Ale fakt ked si to zoberiete
6 minut/12m - 10 spojov za hodinu - 860 os/h (+ tych 10 ale to je asi vodic)
12 minut/15m - 5 spojov za hodinu - 725 os/h (+ zase 5)
To je rozdiel cca 15-16% v kapacite co by bolo asi citelne
(prepac dunci, pouzil som tvoj copyright, nezbi ma ? )
Ohladom toho predlzenia premavky už od 13tej mi vtedy odpisali ze to nejde. A aj ten ranny interval 10 minut by ti urobil šarapatu v preklade s 32,33 ?
ide ale o to ako nastavíš odchody L32 a 33! Nie je to len tak ľahko toto porobiť. Na L32 by asi musel byť ráno 10min interval a neviem či tam zrovna objektívne posúdené takýto interval potreba.
ja by som dal 35ku v okruznej trase
TESCO-polianky-harmicnova-karloveska-nadluckami-kuklovska- sastinska-zast.BORSKA ( otočka cez kolaje )-karloveska-harmincova-polianky-tesco .
interval 20 min. špičkovy , inak 30 - čiže 2 vozy
Kvoli zachovaniu useku medzi zastavkami NAD LUCKAMI - KUKLOVSKA - ktora je vyuzivana najviac ( niekedy nestaci ani mikrobus )
a čo takto kompromis? 12min interval a na L133 výlučne Solarisy a na L96 by behali iba SORky. Solarisy by po rannej špičke prešli na L70, kde by jazdili do poobednej špičky a potom zas by sa na L70 vrátili večer. Hmm? ?
Čo sa týka L35,36 a 135 tak jednoznačne by som zlepšil atraktitivu cestovania L35 v úseku Kuklovská - Borská a to intervalom 20/20/20//30 s obojsmernou premávkou Dlhé diely - Kuklovská - Šaštínska - Sološnícka - Krčace - Harmincova - Polianky - Harmincova - Tesco Lamač a späť. L27 by som neriešil zatiaľ resp. iba ak tak presunul z ul. Pod záhradami k Horárskej studni a ďalej po Koprivnickej, Talichovej, Bezekovej a po Hanulovej k električkám. Otočka by bola niekde medzi barákmi cez ulice Bošániho a Ľuda Zúbka a späť po Hanulovej. Samozrejme by to všetko bolo treba prepočítať a zistiť si koľko minibusov by to zhltlo lebo v takom prípade by ani na L27 či L35 v takejto podobe nemohli byť vypravené Karosy B732 či SOR B 9.5, lebo tam by sa tieto vozidlá nenapratali do určitých úseko trás.
ako kedy, 20 a 12min interval nejde preložiť, takže ako sa pošťastí pri tej L82. Niekedy to fakt využijú ľudia iba preto, že momentálne im nejde napr. z Farského nič na Rusovskú cestu tak sa odvezú 1 alebo 2 zastávky. A to isté platí pre tých čo im zrovna ušla L88 pod mostom, tak sadnú na L82 ale inak sa nedá hovoriť o nejakom systematickom využití. Nedávno tu aj niekto zverejnil, že aký je priemer využitia jedného spoja a bolo to nejak 1,2 os na spoj. Taká vyťaženosť je akurát tak na minibus a možno by stačilo na to vyčleniť dispečerský Citroen iba ?
chlape ? cez Vranovskú?! Chodím teda aspoň 2-3x do týdžňa, neraz ma tadiaľ vezie priateľka autom alebo idem tadiaľ keď si robím vodičák a tam sa ledva vyhne auto autu a nie to ešte minibus! Navyše si prirátaj to, že nie vždy sa pošťastí nasadiť minibus, tak taký SOR B 9.5 tak je dosť o hubu.
Re #161389 Ruslan: cestujúci, ktorý použil L180 by mohol povedať "pošťastilo sa mi" alebo "utrpel som", lebo tou linkou ozaj ide iba ten komu práve utiekla L99 v úseku ŽST Petržalka - Terno alebo L93/94 v úseku Holíčska - Terno, príp. ŽST Petržalka, dakedy tým ľudia idú až k Matadorke ale k cintorínu už málokto. Starí Petržalčania čo tam bývajú chodia na cintorín pešo alebo ako babka mojej priateľky, na bicykli chodí aj do práce aj na cintorín. Ale tá trasa L89 je celkom dobrá, pre ľudí zo starej Petržalky je to motivácia o niečo väčšia, lebo sa dostanú teraz aj k L83,84,88,92 a 95 ?
dobre, ja len preto, že som nevedel vek tak som ti tykal, potom keď som videl, že si už starší o nemálo odo mňa tak prečo nevykať?! Ale keď si na to nepotrpíš, tak dobre ?
Ved nemusia s tym chodit vsetci pod most a stale sa najde zopar debilkov co idu na Molecku.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
intony
32 10/20/12//30
33 05/10/06//10
133 10/--/12//--