Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TeBeCe #162491:
"Zo záchytného parkoviska v areáli bývalého ČSAD na Hraničnej ulici bude premávať mimoriadna linka H2, ktorá pôjde z Hraničnej ulice cez Prievozskú, Tomášikovu, Rožňavskú, k zimnému štadiónu a obslúži aj hotely Bratislava a Danube."
WTF? kde v Ba je ešte hotel Danube okrem toho známeho na nábreží?

Okrem toho, nehovorilo sa v pôvodnej správe že parkovisko Hraničná bude iba pre zájazdové autobusy? Tie kľudne mohli doviesť ľudí pred Zimák (teda na Bajkalskú alebo Vajnorskú) a potom sa ísť naprázdno odparkovať tam a ušetrila by sa jedna kyvadlovka.

"Tretia mimoriadna linka H3 bude zabezpečovať sídlisko Petržalka. Z petržalskej železničnej stanice pôjde cez Nový Most, nábrežie generála Ludvíka Svobodu, Trnavské mýto až po zimný štadión. Linka H3 bude spájať dve "fanzóny" - na Tyršovom nábreží zo zastávky Dvory a "fanzónu" Eurovea zo zastávky Malá scéna."

Doprava zo ŽST Petržalka mala byť riešená v podobe dvoch maximálne troch prichystaných medveďov kapacity, ktoré by čakali na príchod vlaku od Viedne a odišli by po prestúpení cestujúcich... po trase by zastavili iba pri AS Ml. Nivy (a to už po dohode buď ako 205 alebo 78)

A to určite pôjdu ľudia z jednej fanzóny do druhej (ak už) z Tyršovho nábrežia na zastávku Dvory, aby sa odviezli k Eurovei na zastávku Malá Scéna ? ?

A nespomínala sa tam doprava z Tretieho záchytného parkoviska na Technickej ul. Tam pôjde linka HX? ci HM? ?
Reakcia na: luky133 #162496:
ideál ?, navrhnite Záhradníkovi nech sabotuje semafory na Molecke ? ale vážne by som aj ja uvítal keby v Petržalke odstavili semafory na Lachovej. Tie sú tak blbé, že až... koľko krát som svedkom toho ako stojíme s L68,88 alebo 96 a nič z bočnej ulice nejde, chodci žiadni... a potom jak nám skočí zelená tak ku križovatke sa blíži auto od parkoviska a zas stojí to ?
Reakcia na: Mike #162494:
A cestovne listky budu zvlast na obe pasma? Lebo potom aky by malo vyznam mat pasma?
Reakcia na: no.ev.di. #162486:
O tom čase čo som šiel tadiaľ (cca 10:30) to bolo lepšie prejazdné dokonca vodiči dávali temer stále prednosť chodcom... ?
Reakcia na: Ámos #162492:
na to ti vieš čo... keď nie iba môj otec povie na ZSSK, že na darmo dávajú ZSSK zarobiť trom ŽOSkám a živia ich, tak na tom niečo bude!
Reakcia na: 44 #162489:
Zjednotenie do jedného pásma sa pokiaľ viem nechystá a ani nikdy v budúcnosti neuvažuje.
Čo je však reálne je taká úprava tarify, kde sa bude dať kúpiť v BA iba celosieťová električenka, teda osobitne na prvé alebo druhé pásmo sa nebude dať už kúpiť (nebude taká možnosť). Táto úprava by mala byť k tomu istému dátumu ako zvýšenie cien. Tu definitívny dátum pokiaľ viem zatiaľ nepadol
Reakcia na: no.ev.di. #162469:
ake moderne vozne premavali uz skor? Aka bola pravdepodobnost, ze natrafis na reko co novy vozen.
Uvedomujes si ty rozdiel v tom ake je viest sa napriklad z Pezinka v tomto http://stalker-svk.ic.cz/files/images/blog/Bdgteer%20-%20interier.jpg a v tomto http://www.zelpage.cz/story/bdteer_zssk/bdtee3.jpg ?
Ako moja priatelka povedala, ked isla prvykrat do Grinavy s bdteer: "Po prvykrat som po vystupeni z vlaku nemala pocit, ze sa musim hned osprchovat."
Reakcia na: no.ev.di. #162476:
ok este raz, prestuduj si vyrocne spravy pre koho vsetkeho robia ZOSky.
tie prenajate mercedesy sroty pomaly uz vobec nejazdia, ale DPB da 100-tisic korun na opravu motora ?
http://zverejnovanie.dpb.sk/doc/1101
Mi to tu pripada ako two-man show, takze asi sa moj prispevok strati... 😉

Neviete, ako to vyzera so zrusenim pasiem a zjednotenie do jedneho pasma? Kedy by sa tak malo stat a stane sa tak vobec?
Dik.
Reakcia na: luky133 #162483:
žeby 2. fáza preferencie? 😉
Re #162484 Solider: spomínala sa tu Riga za menej ako 30 mil. a Mannheim stál 70 miliónov, čiže pri nekradnutí by sa reálne za cca 50 možno 55 miliónov by dal postaviť normálny štadión s kapacitou starého/nového zimáku skleneného typu ŠTB Aréna. No a keby si do toho zapojil čínsku pracovnú silu, ktorá je podstatne lacnejšia, ešte by ti ostali peniaze aj na tretí 😉 pozri si, akú cenovú ponuku dali Číňania nedávno Poliakom na výstavbu diaľnice...
Reakcia na: no.ev.di. #162469:
Chyba je v tebe, keďže máš evidentne problém porozumieť napísanému textu, vykladáš si všetko tak, ako sa to práve tebe hodí a vôbec, ani neviem, prečo sa vôbec snažím s tebou diskutova´t, keď je jasné, že všetci robia všetko na howno a ako DPB, tak mesto Bratislavu, tak železnice na Slovensku zachrániš jedine ty.
Reakcia na: luky133 #162483:
a aký je tam stav? je to lepšie prejazdné ako so semaformi?
Reakcia na: no.ev.di. #162476:
Hala je multifunkčná. Pre športy ako napríklad volejbal, či tenis je tam nainštalované osvetlenie aj zboku. Je tam aj možnosť realizovať kultúrne vystúpenia.
Reakcia na: kecho #162474:
Áno, 96 už je konečná cena. Mimochodom, kde si prišiel na tie čísla, že za taký finančný objem postavíš dve-tri hi-tech štadióny? Je nejaká taká štúdia, alebo je to len tvoj dohad?
Na Molecovej vypli úplne semafóry. Je to jediná križovatka v meste s výpadkom? Zaujímavosťou je to, že tesne za križovatkou smerom do Karlovej Vsi stojí jeden policajt a ručným radarom meria rýchlosť alebo vzdialenosť vozidiel? Nezastavuje ich, len ich meria...
Reakcia na: no.ev.di. #162479:
áno, je to tak... 😕 železnice MDVaRR a autobusy VÚC. Tie železnice si stále neviem vysvetliť, rovnako ako to, že jeden štátny podnik sa rozdelil na dva...
Reakcia na: Ike #162478:
dokiaľ nebude fungovať koordinácia medzi vlakovými a autobusovými linkami, tak môže byť vypracovaná akákoľvek koncepcia rušenia a rozvoja tratí na Slovensku. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement