tých 15 firiem ale žije iba z toho čo si zarobia bez toho aby im dakto prihadzoval kšeft, čo sa o ŽOS povedať nedá.
Re #162459 kecho: to je multifunkčná aréna, s možnosťou použitia aj na kultúrne podujatia a iné športové podujatia? Rekonštruovaný štadión O. Nepelu je použiteľný zatiaľ iba na hokej a vraj ak by ho chceli používať na viac vecí, muselo by sa tam zas dačo prerobiť. Mohol sa ten štadión postaviť, taký aby sa dal použíť na všeličo možné, aby sa tam dali robiť koncerty, či hrať basketbal, futsal, volejba, či hádzaná alebo najpr. rýchlokorčuľovanie, či iné halové športy. Za tie prachy mohol byť štadión rovno aj (tresnem blbosť) so špitálom pre hráčov.
Vaša Tuposť, prestaň už rozprávať momotiny o veciach, ktoré si nevidel ANI z rýchlika. Áno, výhodou takej "vlakovej jednotky" (dunčovýraz?) je medziiným aj to, že ak má poruchu jeden vozeň, tak sa nevyraďuje ale sa vyradí celá jednotka ? . A tak ďalej, celú tvoju kvintesenciu tuposti rozoberať nebudem, nehovoriac o tom, kam si sa dostal od kritiky zanedbaného zvršku na trati Komárno - Kolárovo.
Rekonštrukcia sa predražila o 21 miliónov eur, čo nie je štvornásobne, ale iba o cca tretinu pôvodnej ceny. Prečo dokázali v Rige postavil štadión za 28 mil. eur Ti povedať neviem. Druhý zimný štadión sa nachádza hneď vedľa toho hlavného, sú tam tréningové haly.
aha, čiže to znamená, že teraz je úplne normálne to, že sa tá rekonštrukcia predražila 4-násobne či čo? Úplne nový štadión by nás vyšiel ešte lacnejšie. Tak mi potom vysvetli prečo v Rige dokázali stavať lacnejšie ten štadión?
A kde aké dva úplne nové zimáky sme my postavili? Kde máš ten druhý?
My sme nerekonštruovali žiadnu starú haraburdu, my sme postavili dve úplne nové zimné štadióny s najnovšími technológiami na mieste toho starého, z ktorého zostalo len hľadisko. To, že Česi stavali za polovicu, je lož, pretože výstavba vtedajšej Sazka areny stála 8 miliárd Kč, čo rozhodne v porovnaní s našimi 96 mil. € (cca 3 miliardy Sk) nie je polovičná cena.
Re #162444 S499.1023: nemálo železničiarov hovorí, že keď sa porovná čo sme ŽOSke vysolili za "nové" vozne, tak sme radšej mohli investovať do nových vlakových jednotiek, ktoré jazdia okrem mimoriadnej situácie (údržba, porucha časti súpravy,...) v stálom zložení a nie je problém s tým jak vozne na seba reagujú a nevznikajú poruchy, príp. stavy, že v pol ceste ti na vlaku vypadne vozeň lebo je na ňom porucha alebo nereaguje, čo spôsobuje rozpájanie súpravy, prehadzovanie vozňov a iné. Občas si ľudia zo ZSSK výjdu na nejakú výstavu na západ, idú "načerpať" poznatky o trendoch atď., kde už klasické takto sólo vozne nevystavuje okrem nás, Poliakov a Čechov nikto, lebo výhodnejšie a lepšie na prevádzku sú vlakové jednotky.
ved prave.. Stary most - to potom tu dvojkolaj zatuneluju na Pribinovej ? Nemyslim.. Ale aj tak to niekde do zeme ist bude musiet, len si neviem dost dobre predstavi kde (a premierka to imho nevie duplom).. No som zvedavy. Ak teda, tak potom kde a ako to bude vyzerat. Projektantom sa musia imho kruzidla vo vackoch otvarat pri takych spravach ?
Pokiaľ mi je známe, tak žiadna ŽOS-ka nie je dotovaná. Tebe slová ako "trh" nehovoria nič, čo?
Mimochodom, politici majú prsty v ovšetkých a čo sa týka ŽOS Vrútky, tak ich prácu považujem za veľmi kvalitnú a cenovo výhodnú. Na ten zvyšok sa spýtaj doma, ja nepracujem ani na ŽSR ani na ZSSK a žiadnu ŽOS-ku neživím.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Solider