Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Peon #158335:
Už mi odpísali v banskobystrickej sekcii imhd. Ak náhodou nepoznáte, dávam vám do pozornosti http://web.archive.org , kde som si našiel staršiu verziu webu dopravcu Hríbik.
Reakcia na: 810zssk #158339:
No to netuším, ale pokiaľ viem má aj číslo tej prímestskej linky v tom formáte 1xx 4xx.. toto by jej pridelil tiež DPB?
Reakcia na: Mike #158338:
Inak co je pravdy na tom, ze 630 ma licenciu od mesta, nie kraja?
Reakcia na: Peon #158337:
Tak napr. tieto otázky si skús vygúgliť, nájdeš to veľmi ľahko.. medzištátne vydáva ex. MDPT (dnes MDVRR)... aj 801 a 901 má od MDPT, nie od magistrátu BA..
Reakcia na: Kami #158334:
Pozerám, že na Slovensku je viacero malých dopravcov prevádzkujúcich diaľkové linky. Keďže na tie nedostávajú žiadne dotácie, dostáva licenciu takmer každý, kto si požiada? Aké podmienky napríklad musia splniť?

A pri medzinárodných linkách vydáva licenciu pre územie SR Ministerstvo dopravy alebo tiež samosprávne kraje? 801-ke a 901-ke na území Bratislavy stačila licencia od bratislavského magistrátu?
SÚ NEJAKÉ ZAUJÍMAVÉ ZMENY V PRÍMESTSKEJ DOPRAVE SLOVAK LINES? PRÍPADNE U INÝCH DOPRAVCOV V OKOLÍ BRATISLAVY?

Podľa mojeho zbežného prezretia sú výkony Slovak Lines,a.s. na približne rovnakej úrovni než doteraz.

1; Akurát na linke "Bratislava - Miloslavov" bolo zrušené pokračovanie všetkých, čiže dvoch spojov až do Kvetoslavova (v oboch smeroch).

A tu nastala iná anomália než v #158319 . Na portal.cp.sk sa po vyhľadaní zastávky "Kvetoslavov,,OcÚ" zobrazí aj linka http://portal.cp.sk/Data/L102411_101212_31041.pdf napriek tomu, že Kvetoslavov tam už SPRÁVNE NEMÁ VOBEC UVEDENÝ.

2; A už asi od 1.10 (ak nie skôr) si v Slovak Lines Express rozmysleli zachádzku jednej linky k obchodným centrám Avion, Aupark a Eurovea. http://portal.cp.sk/Data/L102502_101212_30808.pdf

3; Inak, osobná železničná doprava do Rajky zostala z maďarskej strany v doterajšom obmedzenom režime (v porovnaní spred vyše roka). Do Bratislavy a opačne je úplne pozastavená aj v letnom období.
Reakcia na: Peon #158332:
spravidla je licencia udelovana v domovskom kraji dopravcu. Ale moze to byt aj ten kraj, ktory je pruznejsi a privetivejsi. K ziadosti o licenciu sa vyjadruju aj dotknute kraje. Napr. zilinsky kraj tieto konania zverejnuje na svojej stranke.
MINULÁ KAUZA S (NE)UDELENÍM DOPRAVNEJ LICENCIE

Zdá sa mi, že z tohto fóra som sa pred pár rokmi dozvedel o odvolaní sa nejakého podnikateľa na Ministerstvo dopravy, pretože Banskobystrický samosprávny kraj mu odmietol udeliť licenciu na prímestskú linku do / z nejakej obce. Tuším ponúkal nižšie cestovné než SAD Zvolen (?) a ani nežiadal dotácie.

Vedeli by ste mi prosím poskytnúť bližšie informácie, príp. dať linky na články, kde sa o tej kauze píše a ako to dopadlo? A ten podnikateľ nejaký čas tú linku aj reálne prevádzkoval?

Nepamätám si ani názov toho malého súkromného dopravcu, preto si to nemôžem na internete sám vyhľadať.
Reakcia na: Kami #158329:
A ostatné kraje, cez ktoré diaľková linka prechádza, sú aspoň informované o jej existencii?

Viem, že ani pri vyhľadaní spojenia cez www.cp.sk mi to už Žilinu neukáže, keďže tam v skutočnosti nepremáva. Ja kritizujem ten PDF súbor. Je aj v tlačenej podobe v knižnom cestovnom poriadku Slovak Lines.

Za východiskovú zastávku sa považuje ktorá? V jednom smere to môže byť napr. Bratislava a v opačnom smere Žilina... To môže dopravca žiadať o licenciu najskôr napr. v Bratislavskom samosprávnom kraji a ak mu náhodou nevyhovejú, tak sa obráti na Žilinský samosprávny kraj?
Reakcia na: ivanbuto #158330:
Pozri ja som si povedal len svoj názor čo sa týka Metropolisu a PKO.
Čo sa týka riešenia MHD v jeho okolí na to by sa mali pozrieť kvalitní odborníci,ktorí by to celé vyhodnotili a navrhli ? Ja len dúfam pre dobro celého projektu že ak to budú riešiť tak to budú len zahraniční odborníci. ?
Reakcia na: Peon #158324:
cestujucich to nezavadza, lebo malokto si pozera konkretnu linku. Na vozidle je vzdy konkretny ciel.

Licenciu na dialkove (vnutrostatne) linky udeluje samospravny kraj na uzemi ktoreho je vychodiskova zastavka.
Reakcia na: intony #158326:
Samozrejme,že nie len cesty,ale doriešiť aj MHD.Samotnú električku v Petržalke zaviesť nové linky/nové intervaly/výpravu klbových BUSov(nákup ďalších vozov) na existujúce L91 a L191.Skrátka doriešiť celkovo dopravnú infraštruktúru k celému komplexu.
Reakcia na: Valec #158323:
Takže tie linky sú pre SAD TT ziskové, či ako to mám chápať? Ak nechceš odpovedať sem, napíš mi na mail.
Reakcia na: roman2 #158312:
Pre stavebnu cinnost, v slovenskom prostredi, mimo intravilanu obci je charaktericke postupne gumovanie pojmu krajinotvorba.

Treba rozsirit cesty? Co robis na diskusnom fore o MHD?
Reakcia na: Valec #158323:
"Takáto licencie je na zrušenie"

Rozumiem správne, že mi dávaš za pravdu a zdieľaš moje rozhorčenie? ☺
Reakcia na: AAA #158322:
Ako to súvisí s Piešťanmi? Až do Žiliny premávali niektoré spoje.

To aj v iných krajinách je legálne, aby bola v CP uvádzaná trasa, ktorej (dokonca väčšiu) časť neobsluhuje žiadny spoj? Ešte aj hore vedľa čísla linky má uvedené Piešťany, Trenčín a Žilinu!

Viem, že toto zďaleka nie je prvý prípad a aj iných dopravcov sa to týka. Kto vlastne vydáva licencie na diaľkové linky? Ministerstvo dopravy ❓

Podľa mňa je to svojim spôsobom zavádzanie cestujúcich a malo by sa to stať protizákonné ❗
Reakcia na: Peon #158315:
Prispieva Bratislava a Chorvátsky Grob - každý na svojom území.

Re #158317 Peon: SAD DS + SAD TT majú na území Bratislavského kraja viac výkonov (ale zas nie o veľa) ako SL na trnavskom území. Čo je aj logické, keďže vozia "trnavčanov" za prácou do Bratislavy, teda tieto spoje slúžia viac ich obyvateľom.

Re #158318 AAA: Som.

Re #158319 Peon: Takáto licencie je na zrušenie, o dôvode sa opýtaj tam, kde tú licenciu vydali.
Reakcia na: Peon #158319:
Je to skôr preto, lebo keby ich nechcel uvádzať musel by žiadať o zmenu licenciu na trasu BA - PN.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.