Reakcia na: J #16311:
Mas velku pravdu-cestujuci zo svojho pohladu rad prizmuri aj obe oci, ak mu voz pride nacas a odvezie ho tak, ze mu v lete nepride zle od horucavy a v zime neskonci takmer s oblickovym zachvatom Co sa tyka umiestnenia motora Citybusu-ak ma byt voz nizkopodlazny (uplne alebo ciastocne), nie je ine riesenie umiestnenia motora, ako takto "nastojato" v robustnom "zakonceni" vozidla. Motor, aby mal potrebnu silu na rozhybanie 18 metrov, nemoze mat mensiu kapacitu, ako ma. Fascinuje ma dômyselnost, s akou je to tam vsetko "poskladane" a ako prehladne a jednoducho to pritom vyzera! :o) Skvely napad su aj tie chranice na piestnice nad harmonikou-je to velka drobnost, ktora zabrzdi problemy, ktore nastavaju po garazovani pod holym nebom, ked bus nema zvrchu chranenu harmoniku. Videla som riesenia u busov SAD (Iky 280, Karosy 744), ktore tvorila strieska nad mechom, cosi ako vlnkovany laminat na styroch nozickach. Extra vkusne to sice nebolo, ale splnilo to svoj ucel.
Zaver:Bratislavske farby by Citybusu 18 pristaliiii :o)
J
Vladimír: Ja si tiež myslím, že eliny málo zvonia. Malo by to byť tak ako ty píšeš. Hlavne pri odchádzaní a vchádzaní do zastávky.