Reakcia na: no.ev.di. #159586:
Prečo odstaviť dopravu na trati Čadca Makov môže iba mentálny invalid? Vieš koľko paralelných autobusových spojov tam chodí, v akej frekvencií a za akú cenu? Áno, logicky by sa mali škrtať autobusy, nie vlaky. Ale autobus ide priamo do bočných dolín a na kopanice a keby išli vlakom musia na ten bus prestúpiť. Ja to neobhajujem, len chybu hľadaj tam, že kým busy si objednával samosprávny kraj, vlaky ministerstvo. OK na tento rok si už aj vlaky (konkrétne pre tú trať) objednáva samosprávny kraj, tak im napíš či sú mentálni invalidi
Valec
Stačí, aby sa tam na týždeň dva postavila hliadka polície a kasírovala od všetkých čo prejdú na červenú a hneď bude aj bezpečnosť aj dostatok financií na terminál. ?
Re #159543 no.ev.di.: Na čo by tam 1-2 minúty čakali, keď za tú dobu príde ďalší spoj? Cestovný poriadok sa proste má dodržiavať a žiadne príkazy na čakanie pri tak krátkom intervale nie su potrebné (a ani žiaduce).
Re #159552 Mike: "sto by šla nastaviť tak, aby tam po príchode eliny mali poobede chodci plynule zelenú od el. zastávky ažpo zastávku 32/33/133"
Haha, to by som chcel vidieť. Však si to zrátajme:
dĺžka súpravy 30 metrov
šírka priechodu na Karloveskej (2 koľaje (7m), šírka ostrovčeka (4m), 2 pruhy cesty (7m) - neviem či nie sú nahodou až 3!) dokopy 18 metrov
šírka priechodu na Molecovej (4 pruhy) 14 metrov
kus chodníka medzi tým cca 5 metrov
dokopy 30+18+14+5 = 67 metrov
priemerná rýchlosť chodca 1,4m/s
čiže dĺžka tej zelenej pre plynulý prejdenie chodca z eliny na bus by bola 48 sekúnd. ?