Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MatejBA #159545:
Dunčo hovoril v tomto kontexte o následnom intervale medzi spojmi a o čakaní na ďalší, nie o intervale liniek a kapacite...
následný interval 32/33/133 v poobednej špičke je v priemere 2,5 min., následný interval povedzme 93/94 je tiež 2,5 min. Keď zdrhne niekomu na Zochovej pred nosom v špičke 93ka, sťažujú sa ľudia a nadávajú že prečo nepočkala prestup povedzme z 39? To je ten istý prípad...
Reakcia na: no.ev.di. #159543:
Vsak hovorim, zriedme interval na L93 az 95, vsak aj tam plati argument "vsak sa odvezies o 3-5 minut neskor domov" ...
Reakcia na: no.ev.di. #159543:
Ten "druhý" prechod tam je...
Reakcia na: MatejBA #159541:
ak sú semafory nastavené zle, treba to riešiť! Ale stále neviem ako si ten terminál predstavuješ vlastne? Či by mali trolejbusy vchádzať do spoločnej zastávky s elinami alebo ako?! Aj keby boli semafory nastavené zle, stále som povedal, že sa dá vydať príkaz šoférom 32/33/133 aby na Molecovej stáli 1-2min. A vôbec mi povedz, čo je na tom taká tragédia ak sa odvezieš domov na DD o 3-5min neskôr?! Pri ceste do mesta to je o inom, ibaže to by sa dalo riešiť aj tak, žeby sa spravil druhý prechod pre chodcov za výstupišťom L33 k zastávke električiek aby ľudia nemuseli zas pešo ku križovatke a potom cez celý ostrovček naháňať elinu. Ja by som namiesto Molecky skôr dal peniaze na opravu zastávky Šafárikovo námestie a skultúrnil to tam, veľa ľudí tam chodí na električku a nie je tam žiadny prístrešok. To isté zastávka Poštová smer Rača.
Reakcia na: no.ev.di. #159532:
Zatiaľ som nepočul o tom, že by sa niekto sťažoval na prestup medzi električkami a autobusmi na Astronomickej, napriek tomu, že spôsob prestupovania je prakticky totožný. Rozdiel je v tom, že na Molecovej je nepomerne hustejšia doprava, semafory a stres.
Reakcia na: no.ev.di. #159540:
Zrazu si aky mudry - tu ide o to, ze tie prechody su nastavene UPLNE ZLE! Ako k tomu prideme, ze akonahle pride elektricka na zastavku, nabehne pre chodcov cervena? A celkovo neries veci, o ktorych vies velke nic! To aj ja mozem povedat, aby zriedili interval na 93,94,95 pretoze zbytocny luxus, ze aj tak vsetci sa odvezu zvyskom ci uzasnym vlakom zo ZST Petrzalka ci pojdu peso po Starom moste ?

Ty si urcite bol spokojny, ked sme mali Tambusy, ktorym lietali dvere von za cesty a kebyze rovno nam zrusia autobusy, ze? A akonahle nam doslo nieco, uz si zacal mrncat a ked naopak pozadujeme nieco efektivne, napriklad vybudovanie prestupneho terminalu Molecova aby sme jazdili tymi elektrickami, ktorymi nas posielas uz rok do prdele, ty zacnes vrieskat ako "lenon-socialny demokrat" na vsetky strany ako ti je ublizene! Neviem ci hovorim za vsetkych, ale za niektorych ano - obcas sa chovas ako bl.bec!

PS: TERAZ som si cvrkol ?
PPS: Snazil som sa byt dlho ticho, kazdy ma svoj nazor, ktory respektujem, ale pri tebe sa to uz fakt nedalo. ?
Reakcia na: MatejBA #159539:
no len aby si si necvrkol do slipkov z Molecky. Nikto nikomu nekáže chodiť na červenú cez prechod! Si to povedal, tak ako keby nikde inde nemohlo nikoho zabiť len na DD a bolo to na štátne zástavy na pol žrde ? strata života zbytočne je zlá vec, ale nemôže si nikto sťažovať na to, že ho ohrozujú autá keď ide cez prechod na červenú. Či, podľa teba pokaždé ako príde električka, tak sa má doprava v celej križovatke zastaviť až si dlhodielčania prejdú na zastávku 32/33/133? Mohli ste molestovať Záhradníka keď robil bossa na Olejkárskej, namiesto zavádzania blbých liniek po KV kade si kto zaplakal, mohol radšej riešiť Molecku a prípravu projektu na napojenie t-bus trate na DD so zvyškom siete.
Reakcia na: no.ev.di. #159532:
chmulo, chod tam niekedy a uvidis! To aj ja mozem mudrovat o inych zastavkach/terminaloch ked ich nevidim denne a hovorit, ako su zbytocne, ako ich zrusit a podobne! ? Je len otazkou casu, kedy tam niekto umre ...

Re #159538 no.ev.di.: ak je to pravda, tak dufam, ze bude minimalne nejake rozumne, nie od roznych expertov, ako sme tu my (skoro) vsetci ?

Re #159533 810zssk: To by nemuselo byt zle, len otazka, ako sa k tomu postavi Policajny Hnoj (viz. Vazovova pred Danovym) ako vzdy ...
Reakcia na: kecho #159537:
s rekonštrukciou trate na Hl.st. by ale mala prísť zmena električkového linkovania.
Reakcia na: no.ev.di. #159528:
"tam ani poriadne chodník nie je, treba ísť cez parkovisko" nemáš pravdu, ak sa pozrieš lepšie, je tam krásny chodník, dokonca aj s namaľovanými priechodmi cez cestu, len je to po ňom trochu dlhšie ako cez parkovisko 😉
Re #159508 ................: koľko NP busov bolo, keď sa zavádzal prestupný systém v Pe? keď budeme stále na niečo čakať "kým bude", tak sa to nespraví nikdy. geniálnu a neopakovateľnú príležitosť mal DPB pri rekonštrukcii tunela a trnavského - a holt, vys*li sa na to, "lebo voľby"...
Reakcia na: 810zssk #159533:
good idea ? keby sa t-bus trať budovala presne podľa starej trasy L33 mohlo byť po probléme. Len dakto si vymyslel ako argument, že otočku netreba lebo sa bude trať predlžovať za krátko a napájať na zvyšok siete. Keby sa čakalo na predĺženie trate tak dnes už sú 25Tr asi všetky mimo provoz, čo by sa im zničil motor vďaka čakaniu na napojenie na sieť. Tak či tak by bolo obratisko treba lebo v takej frekvencii posielať t-busy z DD do mesta by nemalo zmysel.
Reakcia na: TeBeCe #159534:
je niekde aj rozpísané na čo sa koľko minulo? Ďurkovského zázračné hospodárenie ?
Reakcia na: no.ev.di. #159532:
Osobne by som to riesil tak, ze by som vybudoval prestupny terminal na zastavke Jurigovo namestie kde by trolejbusy stali na zastavke elektriciek smer mesto (robili by taky okruh ako L33 pred zavedenim t-busov).. zda sa mi to omnoho jednoduhsie ako robenie prestupneho terminalu na Molecke... v tomto pripade by totiz stacilo umoznit trolejbusom jazdit po kusku elektrickovej trate a spravit odbocku z cesty na trat a za zastavkou naspat... naklady by to podla mna boli dost male...
Reakcia na: intony #159531:
Pripadá mi ale dosť nespravodlivé to, že v riešení problematiky prestupov sa omieľa v 75% diskusiách o prestupných termináloch furt Riviéra. Ak je to prestupom 32/33+eliny na Molecke, tak na to im kašlem. Je tam taká frekvencia spojov, že ak nestihne dakto jednu L33, tak o chvíľu ide 32 alebo 133 alebo zas 33, a opačne z DD na elinu argument:"nestíham svoju električku" sa dá veľmi ľahko vyriešiť redukciou počtu liniek a bude každý stíhať keď tade pôjdu 3-4 linky. Čo majú hovoriť ľudia čo denne prestupujú na AS a idú zo zastávky L50 (smer OD Slimák) na nástupište busov pri AS, kde chodci nemajú ani podchod a ani semafory? Ono je viac miest kde sa prestupuje, ktoré sú v horšom stave ako Molecova. Hentam majú ľudia prejsť cez 1-2 semafory a už sú posraní, čakajú snáď teleport, či čo? Neviem fakt čo tam chcete riešiť a ako, či umožniť pojazdovanie zastávky Molecova pre električky aj autobusmi/trolejbusmi? Nestačilo by riešiť to tak, žeby vodiči na Molecke dostali pokyn vyčkať vždy 1-2min na cestujúcich pri ceste na Kuklovskú?
Reakcia na: no.ev.di. #159530:
Pokial sa vybuduje terminal na Riviere a 70 bude stat pri Novom moste s elinami na hrane, ja som predsa za vsetkymi desiatimi.
Mne sa totiz zda, ze, nemale percento ludi, ktore cestuje 133, cestuje prave do oblasti Niv alebo Petrzky, teda tam, kde nechodi elina a museli by dvojnasobne znacne nepoholdne prestupovat. Tym jasne, ze nechcem povedat, ze zle sa prestupuje len Dlhodielcanom; zjednodusovat prestupy by sa mali v celom meste.
Reakcia na: intony #159521:
neviem prečo sa tu rieši nejaká L133?! Namiesto riešenia s čím ju spojiť a či ju nechať premávať aj počas sedla či víkendov by som to uzavrel riešením takýmto : kúpiť nové t-busy pre hustejší interval na L33 a zaviesť premávku L17 aj počas poobednej špičky. V dlhšom časovom horizonte vybudovať električkovú trať k ASMN s predlžením do Prievozu a Vrakune a po Karadžičovej s napojením na existujúcu trať na Krížnej.
Reakcia na: ................ #159508:
ja by som prv prešiel k zmene na 8//15 interval s menším počtom liniek a potom keď už budú aj nové eliny a ľudia si zvyknúť na prestupný systém aj medzi električkovými linkami, tak zaviesť 4//7-8 s ešte menším počtom liniek. Ibaže neviem teraz či by nebolo lepšie namiesto trate cez Mostovú a Jesenského vybudovať koľaj pre smer Šafko - nábrežie na Vajanského nábrežie, keďže Jesenského sa pri každej blbej akcií uzatvára a električky musia chodiť cez tunel. ?
Reakcia na: ................ #159491:
aj ja by som mal jednu pripomienku : Čo takto využiť pre cestovanie do Auparku ráno poloprázdne spoje liniek 80,83,84,93 a 94, ktoré idú z mesta do Petržalky?! Najprv nech ľudia využívajú tie spoje, ktoré tadiaľ prechádzajú a potom tam zavádzať niečo gratis mimo otváracej doby! Aupark vôbec ako taký je maximálne debilne umiestnený, lebo zo zastávky smerom z mesta to je ešte kus pešo, navyše tam ani poriadne chodník nie je, treba ísť cez parkovisko. Mala sa radšej rovno postaviť Eurovea, ktorá má oveľa lepšiu dostupnosť a územie medzi Starým a Novým mostom malo zostať ako oddychovou zónou so zeleňou. V takom prípade by ani nebolo treba ťahať L50 do Petržky zbytočne ale rovno by riešila Euroveu zo zast. Malá Scéna.
Reakcia na: Marek1978 #159526:
Dakujem za Trolleybusa. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.