zaujímavé je, že je jak úzkostlivo posudzuješ ty a podaktorí DD, že čo ak by náhodou niekto pracoval pri Dostojevského rad, aby to mal priamo z DD bez prestupu. Keby sa takto robili linky z každej m.č., tak amen! Pri robení dopravy z iných častí mesta sa väčšinou uvažuje tak, aby sa ľudia dostali k hlavnému prestupnému bodu ale nie priame spojenie na všetky smery ?
aspoň vidia na vlastnej koži aký je systém linkovania električiek odvšadiaľ všade na hovno a že pri takých intervaloch cestovať je na figu. Som zvedavý, že koľko ľudí z DD pracuje pri Eurovei alebo na Dostojevského, určite to je horibilné číslo a treba tam priamu linku celotýždenne ? 2x si prestúpia, a čo? aby sa dakto teraz neposral! Niesú jediní kto prestupuje, to len tak na okraj, či spravíme špeci tarifu ešte pre DD?
lenze 133ka ide do lokality kde elektricka nechodi + ked dakto presada na 70,50,66,95 v lokalite Eurovea,tak setri 133ka aspon jeden prestup.
" Nevidím na tom nič zlé ak niekto kto ide z Dlhých dielov musí prestúpiť na električku do centra " ? :
Vyskusaj si cestovat v sedle alebo vecer z DD na AS ( alebo opacne ) a predstav si, ze by si tam mal dakde pri AS robotu - razom ta prejde chut cestovat dennodenne s 33/elina/70
dokedy má vlastne zmysel mať v prevádzke linku 133? Bude vôbec možné toto autobusové provizórium aj zrušiť? Nevidím na tom nič zlé ak niekto kto ide z Dlhých dielov musí prestúpiť na električku do centra. Nie je to jediná časť mesta odkiaľ sa cestuje do mesta na prestup. Navyše ponuka liniek je na Molecke pestrá a ostane dosť pestrá aj po prípadnej redukcií počtu liniek po MS, keď sa začne rekonštruovať Štefanovičova.
aký copyright? myslíš, ten prepočet?
Nuž sólo bus sa ráta za 70 osôb (klasický 12m), MIDI bus je za 50 osôb, klbák je za 110 osôb takže Solaris keďže je medzi sólo busom a klbákom robí 90 osôb. Takže :
- 6min = 10x/hod. = 10x70=700os/h kapacita L133 dnes v špičke
- 12min = 5x/hod. = 5x90=450os/h návrh na špičkovú kapacitu L133, čiže 64,29% zo súčasnej kapacity
Stačí si pozrieť kapacity čísla a kapacity udávané v audite 9/2005, klbák 110 a sólo 70, čiže 15m bus by mal byť v strede (90). Pochybujem, že také kvantum ľudí cestuje na Malú Scénu z Dlháčov a schválne by som tiež chcel vedieť, že koľko ľudí robí napr. prestup tak, že ide električkou a prestupuje na L133 aby sa odviezol na Malú Scénu alebo do Eurovey, že či je tá L133 fakt taká lákavá alebo to iba je rozmar pre pár desiatok lenivcov z Dlháčov?!
dal som si trocha namahy a vydedukoval som nasledovne: vsetky styri tvoje videa zabrazene v zozname videi ako prve,a ktore maju tu istu hudbu v podmaze,tak tie nejdu.Ostatne tvoje a aj ine idu v pohode.
Ale fakt ked si to zoberiete
6 minut/12m - 10 spojov za hodinu - 860 os/h (+ tych 10 ale to je asi vodic)
12 minut/15m - 5 spojov za hodinu - 725 os/h (+ zase 5)
To je rozdiel cca 15-16% v kapacite co by bolo asi citelne
(prepac dunci, pouzil som tvoj copyright, nezbi ma ? )
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MatejBA