+ Re #162177 Marek1978: Vidno, že na tomto diskusnom fóre nieste dlho ? môžem Vám povedať, že keby sem teraz napochodoval dakto zo "starej gardy" tak si za tú L81 vyslúžite pekné prívlastky, za to Vám ručím! ? Bohate mi stačí, že mi od domu ide L83, od SAV to potom zbehnem pešo alebo počkám na L93. Vtedy keď ja nariekal za obnovením L81 ma tu všetci zotreli, že chceli by vidieť ako často cestujem na stanicu z Petržalky, a či také veľké kvantá ľudí cestujú zo stanice do Petržky. Mali pravdu, L93 to dnes poberá celé v pohode a je to super, lebo jedna linka, pravidelný interval a nie ako vtedy, že L81 a 93 mali odlišné intervaly a jazdilo to kade ako po celej Petržalke všetko ?
A neopíjajte ma prosím Váš rožkom, že koľko ľudí cestuje trasu Petržalka - Letisko/Avion. To je taká dlhá trasa, že ak by sme ju dali na jeden prestup 96 + 61/63 s prestupom na Trnavskej, tak je to úplne normálny štandard! Alebo sa potom môžme vrítiť k systému liniek "odvšadiaľ-všade", môžme zrušiť prestupnú tarifu a zaviesť lístky ako majú v Žiline, že do 5 zastávok a nad 5 zastávok a budeme tam kde sme boli pred 1.1.2000 ?
L58 uz v trase Nobelova-ZST N.Mesto bola.L51 bola v trase Lopenicka-Trnavske Myto.
Fungovala cca 3 tyždne a nasledne to po staznostiach vratili spat.
Dostanes iba prepojenie radial + prestup na L50 resp196. Chyba spojenie s Polusom,skolou na Riazanskej,Za Kasarnou kam chodi dost deti z Dimitrovky a spadovou poliklinikou na Tehelnej pre cele Nove Mesto. Na stanicu spojenie netreba ,ked tu mas v pesej dostupnosti ZST Predmestie iba ak pre smer D.Streda ,ale to mas na jeden prestup z L50 pripadne s cakanim 10 min. aj L58.
Dalej vikendove kolecko trva presne 20 min. staci si pozriet CP a nie 23min.
Neviem preco by musel bus obchadzat celu garaz. Miesta pred vypravnou je dost. Tocila sa tam v pohode aj X3 s klbakmi.
96ka vznikla ako nahrada nedostatocnej kapacity na expresnej linke AVION-Petrzalka prevadzkovana Blagussom.
"Tiež sa nemôžme oberať o lepšie riešenie dopravy, ktoré zabezpečí preklad a lepší interval ako aj kapacitu len preto, že Avion povedal "
Ked si AVION zmyslel,ze chce linku z Petrzalky ( + obsluha Ruzinova ) cez DPB, tak naco mu ma DPB oponovat ?
Za to, ze ty nou necestujes, nemusis ju hned skracovat po NM. By si sa divil, kolko ludi nou cestuje z Petrzalky do Avionu. A ked prileti nejake lietadlo, co je teraz dost casto, tak takisto nastupi na letisku cca 15-20 ludi. Takze tato linka ma opodstatnenie a len blbec by ju kratil. Ale s tou obnovou L81 na hl.stanicu nie je blbost. Som za. Ja som posielal nejaky mensi navrh, ktory by priniesol este lepsiu obsluznost Petrzky aj cez tyzden aj cez vikend. Ziadne radikalne zmeny.
Ver tomu , ze su taki co sa trepu do Avionu aj skrz cele mesto , napriklad aj ja z Karlovky . To,ze je Avion daleko, mi nevadi,je to najvacsie nakupne centrum na Slovensku. Takze linky ako su tam su uplne vhodne nastavene, neredukoval by som ich nijak.
a koľko ľudí, že to cestuje z Petržalky denne na letisko? ? alebo do Avionu? Odkedy tu je Aupark, Tesco, Carrefour, neďaleko aj Eurovea a tiež s L98 dostupný Polus, mi je Avion srdečne ukradnutý a pre nákupy by som sa tam netrepal ani autom, nieto MHDčkou, keď mám všetko tu v Auparku a príp. čo nie je tam vykryje Eurovea. To je asi taký argument s tým letiskom, jak keď som tu ja pred 4 rokmi vymýšľal, že ako potrebujeme obnoviť L81 na stanicu ?
tak bude Avion priplácať tú istú sumu s tým, že sa dohodne s DPB na dvoch linkách k Avionu namiesto troch a budú to L61 a 63 v preklade. A tiež by sa mohli dohodnúť na tom, že ten jeden Meďák by bol na L61 keby si Avion postavil hlavu. Tiež sa nemôžme oberať o lepšie riešenie dopravy, ktoré zabezpečí preklad a lepší interval ako aj kapacitu len preto, že Avion povedal...
zmena projektu pred dokoncenim pre potrebu zvacsenia kapacity tuto chybicku urcite opravi... Viem, ze dopredu odsudzujem, ale akosik som si uz zvykol v tomto meste.
96ku nezmenis, jednak bola predlzena kvoli Avionu, ktory si to vraj platil + poskytol pre DPB 1 Capacity, dvak predlzenie 96ky vzniklo aj ako rozsirenie obsluhy pre letisko.
L51 by mohla premávať k ŽST Nové Mesto celotýždenne v i=30min a od Zátišia by na Trnavské mýto ako L51 šla L58 iba počas prac. dní celodenne v i=30min.
Pri takomto rozhvrhnutí trás by L58 robili dve vozidlá, pričom by jedno kolo, čiste iba čas na jazdu trvalo 44min, na Technickej by mali šoféri čas na obrat+vyrovnanie+technológia+prestávka 16minút. Na L51 by čiste iba jazdný čas trval 15minút, čiže v prípade záujmu DPB prilákať na lepší interval ľudí k L51 by mohla jazdiť v 25min intervale počas špičky.
Zaujímavé, ďakujem. V tom prípade ale skutočne potom vôbec nemuseli skracovať trasu, stačilo osekať interval. Alebo zachovať interval a trasu odkloniť na ŽST Nové Mesto.
Skrátka to, čo vzniklo, je to najnehospodárnejšie, čo môže byť.
Jezis maria, je tam toho, tak som sa poplietol, prepac mi to. Polepsim sa. Suhlasis?
89na vykonava obrat do minuty, tym padom nepotrebuje na obrat ani minutu, presne tak, ako si napisal.
tak to by bola ozaj "racionalizácia" keď už, tak by som to riešil tak, že vložím v úseku Segnáre - Pri kríži na L23 spoje do polovičného intervalu a L38 by som odklonil cez Zidiny na Segnáre, teda by nešla cez ŽST Lamač, aj keď by sa nič nestalo keby L38 skončila. Vložený spoj na L23 by zhltol jednu SORku B9.5
Viem, ze vies, ale nezabudaj, ze treba priratat raz za kolo 3min na technologiu a 3min na vyrovnanie a v pripade 51cky aj nejake tie 4 minuty na obrat cez cely areal garaze.
Potom kolo z Krasnan na 51cke vyzera takto:
11+0+11+3(technologia)+3(vyrovnanie)+4(obrat) = 32min
Kdezto pri 89 to kolo zo Sadu vyzera takto:
10+3 (vyrovnanie)+11+3(technologia)+0(obrat) = 24min
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.
Pri takomto rozhvrhnutí trás by L58 robili dve vozidlá, pričom by jedno kolo, čiste iba čas na jazdu trvalo 44min, na Technickej by mali šoféri čas na obrat+vyrovnanie+technológia+prestávka 16minút. Na L51 by čiste iba jazdný čas trval 15minút, čiže v prípade záujmu DPB prilákať na lepší interval ľudí k L51 by mohla jazdiť v 25min intervale počas špičky.