Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Petto #162184:
nehovorím, že by mala každá nadväzovať, ale keby aspoň každá druhá. Hlavne, že máme L93, ktorá premáva po okraji Petržalky a ľudia z iných častí Petržalky môžu ísť pešo.
Reply on: no.ev.di. #162181:
na tomto diskusnom fóre som už dosť dlho (najmenej 5 rokov), takže viem ako to tu chodí.
"Mimochodom L83 vôbec nenadväzuje na L93, 93 chodieva takmer vždy pred ňou " ?
Tento argument sa mi paci,ked niekto pise o 2 linkach s uplne odlisnym intervalom.
To je to take funny,ako ked tu dakto porovnaval 88 s 82, ze vzdy 82 par minut po nej ci pred nou. ?
Reply on: no.ev.di. #162181:
a keď ti taká L83 vynechá? Mimochodom L83 vôbec nenadväzuje na L93, 93 chodieva takmer vždy pred ňou, ak má človek šťastie, tak stihne prestúpiť. Ale v pohode, na stanicu sa dá ísť aj pešo. A čo zo stanice?
Uvediem príklad: povedzme, že je víkend.
L93 ide zo stnice (20.00 h. a príchod na SAV je 20.02 h.) a L83 ide zo SAV 20.01 hod.) Takže sa to dá stihnúť len v prípade, že 93 má na SAV zelenú a 83 stojí na červenej, ak nejde 83 na +. Inak nie. A častokrát chodí 83 z Dúbravky natrieskaná, že väčšina cestujúcich vystúpi až pri Auparku a na Hálovej, okrem toho, že ide občas aj na +2. (hlavne spoje do vozovne)
(Toto spojenie uvádzam preto, lebo ho každý víkend využívam, keď idem z vlaku, musím pridať do kroku, aby som stihol 93 a potom môžem len L83 zamávať na semaforoch a čakať na ďalšiu. V zime to nie je bohviečo. Len veľmi zriedkavo sa stáva, že by sa linky napr. čakali, alebo pod.)

Preto by bola vhodná L81. Nemusia ľudia potom na zastávke SAV čakať ďalších 12 min. na 83.
najrýchlejšie spojenie Petržka-Avion je s 98 a prestup na L61,63 na Bajkalskej. Toto pouziva moja kamoska do prace a nie motak L96 po Ruzinove.
Reply on: Ruslan #162180:
+ Re #162177 Marek1978: Vidno, že na tomto diskusnom fóre nieste dlho ? môžem Vám povedať, že keby sem teraz napochodoval dakto zo "starej gardy" tak si za tú L81 vyslúžite pekné prívlastky, za to Vám ručím! ? Bohate mi stačí, že mi od domu ide L83, od SAV to potom zbehnem pešo alebo počkám na L93. Vtedy keď ja nariekal za obnovením L81 ma tu všetci zotreli, že chceli by vidieť ako často cestujem na stanicu z Petržalky, a či také veľké kvantá ľudí cestujú zo stanice do Petržky. Mali pravdu, L93 to dnes poberá celé v pohode a je to super, lebo jedna linka, pravidelný interval a nie ako vtedy, že L81 a 93 mali odlišné intervaly a jazdilo to kade ako po celej Petržalke všetko ?
A neopíjajte ma prosím Váš rožkom, že koľko ľudí cestuje trasu Petržalka - Letisko/Avion. To je taká dlhá trasa, že ak by sme ju dali na jeden prestup 96 + 61/63 s prestupom na Trnavskej, tak je to úplne normálny štandard! Alebo sa potom môžme vrítiť k systému liniek "odvšadiaľ-všade", môžme zrušiť prestupnú tarifu a zaviesť lístky ako majú v Žiline, že do 5 zastávok a nad 5 zastávok a budeme tam kde sme boli pred 1.1.2000 ?
Reply on: no.ev.di. #162175:
to by si sa divil, že viac ľudí chodí z Petržalky do Avionu ako do Auparku, alebo Eurovey.

Re #162177 Marek1978: aj ja súhlasím s obnovou L81, určite to nie je blbosť.
Reply on: no.ev.di. #162169:
L58 uz v trase Nobelova-ZST N.Mesto bola.L51 bola v trase Lopenicka-Trnavske Myto.
Fungovala cca 3 tyždne a nasledne to po staznostiach vratili spat.
Dostanes iba prepojenie radial + prestup na L50 resp196. Chyba spojenie s Polusom,skolou na Riazanskej,Za Kasarnou kam chodi dost deti z Dimitrovky a spadovou poliklinikou na Tehelnej pre cele Nove Mesto. Na stanicu spojenie netreba ,ked tu mas v pesej dostupnosti ZST Predmestie iba ak pre smer D.Streda ,ale to mas na jeden prestup z L50 pripadne s cakanim 10 min. aj L58.

Dalej vikendove kolecko trva presne 20 min. staci si pozriet CP a nie 23min.
Neviem preco by musel bus obchadzat celu garaz. Miesta pred vypravnou je dost. Tocila sa tam v pohode aj X3 s klbakmi.
Reply on: no.ev.di. #162172:
96ka vznikla ako nahrada nedostatocnej kapacity na expresnej linke AVION-Petrzalka prevadzkovana Blagussom.
"Tiež sa nemôžme oberať o lepšie riešenie dopravy, ktoré zabezpečí preklad a lepší interval ako aj kapacitu len preto, že Avion povedal "
Ked si AVION zmyslel,ze chce linku z Petrzalky ( + obsluha Ruzinova ) cez DPB, tak naco mu ma DPB oponovat ?
Reply on: no.ev.di. #162175:
Za to, ze ty nou necestujes, nemusis ju hned skracovat po NM. By si sa divil, kolko ludi nou cestuje z Petrzalky do Avionu. A ked prileti nejake lietadlo, co je teraz dost casto, tak takisto nastupi na letisku cca 15-20 ludi. Takze tato linka ma opodstatnenie a len blbec by ju kratil. Ale s tou obnovou L81 na hl.stanicu nie je blbost. Som za. Ja som posielal nejaky mensi navrh, ktory by priniesol este lepsiu obsluznost Petrzky aj cez tyzden aj cez vikend. Ziadne radikalne zmeny.
Reply on: no.ev.di. #162175:
Ver tomu , ze su taki co sa trepu do Avionu aj skrz cele mesto , napriklad aj ja z Karlovky . To,ze je Avion daleko, mi nevadi,je to najvacsie nakupne centrum na Slovensku. Takze linky ako su tam su uplne vhodne nastavene, neredukoval by som ich nijak.
Reply on: Marek1978 #162173:
a koľko ľudí, že to cestuje z Petržalky denne na letisko? ? alebo do Avionu? Odkedy tu je Aupark, Tesco, Carrefour, neďaleko aj Eurovea a tiež s L98 dostupný Polus, mi je Avion srdečne ukradnutý a pre nákupy by som sa tam netrepal ani autom, nieto MHDčkou, keď mám všetko tu v Auparku a príp. čo nie je tam vykryje Eurovea. To je asi taký argument s tým letiskom, jak keď som tu ja pred 4 rokmi vymýšľal, že ako potrebujeme obnoviť L81 na stanicu ?
Reply on: no.ev.di. #162172:
Tiež sa nemôžme oberať o existujúce riešenie dopravy, ktoré je tam dnes, len preto, že ty si povedal...
Reply on: no.ev.di. #162172:
Tak to rozhodne lepsie riesenie nie je. Konecne mame priame spojenie avionu a letiska s Petrzalkou.
Reply on: Petto #162170:
tak bude Avion priplácať tú istú sumu s tým, že sa dohodne s DPB na dvoch linkách k Avionu namiesto troch a budú to L61 a 63 v preklade. A tiež by sa mohli dohodnúť na tom, že ten jeden Meďák by bol na L61 keby si Avion postavil hlavu. Tiež sa nemôžme oberať o lepšie riešenie dopravy, ktoré zabezpečí preklad a lepší interval ako aj kapacitu len preto, že Avion povedal...
Reply on: ivanbuto #162154:
zmena projektu pred dokoncenim pre potrebu zvacsenia kapacity tuto chybicku urcite opravi... Viem, ze dopredu odsudzujem, ale akosik som si uz zvykol v tomto meste.
Reply on: no.ev.di. #162146:
96ku nezmenis, jednak bola predlzena kvoli Avionu, ktory si to vraj platil + poskytol pre DPB 1 Capacity, dvak predlzenie 96ky vzniklo aj ako rozsirenie obsluhy pre letisko.
Reply on: Vladimír #162167:
L51 by mohla premávať k ŽST Nové Mesto celotýždenne v i=30min a od Zátišia by na Trnavské mýto ako L51 šla L58 iba počas prac. dní celodenne v i=30min.
Pri takomto rozhvrhnutí trás by L58 robili dve vozidlá, pričom by jedno kolo, čiste iba čas na jazdu trvalo 44min, na Technickej by mali šoféri čas na obrat+vyrovnanie+technológia+prestávka 16minút. Na L51 by čiste iba jazdný čas trval 15minút, čiže v prípade záujmu DPB prilákať na lepší interval ľudí k L51 by mohla jazdiť v 25min intervale počas špičky.
Reply on: Vladimír #162167:
Ja s tym plne suhlasim, ze takto, ako to je teraz, je to neekonomicke, ale tak pani v kancelariach sa rozhodli. Co s tym? ?
Reply on: frenky #162163:
Zaujímavé, ďakujem. V tom prípade ale skutočne potom vôbec nemuseli skracovať trasu, stačilo osekať interval. Alebo zachovať interval a trasu odkloniť na ŽST Nové Mesto.

Skrátka to, čo vzniklo, je to najnehospodárnejšie, čo môže byť.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.