poobede 12 min s 15m vozidlami ano, ale rano by to neslo - teda minimalne medzi 6:40 - 7:40. Uz na Tomankovej je obcas problem pri 12m/6minut nastupit.
presne tak, na 196 solarisy a na 96 SOR NB18. Ved uz aj vo vypravovani MB je aky taky poriadok, aj ked sa este vyskytuju sem tam na linkach 84, 94, kde ich netreba. Oddnes je uz v premavke 4924, este sa opravi 4912 a mohli by doplnit poradia 4,5 na linke 98. 1-3 uz sa vypravuju.
nepotrebujes intervalovo posilnovat 96 na ukor zrusenia 196. Ak by chodili len 96ky ,chodili by pradzne v useku k letisku . Teraz je to idealne nastavene aspon intervalovo.
Skor treba urobit poriadok v nasadzovani Solarisov na 96 - bud budu alebo nebudu tam. Idealnejsie by bolo na 196 ( 88-8,87-4,133-5, 196-5 vozov )
Ale navrhovane zmeny od 28.2. avizuju ze niekto schopny alebo viac shopny uz dorazil do DPB ?
Dočítal som sa, že linka 96 je u nás najdlhšou trasou v BA? som myslel že L59... /myslim Autobusove linky/...a ešte že načo existuje linka 196? Radšej by mohla L 96 premávať častejšie čiže vozidla L196 by chodili na 96 a ked sa niekto potrebuje previesť až k ŽST NM mohol na zast. Maxa Hella prestúpiť na L50, ktorá má celkom dobré intervali. /vo fáze rekonštrukcie Hlavnej stanice, keď bude veľa spojov možno presmerovaných na ŽST NM bude treba riešiť obsluhu tejto stanice, ale nie zasa megadlhými trasami nebodaj až z Čunova.../
Uplne staci 12 minutovy interval aj rano so Solarismi. Nebolo by odveci,keby aj trochu zrychlili este 133 - trebars by nestala vobec na podchode a ani na znamenie pri Janotke.
To je zrejme spôsobené tým, že raz chodí zároveň s 32 a raz sama. Netvrdím, že 133 je zbytočná linka, ale celá doprava na DD je zle vymyslená. Aby pod trolejovým vedením chodilo viac autobusov ako trolejbusov je úplná hlúposť, hlavne keď idú všetky spoje smerom dolu do Karlovky alebo hore na DD. Viem, že nemáme viac trolejbusov na posilnenie 33-ky, ktorú ani posilňovať netreba. Čo treba je zladiť ju s 32/133. Ak by na 133 dali SU, 12 min interval by možno aj stačil.
na 133 treba davat pozor so zmenami intervalu - rano chodi jednoznacne plna, ale poobede treba davat pozor - raz sa stane, ze sa ani nenarves do 133 a obcas sa stane, ze si mozes aj vyberat, kam si sadnes.
A to ani nehovorim o tom ze poniektori vodici ani nevedia ze ak clovek stoji riadne na zastavke na znamenie tak maju zastavit bez toho ci ma clovek zdvihnutu ruku alebo ju ma strcenu v zadku. Sam mam skusenost s tym ze som stal riadne na zastavke a vodic nezastavil, alebo ked chcel niekto nastupit a nezamaval tak sa sofer zacal rozculovat a este aj vynadal tomu clovekovi, ze kto ma mavat moj zlaty?, ja budem mavat??? ?
Ja nefrflem ze musim stlacit jedno tlacitko, pokial viem tak dopytove otvaranie funguje, cize musim aj tak stlacat tlacitko, to mi je suma fuk, tu ide o to, ze urobia zmenu teda daju zastavku na znamenie, avsak nie je opodstatnenie aby ju dali ako zastavku na znamenie, pretoze zo 70% tam vzdy niekto vystupuje a nastupuje. Tak napriklad opodstatnenie zastavky na znamenie je pre linku 98 v oboch smeroch na zastavke maly drazdiak ci ako sa tam tie dve zastavky volaju.
Uz chapes ten rozdiel?
Tieto linky by som moc nerušil, minibusy chodia pomerne slušne naplnené, aspoň v špičke a takisto som aj na 139-ke bol minule prekvapený väčším počtom cestujúcich, cca 15. Tie linky vyznievajú hlúpo skôr preto, že sú zle vymyslené. 36 by som potiahol do Dúbravky, namiesto KV, a zlúčil s 27, na 133 by som dal 12 min interval. Nerušil by som.
P.S. Nie som z DD.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
http://www.youtube.com/watch?v=15zjPZusJ_k