Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Petto #163067:
Mne ten web nefunguje.
Reakcia na: Petto #163067:
Hodilo to nejaku sprostost ( uz viem naco narazal noevdi ? ) , daj si codnesvarit.eu a diskusne forum-NOVE
Reakcia na: no.ev.di. #163066:
neviem v akom zmysle to myslis , ale tam uz boli viackrat pravdive info prv nez na IMHD . Tak ale poslanim IMHD nie je uverejnovat 100% nezarucene informacie. Imhd cita aj dost dopravnych laikov alebo beznych cestujucich tak naco pisat o zmenach, ktore nie su zarucene.
Reakcia na: Petto #163062:
myslíš tzv. "kuchársky" web? ?
Reakcia na: Ruslan #163060:
ešte dodám, že takýto stav je aj na L135, že niekedy vezie z Kuklovskej na Veternicovu 2-3 ľudí, niekedy 8, niekedy 1, potom od Ľ.Fullu idú tak najviac 4 ľudia, na Molecke všetko vystúpi, niekedy niekto nastúpi, potom nič, až na MiÚ KV nastúpia, podaktorí idú od MiÚ KV iba na Borskú čo môžu električkou vykonať ? zaráža ma ale to,že viac ako pravidelnej kapacitnej doprave (električka) s krátkym intervalom by dali ľudia prednosť hoc aj priblblým minibusovým linkám v 20-30min intervale. Niečo podobné ako prípad s L66 do Eurovey... Tak to vyzerá, že úroveň dopravy v tomto meste zodpovedá plne úrovni cestujúcich, lebo ľudia väčšinou požadujú od dopravcu úplné kraviny namiesto ďalšieho minimalizovania počtu liniek a skrátenia intervalov. Radšej budú čakať na linky s 12-30 min intervalom ?
Reakcia na: Petto #163062:
keby si cital susedne forum, tak vsetko sa tam uz spominalo...samozrejme nic nie je iste, lebo ziadny dopravny prikaz vydany nebol ?
Neviem ci ste to tu uz rozoberali ale na konkurencnom webe je uz info o zmenach na 35,36,70,133 - nastanu od 4.aprila ? . + presuny Tedomov a Citelisov medzi vozovnami
Reakcia na: Peon #163059:
ale veď to je na smiech prosím ťa, aby presunuli preto zastávku, veď tí ľudia čo som videl cestovať sú nefajčiari, teda neviem čo to bolo za výmysel. Asi niečo podobné ako zastávkou Šaštínska či Sološnícka, lebo si niekto sťažoval, že mu šteká pes vždy jak to tam zastaví. ? v tomto meste niečo robiť, je raz tak horšie ako sa na to vysrať, jak sa mi vidí.

Re #163060 Ruslan: dobre, uvidíme ale aj tak nakoniec, že či L89 šetrenie prežije. Vždy lepšia situácia, že by minibusové linky zanikli, resp. prežila by jedna, dve najpotrebnejšie, než ako keby sa mali predlžovať intervaly na linkách, ktoré vozia balíky ľudí do práce a z práce. Skús si predstaviť redukciu napr. na L34 a 83, až sa mi mdlo robí. To isté napr. L68,93,94,95 či 98 neviem si predstaviť, že by predlžovali intervaly, veď by sa nedali v tých autobusoch existovať potom. Takisto keby šetrili na L21,31+39,či 61 a 63 alebo 50. Radšej obetovať tie "vymoženosti" poslednej doby čo nám "podaroval" Záhradník a Ďurkovský mu celú tu anarchiu odklepol.
Reakcia na: no.ev.di. #163058:
nesmej sa, ja som bol tiež toho názoru, že viac než rok vozila vzduch, až kým som na vlastné oči nevidel toľko ľudí v linke 180. Aj som sa čudoval, že ako je to možné... ☺
Reakcia na: no.ev.di. #163050:
neopruzuj = neopružuj? Ani to nepoznám. ? Čo to znamená?

"nejaký inžinier sa sťažoval, že mu pod balkónom fajčia, nech tú zastávku presunú..." To je teda dôvod! ? Veď nech tam častejšie chodia mestskí policajti! Čo-to by sa povyberalo na pokutách a snáď časom by tam fajčiť prestali..

Na Brižitskej ul. je iba kaplnka - tam neviem či bežne bývajú omše.. V starom kostole (pri Horánskej studni) býva bežne omša iba v nedeľu o 11:00 h, ostatné sú v novom kostole pri zastávke "Alexyho".
Reakcia na: Ruslan #163055:
nakoniec, viac než rok tu boli príspevky o tom koľko vzduchu prevozila L180, ak sa dobre pamätám a keď už by sa spoj k cintorínu zrušil, tak zázračne príde niekto s info, že tam niekto chodí, aj to OBČAS ?
Reakcia na: no.ev.di. #163056:
áno, od Matadorky sa vozili ľudia k cintorínu, ale ten počet 7-10 ľudí bol iba v poobednej špičke okolo 15 - 16.30 h.
Reakcia na: Ruslan #163055:
ja som s ňou šiel 2x, a v úseku Holíčska - Cintorín Petržalka s tým šli tak 2-3 ľudia, ktorí chceli ísť k ŽST Petržalka a nestihli 93,94 alebo 99. Mi chceš povedať, že na ňu chodili ľudia k Matadorke a odtiaľ sa vozili k cintorínu? Iba to, že OBČAS nastúpilo 7-10 ľudí je fakt slabé... Máme ale na takéto linky dnes peniaze vlastne?! ?
Reakcia na: no.ev.di. #163053:
ako vieš, že 180 nikto nejazdil k cintorínu? Viezol si sa ty niekedy na petržalský cintorín L180?, či to si iba videl, že, keď z Holíčskej, alebo Smolenickej išla prázdna, tak bola prázdna aj až ku Kúpalisku Matador a k cintorínu.

Ja som sa občas viezol L180 na Kúpalisko Matador a linka z Holíčskej po ŽST Petržalka viezla tak O až 2 ľudí, (v tomto úseku bola zbytočná) ale na ŽST Petržalka nastupovalo hlavne v poobednej špičke aj 5 ľudí a na Kúpalisku Matador občas do linky nástupilo aj 7 až 10 ľudí. (vozili sa tým hlavne dôchodcovia, minibus by postačil)
Reakcia na: MatejBA #163052:
preto, že by som sekol L66 po trhovisko? či čo ti vadí? ?
Reakcia na: Peon #163037:
neviem či by nebolo ale lepšie aspoň pre tento rok sa s minibusovými linkami umierniť. Okrem udržania L36 s predĺžením na Kuklovskú (náhrada za L35 a 135), zachovania 147 a 151 by som napr. L89 zrušil. Nikto nejazdil k cintorínu ani keď tam chodila L180, sotva sa to teraz zmení a ľudia do sadu J.K. chodia pešo od Farského aj tak radšej než by mali čakať na L89, občas sa dakto odvezie no vyťaženosť je ledva na minibus, možno by stačil nejaký VAN pre 6 ľudí ? dnes som sa povozil aj s L44, chodí využívaná celkom, poobede ide hlavne veľa ľudí "do kopca" od Siemensu hore na Višňovú, Guothovu a Na Revíne, niečo vystúpi na Júlovej a Kolibe. Ale na L.Dérera vystupovalo žalostne málo ľudí, na Júnovej to nebolo tiež nič extra ale dakto tam nastúpil/vystúpil. Na Jaskový rad ku podivu nešiel nikto, okrem 2 čo nastúpili behom 4 jázd a 2 tam vystúpili, ale inak nič. V rámci šetrenia by sa možno dalo aj useknúť úsek Siemens - Jaskový rad a linka by od Bárdošovej mohla pokračovať po Stromovej a otočila by sa späť na Kolibu cez Jakubíkovu a Uhrovu a po Bárdošovej späť na Kolibu. Tiež by som zrušil premávku v úsekoch : Siemens - Jaskový rad - Siemens,čo robí 3,19km (27spojov cez prac. deň a 23 cez voľno) a Siemens - NOÚ robí 1,96km (2x cez prac. deň a 6x cez voľno). Do kostola linku netreba, keby videli v akej prdeli je kostol v Dúbravke, bohu by ďakovali aj za to, že im chodia trolejbusy na Magurskú a neobťažovali by ešte s linkou pred kostol. Mimochodom je zaujímavé jak sa bazíruje na tom aby mali šoféri na konečných čas na prestávku ale to, že šofér L44 nemá po odjazdení trasy Koliba - Jaskový rad - Koliba ledva 5min na prestávku zjavne nikoho netrápi ?
Reakcia na: no.ev.di. #163050:
Co, si nasraty, ze aj ty nemas minibusovu linku? Alebo ti dochadzaju napady a uz utocis ako Fico na vsetko zive? Uvedom sa! Ide o to, ze ty mas chorobnu predstavu, ze si lepsi ako hocikto a ze pomocou mapy a tvojho pseudovyskumu ze vidis 1 spoj prazdny a linka je nepotrebna je na smiech!

A ak ty sa raz dostanes do DPB a budes robit tie zmeny co navrhujes tak ti garantujem, ze vtedy si kupim auto lebo cim dalej tym horsie napady mas ? (a to teraz nehovorim len o 133 ale celkovo)
Reakcia na: MatejBA #163029:
teraz si múdry jak rádio, ale keby tu niekto prišiel ešte pred otvorením Eurovey s nápadom predĺženia L66 tak by ste si o ňom mysleli, že je somár. Kecy,kecy,kecy... spraví sa populistická linka alebo nejaká úprava a už začne všetkým z toho harašiť a zázračne si nikto nepamätá čo kedysi povedal ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.