Reply on: no.ev.di. #162161:
A co keby si v ramci "racionalizacie" do svojho planu zahrnul aj linku "Tesco DNV/Niekde v DNV (konecna) - Lamac - Segnare - Tesco Lamac - Vojenska nem. - Patronka" a spat? Zabezpecit by si to mohol kratkou sorkou, dochodcov by si potesil a stacil by mozno aj 30 min. interval (A 2 male sorky neni tak hrozne).- zabezpecil by si stale spojenie
- pomohol by si trochu v useku DNV - Patronka
- potesil dochodcov linkou Tesco DNV/Lamac ?
Mozno ti to pride ako L36, ale ja mam skor pocit, ze to je ako L33 - zvaza to na prestup k "nosnym" linkam
no.ev.di.
Čo sa týka takej L30, tak môžem povedať, že do tá linka sa väčšinou narvala pri ceste do Lamača práve na Patrónke a keďže "preklad" s L63 je taký aký je, resp. nieje mimo špičky, tak to nejazdí nejak zázračne vyťažené (mám to odsledované). Preto som navrhol ako nosnú linku pre Lamač L63, keďže najviac vyťažená z Lamača jazdí L63 a k tomu ľudia z L30 a 37 prestupujú často na Patrónke na ostatné linky, ktoré idú smer Pražská. Okrem toho, keďže na L30 jazdia SORky 9.5 a 10.5, tak asi tak moc vyťažená L30 nebude a tiež by som bol zvedavý, že koľko študentov jazdí s L30 do Mlynskej doliny, že či to fakt je v Lamači toľko vysokoškolákov a všetci študujú na Komenského. Niesom si vedomý toho,že by som Lamačanom škodil tým, že by som im namiesto dvoch liniek, ktoré premávajú bez prekladu (okrem špičky ale s odlišnou kapacitou vozidiel) zaviedol jednu linku, s pravidelnými odchodmi a s kapacitnými vozidlami. A tiež si nemyslím, že ak sa má zaviesť racionalizácia aj ine ako v Petržalke, že to má byť iba Karlova Ves skrz L35,36,133 a 135.