Taký, že niektorí, ktorí budú prichádzať do Bratislavy zvonku, nebudú potrebovať do vnútromestského pásma. Čo takto si najprv preštudovať nejaké tarifné zásady BID, PID, IDS JMK, VOR alebo niečoho podobného?
Ak bude vstupenka na hokejový zápas slúžiť zároveň ako cestovný lístok, nemohla by sa časť zisku z predaja vstupeniek použiť na vykrytie straty, ktorú s tým DPB bude mať?
Hovoriť sa síce hovorí, ale v rámci pripomienok k ÚŠ Pálenisko-Domové role si DPB dal, že tam nechce električku, lebo by bola v meste tažko napojená do zvyšku siete a že dopravu riešiť trolejbusovou traťou v zmysle ÚP. ?
a ináč k Tyršovmu nábrežiu je už hádam bližšie zastávka Aupark, ako tie Dvory.. ?
Re #162497 44: nie, jednorázové cestovné lístky budú v takom rozsahu ako dnes, teda bez ohľadu na pásma. Pásma ostanú pre účely BID, lebo potom mimobratislavskí si budú kupovať lístky na určitý počet zón (pásiem; povedzme od 2 do a tam zohrá rolu keď si kúpi napr. pre zóny 510 a 520 (okres Pezinok nech by), či si kúpi v Ba k tomu jednu alebo dve zóny..
"Zo záchytného parkoviska v areáli bývalého ČSAD na Hraničnej ulici bude premávať mimoriadna linka H2, ktorá pôjde z Hraničnej ulice cez Prievozskú, Tomášikovu, Rožňavskú, k zimnému štadiónu a obslúži aj hotely Bratislava a Danube."
WTF? kde v Ba je ešte hotel Danube okrem toho známeho na nábreží?
Okrem toho, nehovorilo sa v pôvodnej správe že parkovisko Hraničná bude iba pre zájazdové autobusy? Tie kľudne mohli doviesť ľudí pred Zimák (teda na Bajkalskú alebo Vajnorskú) a potom sa ísť naprázdno odparkovať tam a ušetrila by sa jedna kyvadlovka.
"Tretia mimoriadna linka H3 bude zabezpečovať sídlisko Petržalka. Z petržalskej železničnej stanice pôjde cez Nový Most, nábrežie generála Ludvíka Svobodu, Trnavské mýto až po zimný štadión. Linka H3 bude spájať dve "fanzóny" - na Tyršovom nábreží zo zastávky Dvory a "fanzónu" Eurovea zo zastávky Malá scéna."
Doprava zo ŽST Petržalka mala byť riešená v podobe dvoch maximálne troch prichystaných medveďov kapacity, ktoré by čakali na príchod vlaku od Viedne a odišli by po prestúpení cestujúcich... po trase by zastavili iba pri AS Ml. Nivy (a to už po dohode buď ako 205 alebo 78)
A to určite pôjdu ľudia z jednej fanzóny do druhej (ak už) z Tyršovho nábrežia na zastávku Dvory, aby sa odviezli k Eurovei na zastávku Malá Scéna ? ?
A nespomínala sa tam doprava z Tretieho záchytného parkoviska na Technickej ul. Tam pôjde linka HX? ci HM? ?
ideál ?, navrhnite Záhradníkovi nech sabotuje semafory na Molecke ? ale vážne by som aj ja uvítal keby v Petržalke odstavili semafory na Lachovej. Tie sú tak blbé, že až... koľko krát som svedkom toho ako stojíme s L68,88 alebo 96 a nič z bočnej ulice nejde, chodci žiadni... a potom jak nám skočí zelená tak ku križovatke sa blíži auto od parkoviska a zas stojí to ?
Zjednotenie do jedného pásma sa pokiaľ viem nechystá a ani nikdy v budúcnosti neuvažuje.
Čo je však reálne je taká úprava tarify, kde sa bude dať kúpiť v BA iba celosieťová električenka, teda osobitne na prvé alebo druhé pásmo sa nebude dať už kúpiť (nebude taká možnosť). Táto úprava by mala byť k tomu istému dátumu ako zvýšenie cien. Tu definitívny dátum pokiaľ viem zatiaľ nepadol
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.