Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Martin Fundárek #160392:
Na Novom Meste by sa mali kasy dat dobudovat, Lamac by mohol byt rieseny cez velmi vela automatov (ale niecoho normalneho co vie vydavat aj miestenky, medzinarodne listky a berie bankovky, karty, atd. - nie tie oranzove krabice od EMTestu). Totizto, predstav si co sa stane ked ti zastane IC v nedelu vecer na hlavnej stanici a vsetkych budes hnat von cez Sokolsku. To skratka infrastruktura nezvladne.

Preto by som navrhoval na stanici zastavovat len minimum vlakov. Prestup Zahorie - ostatne smery je naozaj potreby, to by som riesil posilovymi vlakmi Hlavna stanica - Nove Mesto (nie velmi stastne riesenie, ale funkcne).
Reakcia na: AAA #160401:
Sak v poriadku.Len neviem preco potom fundarek nad tym "fasuje".Objednavatel taku zmluvu podpisal a moze si kto chce "fasovat" kolko chce.Je tam dohodnuta odchylka z konecnej do -59 s. a basta.Neviem co tu rozoberame.Ja ked cestujem,tak som na zastavke aj 5.min.pred planovanym odchodom.A podla mojich skusenosti len velmi malo vodicov tuto povolenu odchylku z konecnej vyuziva,aj napriek tomu ze jazdia na linkach na ktorych je taka blba chronometraz,ze uz na druhej alebo tretej zastavke ma aj -2,3,4.
Reakcia na: N/A #160400:
Tak keď ľudia čo robia chronometráže to robiť nevedia, nech idú k lopate a nech tam zoberú iných.
Reakcia na: N/A #160399:
Objednávateľ je mesto. Ale to je úplne jedno kto to je. Jednoducho, keď si niekto niečo objedná, tak logicky má trvať na tom, aby sa to vykonalo čo najlepšie.
Reakcia na: Martin Fundárek #160391:
Odmietat mozes co chces.Je to tvoje pravo.Takisto ani tebe nebudem vysvetlovat ze preco zastavkove CP niesu smerodajne pre vodicov.Bodka.
Reakcia na: AAA #160335:
A kto je podla teba objednavatel?Ty ako cestujuci?Hmmm.
Reakcia na: S499.1023 #160343:
V com je to nezmysel?Mozes si skusit zajazdit podla chronometraze aka je v BA MHD,potom mozes sudit a vynasat sudy.Nemas o jazdeni ani sajnu,zaujimaju ta iba CP na zastavkach a tie niesu vobec smerodajne pre vodicov.Preco,to ti neprezradim.
Reakcia na: no.ev.di. #160378:
no musim povedat, ze napad L32 po Trnavske pocas opravy Hl. St. nie je az taky sprosty 🙂

Re #160385 Mike: L32 k NUSCH je blbost, dost ludi prestupuje aj na Sokolskej a pripadne aj na Hl. St. na dalsie linky.
Reakcia na: roman2 #160344:
Presne tak som plánoval 96-ku aj ja, ale 196 by som nerušil, lebo nemá zmysel, aby bol v úseku ŽST. N. Mesto - Letisko 10 min. interval.
K nočákom: pôvodne som plánoval dať N95 tiež len po Zochovu ako N93 a N21 z ASMN ako N37, len sa mi zdalo, že by toho potom bolo na ASMN veľa.
Reakcia na: roman2 #160344:
Kĺbak sa pri NOÚ otočí, zažil som to na vlastné oči, keď jeden čas cez víkendy chodili na 209 25Tr, ale vtedy tam nestála 22-ka, je dosť možné, že tá by zabránila kĺbaku otočiť sa.
Reakcia na: Mike #160385:
Tá Jelenia nemá chybu, celkom rád by som videl, ako taký Capacity prechádza tým esíčkom na Dobšinského ?
Reakcia na: 810zssk #160387:
Prepáč, ale je to volovina. Predovšetkým: kapacita kás HS aj po zbúraní prístavku bude oveľa vyššia, než v Lamači, na Vinohradoch či Novom meste. Ja by som to videl takto:
1. zaviesť BID, aby sa znížili nároky na kasy,
2. pridať pár automatov (napr. priamo na peróny),
3. Os vlaky z Kútov viesť priamo do NZ a naopak, bez veľkých prestojov na HS,
4. IC a taktové R na Košice (po 2 hodinách) nechať na HS, posilové (do Žiliny a piatky) prehodiť do Petržalky,
5. niektoré Os od Galanty a Trnavy prehodiť na Nové Mesto,
6. zastavovať s EC/IC AJ na Vinohradoch, aby tí, ktorým je to bližšie alebo inak výhodnejšie (napr. kvôli menšej dochádzkovej vzdialenosti z MHD počas prestavby), nezaťažovali zbytočne HS.
Reakcia na: N/A #160321:
Kde čítaš, že požadujem jazdu presne na sekundu? Odmietam jazdu s náskokom, meškanie nemožno vylúčiť. Takže čítaj, čo píšem, a potom reaguj.
Reakcia na: 810zssk #160387:
+ nejake Os na trase Nove Mesto - hlavna..
Reakcia na: 810zssk #160314:
Tak to by bola totálna kravina. V podstate by sa zrušil prestup medzi osobnými vlakmi od Záhoria na ostatné smery.
Reakcia na: Mike #160385:
Ta trat Prazska - Hrobonova je realna ze by stala do pol roka?
Reakcia na: Valec #160384:
Ja by som to riesil takto:
- Os/Zr/REX vlaky z Viedne a Kutov na hl.st.
- Os/Zr vlaky od Pezinka a Senca na Nove Mesto, vybrane spoje, ktore su pripoje k EC/SC z Prahy, alebo sa na NM nezmestia by isli na Vinohrady (fyzicky by pokracovali az na hlavnu, ale bez cestujucich)
- Vnutrostatne IC/R do Petrzalky (so zastavenim na Novom Meste)
- Vlaky z Prahy (vratane tych do Budapesti) by stali v Lamaci a na Vinohradoch (hlavnu by presli), pricom v Lamaci by boli pripoje na smer Kuty a na Vinohradoch na smery Trnava/Senec.
Reakcia na: Mike #160385:
Oprava.. potom 32 bude mať zmysel ... ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.