Ináč taká otázka N29 podľa CP stojí aj na zastávkach Vodárenské múzeum (obojsmerne) prečo teda minimálne na zastávke smerom do Devína nie je ani len na označníku číslo linky a taktiež ani CP?
"Vozidlá majú schopnosť nakloniť sa, majú rampu pre nástup hendikepovaných"
"Časť autobusov, ktoré už po meste jazdia, má inú funkciu, ktorá tiež pomáha vozíčkarom a mamičkám s kočíkmi. Volá aj kneeling (z anglického kľaknúť - kneel), tá funguje na princípe nakláňania sa na zastávke."
Nebodaj vo vozičkárskych Citelisoch je iná funkcia než kneeling?
A ešte jedná perlička ? :
"Presnú trasu linky zverejní dopravný podnik až zajtra, čiže v deň, keď má linka začať premávať. Dôvodom neskorého oznamu je vraj dolaďovanie podrobností ohľadom jednej zastávky."
Zaujímavosti u nás (obec Reca):
-priame spoje do BA zabezpečovala doteraz len SAD DS-
O 6:08 ponechaný spoj SL priamo do BA z Veľkého Grobu
O 6:30 další nový priamy spoj do BA taktiež z Veľkého Grobu
(-nezmysel=prázdny bus)
O 6:42 využívaný Os vlak do BA
O 6:50 ponechaný priamy spoj do BA
(relácia len Reca-Senec-BA)
-len žiaci do Senca-
O 6:50 ponechané 2 spoje SAD DS do BA (z GA a aj z V. Grobu)
Zrušený spoj o 7:05 (školský bus)
(čiže vo V.Grobe bus len o 6:25 a 7:25)
O 7:28 nový školský spoj z Veľkého Grobu na ŽST Senec
(relácia V.Grob-Reca-Boldog-Senec)
O 7:30 ponechaný školský spoj Z Rece na ŽST Senec
(relácia Reca-Senec)
- ?????? -
O 7:35 vlak do BA
? Sme obsluhovaný až až... nezmyselne. Budú jazdiť u nás priam najdrahšie spoje na Slovensku, kedže busy budú uplne prázdne. + máme železničnú zastávku a ludia chodia aj na vlak.
Neviem, načo ťahajú už od nás SL busy do BA, stačí zo Senca.
Tak potom to ma asi aj licenciu od kraja... lebo mne sa zda, ze niekto spominal, ze vyuzili, ze nejaky zakon umoznuje prevadzkovanie MHD linky (s MHD licenciou) do inej obce.. ak to ma cislo primestskej linky, tak asi od BSK.
Skôr katastrofálne ? Na trase BA- Rovinka - Dun. Lužná redukcia cca.12% výkonov V smere Rovinka - BA zrušených 9 spojov zo 79 a v opačnom smere 7 spojov zo 71. A ako ,,bonus,, zrušenie popoludňajšieho dielu linky 102412/ 3xx Bratislava-Dunajská Lužná vrátane posledného spoja o 22:45 ktorým denne cestovalo 18-25 cestujúcich. Takže Rovinka a Dunajská Lužná majú psledný večerný spoj o 22:20. Všetky ostatné smery: Pezinok, Senec, Stupava Most pri Bratislave majú o 22:45. ?
Už mi odpísali v banskobystrickej sekcii imhd. Ak náhodou nepoznáte, dávam vám do pozornosti http://web.archive.org , kde som si našiel staršiu verziu webu dopravcu Hríbik.
Tak napr. tieto otázky si skús vygúgliť, nájdeš to veľmi ľahko.. medzištátne vydáva ex. MDPT (dnes MDVRR)... aj 801 a 901 má od MDPT, nie od magistrátu BA..
Pozerám, že na Slovensku je viacero malých dopravcov prevádzkujúcich diaľkové linky. Keďže na tie nedostávajú žiadne dotácie, dostáva licenciu takmer každý, kto si požiada? Aké podmienky napríklad musia splniť?
A pri medzinárodných linkách vydáva licenciu pre územie SR Ministerstvo dopravy alebo tiež samosprávne kraje? 801-ke a 901-ke na území Bratislavy stačila licencia od bratislavského magistrátu?
SÚ NEJAKÉ ZAUJÍMAVÉ ZMENY V PRÍMESTSKEJ DOPRAVE SLOVAK LINES? PRÍPADNE U INÝCH DOPRAVCOV V OKOLÍ BRATISLAVY?
Podľa mojeho zbežného prezretia sú výkony Slovak Lines,a.s. na približne rovnakej úrovni než doteraz.
1; Akurát na linke "Bratislava - Miloslavov" bolo zrušené pokračovanie všetkých, čiže dvoch spojov až do Kvetoslavova (v oboch smeroch).
A tu nastala iná anomália než v #158319 . Na portal.cp.sk sa po vyhľadaní zastávky "Kvetoslavov,,OcÚ" zobrazí aj linka http://portal.cp.sk/Data/L102411_101212_31041.pdf napriek tomu, že Kvetoslavov tam už SPRÁVNE NEMÁ VOBEC UVEDENÝ.
3; Inak, osobná železničná doprava do Rajky zostala z maďarskej strany v doterajšom obmedzenom režime (v porovnaní spred vyše roka). Do Bratislavy a opačne je úplne pozastavená aj v letnom období.
spravidla je licencia udelovana v domovskom kraji dopravcu. Ale moze to byt aj ten kraj, ktory je pruznejsi a privetivejsi. K ziadosti o licenciu sa vyjadruju aj dotknute kraje. Napr. zilinsky kraj tieto konania zverejnuje na svojej stranke.
Zdá sa mi, že z tohto fóra som sa pred pár rokmi dozvedel o odvolaní sa nejakého podnikateľa na Ministerstvo dopravy, pretože Banskobystrický samosprávny kraj mu odmietol udeliť licenciu na prímestskú linku do / z nejakej obce. Tuším ponúkal nižšie cestovné než SAD Zvolen (?) a ani nežiadal dotácie.
Vedeli by ste mi prosím poskytnúť bližšie informácie, príp. dať linky na články, kde sa o tej kauze píše a ako to dopadlo? A ten podnikateľ nejaký čas tú linku aj reálne prevádzkoval?
Nepamätám si ani názov toho malého súkromného dopravcu, preto si to nemôžem na internete sám vyhľadať.
A ostatné kraje, cez ktoré diaľková linka prechádza, sú aspoň informované o jej existencii?
Viem, že ani pri vyhľadaní spojenia cez www.cp.sk mi to už Žilinu neukáže, keďže tam v skutočnosti nepremáva. Ja kritizujem ten PDF súbor. Je aj v tlačenej podobe v knižnom cestovnom poriadku Slovak Lines.
Za východiskovú zastávku sa považuje ktorá? V jednom smere to môže byť napr. Bratislava a v opačnom smere Žilina... To môže dopravca žiadať o licenciu najskôr napr. v Bratislavskom samosprávnom kraji a ak mu náhodou nevyhovejú, tak sa obráti na Žilinský samosprávny kraj?
Pozri ja som si povedal len svoj názor čo sa týka Metropolisu a PKO.
Čo sa týka riešenia MHD v jeho okolí na to by sa mali pozrieť kvalitní odborníci,ktorí by to celé vyhodnotili a navrhli ? Ja len dúfam pre dobro celého projektu že ak to budú riešiť tak to budú len zahraniční odborníci. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
roman2
Čo sa týka riešenia MHD v jeho okolí na to by sa mali pozrieť kvalitní odborníci,ktorí by to celé vyhodnotili a navrhli ? Ja len dúfam pre dobro celého projektu že ak to budú riešiť tak to budú len zahraniční odborníci. ?