Reakcia na: no.ev.di. #162169:
L58 uz v trase Nobelova-ZST N.Mesto bola.L51 bola v trase Lopenicka-Trnavske Myto.Fungovala cca 3 tyždne a nasledne to po staznostiach vratili spat.
Dostanes iba prepojenie radial + prestup na L50 resp196. Chyba spojenie s Polusom,skolou na Riazanskej,Za Kasarnou kam chodi dost deti z Dimitrovky a spadovou poliklinikou na Tehelnej pre cele Nove Mesto. Na stanicu spojenie netreba ,ked tu mas v pesej dostupnosti ZST Predmestie iba ak pre smer D.Streda ,ale to mas na jeden prestup z L50 pripadne s cakanim 10 min. aj L58.
Dalej vikendove kolecko trva presne 20 min. staci si pozriet CP a nie 23min.
Neviem preco by musel bus obchadzat celu garaz. Miesta pred vypravnou je dost. Tocila sa tam v pohode aj X3 s klbakmi.
no.ev.di.
Čo sa týka takej L30, tak môžem povedať, že do tá linka sa väčšinou narvala pri ceste do Lamača práve na Patrónke a keďže "preklad" s L63 je taký aký je, resp. nieje mimo špičky, tak to nejazdí nejak zázračne vyťažené (mám to odsledované). Preto som navrhol ako nosnú linku pre Lamač L63, keďže najviac vyťažená z Lamača jazdí L63 a k tomu ľudia z L30 a 37 prestupujú často na Patrónke na ostatné linky, ktoré idú smer Pražská. Okrem toho, keďže na L30 jazdia SORky 9.5 a 10.5, tak asi tak moc vyťažená L30 nebude a tiež by som bol zvedavý, že koľko študentov jazdí s L30 do Mlynskej doliny, že či to fakt je v Lamači toľko vysokoškolákov a všetci študujú na Komenského. Niesom si vedomý toho,že by som Lamačanom škodil tým, že by som im namiesto dvoch liniek, ktoré premávajú bez prekladu (okrem špičky ale s odlišnou kapacitou vozidiel) zaviedol jednu linku, s pravidelnými odchodmi a s kapacitnými vozidlami. A tiež si nemyslím, že ak sa má zaviesť racionalizácia aj ine ako v Petržalke, že to má byť iba Karlova Ves skrz L35,36,133 a 135.