Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ámos #162492:
na to ti vieš čo... keď nie iba môj otec povie na ZSSK, že na darmo dávajú ZSSK zarobiť trom ŽOSkám a živia ich, tak na tom niečo bude!
Reakcia na: 44 #162489:
Zjednotenie do jedného pásma sa pokiaľ viem nechystá a ani nikdy v budúcnosti neuvažuje.
Čo je však reálne je taká úprava tarify, kde sa bude dať kúpiť v BA iba celosieťová električenka, teda osobitne na prvé alebo druhé pásmo sa nebude dať už kúpiť (nebude taká možnosť). Táto úprava by mala byť k tomu istému dátumu ako zvýšenie cien. Tu definitívny dátum pokiaľ viem zatiaľ nepadol
Reakcia na: no.ev.di. #162469:
ake moderne vozne premavali uz skor? Aka bola pravdepodobnost, ze natrafis na reko co novy vozen.
Uvedomujes si ty rozdiel v tom ake je viest sa napriklad z Pezinka v tomto http://stalker-svk.ic.cz/files/images/blog/Bdgteer%20-%20interier.jpg a v tomto http://www.zelpage.cz/story/bdteer_zssk/bdtee3.jpg ?
Ako moja priatelka povedala, ked isla prvykrat do Grinavy s bdteer: "Po prvykrat som po vystupeni z vlaku nemala pocit, ze sa musim hned osprchovat."
Reakcia na: no.ev.di. #162476:
ok este raz, prestuduj si vyrocne spravy pre koho vsetkeho robia ZOSky.
tie prenajate mercedesy sroty pomaly uz vobec nejazdia, ale DPB da 100-tisic korun na opravu motora ?
http://zverejnovanie.dpb.sk/doc/1101
Mi to tu pripada ako two-man show, takze asi sa moj prispevok strati... 😉

Neviete, ako to vyzera so zrusenim pasiem a zjednotenie do jedneho pasma? Kedy by sa tak malo stat a stane sa tak vobec?
Dik.
Reakcia na: luky133 #162483:
žeby 2. fáza preferencie? 😉
Re #162484 Solider: spomínala sa tu Riga za menej ako 30 mil. a Mannheim stál 70 miliónov, čiže pri nekradnutí by sa reálne za cca 50 možno 55 miliónov by dal postaviť normálny štadión s kapacitou starého/nového zimáku skleneného typu ŠTB Aréna. No a keby si do toho zapojil čínsku pracovnú silu, ktorá je podstatne lacnejšia, ešte by ti ostali peniaze aj na tretí 😉 pozri si, akú cenovú ponuku dali Číňania nedávno Poliakom na výstavbu diaľnice...
Reakcia na: no.ev.di. #162469:
Chyba je v tebe, keďže máš evidentne problém porozumieť napísanému textu, vykladáš si všetko tak, ako sa to práve tebe hodí a vôbec, ani neviem, prečo sa vôbec snažím s tebou diskutova´t, keď je jasné, že všetci robia všetko na howno a ako DPB, tak mesto Bratislavu, tak železnice na Slovensku zachrániš jedine ty.
Reakcia na: luky133 #162483:
a aký je tam stav? je to lepšie prejazdné ako so semaformi?
Reakcia na: no.ev.di. #162476:
Hala je multifunkčná. Pre športy ako napríklad volejbal, či tenis je tam nainštalované osvetlenie aj zboku. Je tam aj možnosť realizovať kultúrne vystúpenia.
Reakcia na: kecho #162474:
Áno, 96 už je konečná cena. Mimochodom, kde si prišiel na tie čísla, že za taký finančný objem postavíš dve-tri hi-tech štadióny? Je nejaká taká štúdia, alebo je to len tvoj dohad?
Na Molecovej vypli úplne semafóry. Je to jediná križovatka v meste s výpadkom? Zaujímavosťou je to, že tesne za križovatkou smerom do Karlovej Vsi stojí jeden policajt a ručným radarom meria rýchlosť alebo vzdialenosť vozidiel? Nezastavuje ich, len ich meria...
Reakcia na: no.ev.di. #162479:
áno, je to tak... 😕 železnice MDVaRR a autobusy VÚC. Tie železnice si stále neviem vysvetliť, rovnako ako to, že jeden štátny podnik sa rozdelil na dva...
Reakcia na: Ike #162478:
dokiaľ nebude fungovať koordinácia medzi vlakovými a autobusovými linkami, tak môže byť vypracovaná akákoľvek koncepcia rušenia a rozvoja tratí na Slovensku. ?
Reakcia na: Ike #162478:
problém je aj ten že dopravcovia nespolupracujú... zas mám v tom guláš, že kto si kde objednáva výkony. Je to takto? : u železníc objednáva štát a u autobusových dopravcov kraj resp. VÚC?

Inak pozastavenie dopravy na trati 174 alebo jej výryzné obmedzenie by fakt viedlo k devastácií tohoto unikátu. Ono síce na záberoch premáva iba 812, ale hovoria ľudia, že autobusy v tejto trase nechodia a toto spojenie potrebujú ako soľ, lebo cesty sú v otrasnom stave a na to nejaký blb zadrel, že je v pláne oprava tamojšej cesty. To je "super" argument : "Je to v pláne, zrušíme Vám vlaky a vy si počkajte na opravu cesty. Tak snáď najprv opravíme cestu aby sa tam dalo jazdiť bezpečne a potom budeme redukovať vlaky. Však ten kraj upadá aj preto, že železnice tam už zbalili fidlátka a už neviem koľko rokov robia úsek Trenčín - Bratislava. Kým dojdú do Košíc, tak sa trendy a štandardy zmenia, zas príde nový plán na ešte vyššiu rýchlosť a modernejšie rýchlovlaky a zas sa bude celá trať rekonštruovať od BA ?
Reakcia na: no.ev.di. #162477:
Chýba koncepcia rozvoja železničných tratí a podrobné dopadové štúdie na rušenie tratí v kooperácií so subjektami autobusovej dopravy.

Jedna vláda jednoducho príde a zruší polku spojov. Druhá príde a vypracuje drahý a zbytočný projekt ŠRT.

A pritom potichučky jedna vláda pozastaví premávku BA-Stupava a druhá ju potichučky zruší.

Pritom zrušenie tratí do Šamorína a Stupavy považujem za vrchol dementnosti plánovania "rozvoja" železničných tratí
Aktuálne na TA3 je problém už aj s traťou 174, ľudia sú zúfalí z rušenia spojov na trase Brezno - Tisovec a Tisovec - Rimavská Sobota. Hrozí vraj znehodnocovanie trate. Ľuďom vraj aj mizerne premávajú autobusové spoje... bez vlakov sa ťažko dostanú do práce a do školy, a regiónu hrozí ďalší úpadok ? dúfam, že teraz sú zástanci reduckií už spokojní konečne ?
Reakcia na: Ámos #162470:
aký trh? tomu hovoríš trh, keď ŽOSky iba vycucávajú štátnu kasu lebo im ZSSK (os) posúvajä dookola všelijaké kšefty?

Re #162471 Jezo: Neviem prečo by som si mal odporovať. Ak ma chceš chytať za slovíčka, tak nemám s tebou o čom... ?

Re #162474 kecho: Jezo tvrdí, že tá hala je multifunkčná... tak neviem potom ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.