Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Jezo #162460:
koľko tisícov ľudí by prišlo prosím ťa o prácu keby sme namiesto troch ŽOSiek mali "iba" 2 mi nevieš povedať ty tragéd? ?
Reakcia na: S499.1023 #162457:
čiže naše železnice sú úplne super-duper-eňu-ňuňo a ľudia sa o ne trhajú, a preto majú rok čo rok problém s peniazmi ?
Reakcia na: S499.1023 #162458:
tých 15 firiem ale žije iba z toho čo si zarobia bez toho aby im dakto prihadzoval kšeft, čo sa o ŽOS povedať nedá.

Re #162459 kecho: to je multifunkčná aréna, s možnosťou použitia aj na kultúrne podujatia a iné športové podujatia? Rekonštruovaný štadión O. Nepelu je použiteľný zatiaľ iba na hokej a vraj ak by ho chceli používať na viac vecí, muselo by sa tam zas dačo prerobiť. Mohol sa ten štadión postaviť, taký aby sa dal použíť na všeličo možné, aby sa tam dali robiť koncerty, či hrať basketbal, futsal, volejba, či hádzaná alebo najpr. rýchlokorčuľovanie, či iné halové športy. Za tie prachy mohol byť štadión rovno aj (tresnem blbosť) so špitálom pre hráčov.
Reakcia na: no.ev.di. #162448:
Sranda, ze teraz ta tisice ludi vyhodenych na dlazbu netrapia, ako pri zelezniciach..... 😃
Reakcia na: Solider #162454:
Mannheim - 2005 - hi-tech SAP Arena konečná cena 70 miliónov E... nesnaž sa obhajovať zlodejov 😉
Reakcia na: no.ev.di. #162448:
A načo je nám zo 15 firiem s obchodmi? Zdroj a Jednota by nestačili ??
Reakcia na: no.ev.di. #162448:
Vaša Tuposť, prestaň už rozprávať momotiny o veciach, ktoré si nevidel ANI z rýchlika. Áno, výhodou takej "vlakovej jednotky" (dunčovýraz?) je medziiným aj to, že ak má poruchu jeden vozeň, tak sa nevyraďuje ale sa vyradí celá jednotka ? . A tak ďalej, celú tvoju kvintesenciu tuposti rozoberať nebudem, nehovoriac o tom, kam si sa dostal od kritiky zanedbaného zvršku na trati Komárno - Kolárovo.
Reakcia na: Ruslan #162455:
neni zimak uz v ruzinove ci v novom meste? ?
OT

http://www.bratislavskenoviny.sk/najnovsie-spravy-z-bratislavy/zivotne-prostredie/stare-mesto-zriadilo-telefonnu-linku-cistoty.html?page_id=219472

...Starostka Táňa Rosová tak plní svoj predvolebný sľub „Čisté ulice, čisté ruky“.

...Občania budú môcť nahlasovať znečistenie ulíc, nedodržiavanie verejného poriadku...

- do MS v hokeji ostáva niekoľko týždňov, ulice v okolí štadióna sú špinavé, som zvedavý, či niečo z toho splnia. ?
Reakcia na: kecho #162453:
Pôvodná cena výstavby bola 75 miliónov eur, konečná cena je 96 miliónov eur.
Reakcia na: Solider #162450:
straty pri zámenách pozemkov si rátal?
Reakcia na: no.ev.di. #162451:
Rekonštrukcia sa predražila o 21 miliónov eur, čo nie je štvornásobne, ale iba o cca tretinu pôvodnej ceny. Prečo dokázali v Rige postavil štadión za 28 mil. eur Ti povedať neviem. Druhý zimný štadión sa nachádza hneď vedľa toho hlavného, sú tam tréningové haly.
Reakcia na: Solider #162450:
aha, čiže to znamená, že teraz je úplne normálne to, že sa tá rekonštrukcia predražila 4-násobne či čo? Úplne nový štadión by nás vyšiel ešte lacnejšie. Tak mi potom vysvetli prečo v Rige dokázali stavať lacnejšie ten štadión?

A kde aké dva úplne nové zimáky sme my postavili? Kde máš ten druhý?
Reakcia na: no.ev.di. #162442:
My sme nerekonštruovali žiadnu starú haraburdu, my sme postavili dve úplne nové zimné štadióny s najnovšími technológiami na mieste toho starého, z ktorého zostalo len hľadisko. To, že Česi stavali za polovicu, je lož, pretože výstavba vtedajšej Sazka areny stála 8 miliárd Kč, čo rozhodne v porovnaní s našimi 96 mil. € (cca 3 miliardy Sk) nie je polovičná cena.
Reakcia na: no.ev.di. #162448:
A ja Ti nájdem zopár ľudí, čo budú rozprávať o nevýhodách vlakových jednotiek na dlhšie trasy.
Reakcia na: Ámos #162446:
3 ŽOSky nám sú ale na čo mi povedz?

Re #162444 S499.1023: nemálo železničiarov hovorí, že keď sa porovná čo sme ŽOSke vysolili za "nové" vozne, tak sme radšej mohli investovať do nových vlakových jednotiek, ktoré jazdia okrem mimoriadnej situácie (údržba, porucha časti súpravy,...) v stálom zložení a nie je problém s tým jak vozne na seba reagujú a nevznikajú poruchy, príp. stavy, že v pol ceste ti na vlaku vypadne vozeň lebo je na ňom porucha alebo nereaguje, čo spôsobuje rozpájanie súpravy, prehadzovanie vozňov a iné. Občas si ľudia zo ZSSK výjdu na nejakú výstavu na západ, idú "načerpať" poznatky o trendoch atď., kde už klasické takto sólo vozne nevystavuje okrem nás, Poliakov a Čechov nikto, lebo výhodnejšie a lepšie na prevádzku sú vlakové jednotky.
Reakcia na: kecho #162437:
ved prave.. Stary most - to potom tu dvojkolaj zatuneluju na Pribinovej ? Nemyslim.. Ale aj tak to niekde do zeme ist bude musiet, len si neviem dost dobre predstavi kde (a premierka to imho nevie duplom).. No som zvedavy. Ak teda, tak potom kde a ako to bude vyzerat. Projektantom sa musia imho kruzidla vo vackoch otvarat pri takych spravach ?
Reakcia na: no.ev.di. #162441:
skus si prestudovat nejake vyrocne spravy ZOSiek aby si sa dostal do obrazu.
Reakcia na: no.ev.di. #162441:
Ešte aby som nezabudol - Bmpeer je podľa teba mizerne dokola rekonštruovaná stará haraburda?
Reakcia na: no.ev.di. #162441:
Pokiaľ mi je známe, tak žiadna ŽOS-ka nie je dotovaná. Tebe slová ako "trh" nehovoria nič, čo?
Mimochodom, politici majú prsty v ovšetkých a čo sa týka ŽOS Vrútky, tak ich prácu považujem za veľmi kvalitnú a cenovo výhodnú. Na ten zvyšok sa spýtaj doma, ja nepracujem ani na ŽSR ani na ZSSK a žiadnu ŽOS-ku neživím.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.