Reakcia na: MiroBA #163406:
ja som za rovnaký meter pre všetkých... teda keď som tvrdil, že sa malo so SpORom počkať, tak rovnako by som si počkal, kým sa Tedomy CNG kĺbové niekde rozjazdia a nech sa ukážu nejaké 2 roky u niekoho v premávke. V inakšom prípade ak by tender na CNG klbáky urgoval, som za overené značky CNG klbákov (vynímajúc SpOR)
no.ev.di.
Re #163371 Ike: tak týmto sa utešovať je teda fakt pod úroveň. Aby dnes niekto vyrobil niečo čo by bolo horšie než Ik280 po stránke komfortu, tak to by už len bola pohroma. A čo takto S(p)OR(ák) porovnať s autobusami ostatných výrobcov?! ?
Re #163375 dopravak123: ako keby záležalo, či BMX, Mercedes, Škoda, Peugeot, Ford, Citroen,... podstata je, že v autobuse do práce necestovali už nejaký ten rok, čo sa možno netýka rádových pracovníkov.
Re #163368 Sanos: ☺ to akože SOR NB 18 nemá nižšiu spotrebu ako tie naše staré "haraburdy"? Ako to? ? Pán Igor Jeřábek vysvetlí ako je možné, že SOR má takú spotrebu ?
Re #163381 m@rtin: ak teda hovoríš podľa seba, alebo daných ľudí no tak asi máte riadne poruchy percepcie ? v Bratislave ti bez problémov každý aj najväčší laik vie, aký je rozdiel medzi MBCC, Solarisom a SORom, to si iba ty myslíš, že nie. Aj v Prahe určite ľudia vedia o čo je inší SOR a Citelis, len ty v kuse zavádzaš a robíš z ľudí somárov, resp. zavádzaš tuto so svojím druhom z ČR, že je všetko OK. To všetci, čo ste v ČR trpíte slabosťou na SOR či čo? Ako by ste vlastne reagovali keby bol SOR Slovenský alebo Posľký výrobca, toto si mi furt nezodpovedal ?