http://bratislava.sme.sk/c/5680522/specialne-autobusy-v-bratislave-sa-naklonia-vozickarom.html
"Vozidlá majú schopnosť nakloniť sa, majú rampu pre nástup hendikepovaných"
"Časť autobusov, ktoré už po meste jazdia, má inú funkciu, ktorá tiež pomáha vozíčkarom a mamičkám s kočíkmi. Volá aj kneeling (z anglického kľaknúť - kneel), tá funguje na princípe nakláňania sa na zastávke."
Nebodaj vo vozičkárskych Citelisoch je iná funkcia než kneeling?
A ešte jedná perlička ? :
"Presnú trasu linky zverejní dopravný podnik až zajtra, čiže v deň, keď má linka začať premávať. Dôvodom neskorého oznamu je vraj dolaďovanie podrobností ohľadom jednej zastávky."
"Vozidlá majú schopnosť nakloniť sa, majú rampu pre nástup hendikepovaných"
"Časť autobusov, ktoré už po meste jazdia, má inú funkciu, ktorá tiež pomáha vozíčkarom a mamičkám s kočíkmi. Volá aj kneeling (z anglického kľaknúť - kneel), tá funguje na princípe nakláňania sa na zastávke."
Nebodaj vo vozičkárskych Citelisoch je iná funkcia než kneeling?
A ešte jedná perlička ? :
"Presnú trasu linky zverejní dopravný podnik až zajtra, čiže v deň, keď má linka začať premávať. Dôvodom neskorého oznamu je vraj dolaďovanie podrobností ohľadom jednej zastávky."
Peon
Zdá sa mi, že z tohto fóra som sa pred pár rokmi dozvedel o odvolaní sa nejakého podnikateľa na Ministerstvo dopravy, pretože Banskobystrický samosprávny kraj mu odmietol udeliť licenciu na prímestskú linku do / z nejakej obce. Tuším ponúkal nižšie cestovné než SAD Zvolen (?) a ani nežiadal dotácie.
Vedeli by ste mi prosím poskytnúť bližšie informácie, príp. dať linky na články, kde sa o tej kauze píše a ako to dopadlo? A ten podnikateľ nejaký čas tú linku aj reálne prevádzkoval?
Nepamätám si ani názov toho malého súkromného dopravcu, preto si to nemôžem na internete sám vyhľadať.