iba toto sa snažím chápať. U seba to riešim akčnejšie - ak mi nejaký spoj alebo typ autobusu nevyhovuje, nepoužívam ho. A nie je to o kúpe auta - využívam nohy, bicykel alebo kolobežku. Alebo vhodne skombinujem.
MiroBA
Ja si tiež osobne myslím. Aj keď som trochu skeptik a myslím, že
DPB oprotí iným značkám neušetrí v konečnom hľadisku nič.
Všeobecne k poslednej diskusií k SOR:
SOR je pomerne mladý výrobca voči iným výrobcom s mnohoročnou tradíciou (Mercedes, Man, Karosa resp. Renault) ktorý vsadil skorej na nízku cenu vozidiel než dizajn a zčasti aj kvalitu. Je aj pre Českú republiku dobré, že i nich niekto "domáci"
začal vyrábať a vyvíjať vlastnú značku. Tak trochu im a ja sržím palce a verím že budúca typová rada bude zase lepšia.
Čo sa týka dnešnej rady NB určite je čo vylepšovať ale každý výrobca musí nejak začať a nabrať skúsenosti.
A čo sa týka našich SORov NB18 hoci boli relatívne lacné, otázne je aký bude ich stav po 4-5rokoch prevádzky a koľko bude treba vrážať potom do opráv. Myslím že sa Bratislava aj Praha trochu ulakomila mohlo sa s touto značkou ešte počkať.
Ale myslím, že tu aj všetci vieme, že viacmenej tento výrobca bol trochu "dohodený" aj "po známosti" ale na SR nič neobvyklé a netreba to ďalej rozpisovať.
Keď bude najbližší tender na kĺbové autobusy poháňané plynom tak by to mohol vyhrať tender TEDOM. Aspoň ja osobne som na neho aj zvedavý.