no dobre, máš pravdu, ale väčšinou ide 88 pred 82 a iba, keď ide skôr 82, tak vtedy v nej cestuje 5-6 ľudí. Inak je úplne zbytočná.
To je asi tak, ako s 84 a 99, vždy tá, ktorá príde na Jungmannovu / Hálovu skôr, tá je viac využitá.
na to si ako došiel,že 88 ide pred 82 ? Veď intervaly sú úplne odlišné . príklad: niekedy ide 88 6 minút pred 82, niekedy 2 minúty , niekedy pár minút za ňou.
Na novej 89 by stačil interval 30 minút a keď tak podvečer 20,kedy je väčšia šanca,že pôjde niekto do SJK alebo cintorin. Ale vzhľadom na skátenú premávku 9-19 to vidím na 1 voz - 1 šofer, jazdná doba asi tak 10 minút
Podľa mojich pozorovaní bola priemerná obsadenosť spojov v úseku Farského-SJK 0,95 cestujúceho. Raz som tam videl až 9 ľudí, keď som si počkal na spoj, ktorý prichádzal k SJK pred predstavením v divadle Aréna. Inak maximálne piatich, aj to boli štyria šotouši.
Linka 89 i čas jej prevádzky je dobrým riešením.
v 180 necestuje nikto, už som zopár krát videl na L180 do 10 cestujúcich a z toho skoro všetci išli na Cintorín Petržalka, boli to hlavne dôchodcovia.
To skôr v 82 cestuje nikto až 5 ľudí, aj to na Hálovej vystupujú. Už sa mi x krát stalo, že som sa na Jungmannovu, alebo Farského viezol iba ja.
Ja viem, ze je uz taka linka, ale zas spravit linku, ktora bude vozit vzduch? Zbytocne.. Ked uz teda nie tu moju variantu, tak bolo by lepsie zrusit akurat 180.. 82 sa da este vyuzit medzi 91-kou a popripade aj 88-kou pre ludi co idu pod Novy most ? Ale inak oproti 180-ke je 82-ka vytazena. Zatial co v 180 cestuje.. ehm... nikto, tak 82 ma okolo 10 cestujucich ?
zachádzka / trasa cez Petržalku je podľa mňa zbytočná, jedna taká linka už je - L99. A museli by pridať voz navyše do výpravy. Neviem koľko ľudí by to ocenilo, keď tá linka bude mať interval každých 30 min. ?
Zbavime sa dvoch liniek voziacich vzduch a vznikne jedna co vozi vzduch? To je blbost.. 89 by mohla mat trasu cez Petrzalku.. Je to sice zachazdka, ale viac ludi by to ocenilo (teda aspon podla mna)... Tu je moj navrh na 89-ku ? :
Neviem, reálne sa mohli prieskumy robiť akurát tak zapisovaním (niekto, kto sa vozil na linke alebo stál vonku na zastávke).
Za palubných počítačov by sa možno dalo vyčítať, pokiaľ niekto iba odťukol zastávku bez otvorenia dverí, ale nie všetci to robia, takže podľa toho sa to určite nehodnotilo.
Ja len k tým hlásičom zastávok čo boli v TAM Busoch. OK TAM Busy sa vyradili a nevie niekto čo sa stalo vlastne s tými hlasičmi?? Myslím, že tie teraz nevyužité zariadenia by sa mohli namontovať do iných vozidiel, hoci aj starších. (Napr. IK435)
Nevie niekto prečo sa tak neurobilo?
A načo sú dobré vonkajšie hlásiče?? Viem, že ich má Brno napríklad. Však vždy viem na akej zastávke čakám na električku či bus...či hlásia číslo Linky a smer?
kedze bude bzovicka na znamenie, tak by som sa chcela opytat, ako sa dava znamenie vodicovi v sore a v mercedese ze chcem vystupit? staci stlacit tlacidlo na otvaranie dveri? ?
131 a 141 - myslis tie linky Bratislavskej integrovanej dopravy ??? ? ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk