Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Valec #158323:
"Takáto licencie je na zrušenie"

Rozumiem správne, že mi dávaš za pravdu a zdieľaš moje rozhorčenie? ☺
Reakcia na: AAA #158322:
Ako to súvisí s Piešťanmi? Až do Žiliny premávali niektoré spoje.

To aj v iných krajinách je legálne, aby bola v CP uvádzaná trasa, ktorej (dokonca väčšiu) časť neobsluhuje žiadny spoj? Ešte aj hore vedľa čísla linky má uvedené Piešťany, Trenčín a Žilinu!

Viem, že toto zďaleka nie je prvý prípad a aj iných dopravcov sa to týka. Kto vlastne vydáva licencie na diaľkové linky? Ministerstvo dopravy ❓

Podľa mňa je to svojim spôsobom zavádzanie cestujúcich a malo by sa to stať protizákonné ❗
Reakcia na: Peon #158315:
Prispieva Bratislava a Chorvátsky Grob - každý na svojom území.

Re #158317 Peon: SAD DS + SAD TT majú na území Bratislavského kraja viac výkonov (ale zas nie o veľa) ako SL na trnavskom území. Čo je aj logické, keďže vozia "trnavčanov" za prácou do Bratislavy, teda tieto spoje slúžia viac ich obyvateľom.

Re #158318 AAA: Som.

Re #158319 Peon: Takáto licencie je na zrušenie, o dôvode sa opýtaj tam, kde tú licenciu vydali.
Reakcia na: Peon #158319:
Je to skôr preto, lebo keby ich nechcel uvádzať musel by žiadať o zmenu licenciu na trasu BA - PN.
Reakcia na: dopravak123 #158307:
netrep, ty krtko! Ja si narozdiel od Magdušky uvedomujem priority a aj to, že nejde všetko spraviť mávnutím prútika a aj to, že aj keby rovno peniaze na to boli tak nie je možné tie trate postaviť v krátkom časovom horizonte. Ďalšia vec je to, že moje návrhy niesú kontraproduktívne, zatiaľ čo z rozprávok pani Magdy akurát rozbolela znalcov dopravy a takmer celú Petržalku (okrem "domovník fan-clubu") hlava.
Reakcia na: Peon #158316:
slovo "sarkazmus" ti nic nehovori?
Aký význam má v CP uvádzať zastávky, ktoré neobsluhuje ani jeden spoj? http://portal.cp.sk/Data/L102509_101212_30593.pdf

Ak má byť dôvodom "udržanie si licencie Bratislava - Žilina", tak je to podľa mňa byrokratická p94ovina. ?
Reakcia na: Valec #158306:
Si si istý, že nedotuje? "Ak je predmetom služieb vo verejnom záujme vykonávanie pravidelnej autobusovej dopravy na autobusovej linke, ktorá presahuje územie samosprávneho kraja alebo územie obce v mestskej autobusovej doprave, zmluvu o službách uzatvára ten samosprávny kraj alebo obec, na území ktorej sa nachádza východisková zastávka. Na úhrade za služby vo verejnom záujme sa podieľa primerane každý samosprávny kraj, na území ktorého sa nachádza nácestná zastávka alebo cieľová zastávka, ak sa nedohodnú inak." § 15 ods. 5 zákona o cestnej doprave.
Reakcia na: Valec #158306:
Čo myslíte, robí viac výkonov Slovak Lines v Trnavskom kraji a l e b o SAD Trnava v Bratislavskom kraji? To by bolo podľa mňa zaujímavé porovnanie, že kto na koho dopláca. ? Ešte by som do porovnania zahrnul aj SAD Dunajská Streda.
Reakcia na: Arkuslogaritmus #158313:
Ty si ale vtipný... To by musel preplávať cez Dunaj. A Malinovo je riadne ďaleko od Rajky.
Reakcia na: 810zssk #158309:
Ozaj, na 630-ku v súčasnosti BSK prispieva? Či to si len obec Chorvátsky Grob prispieva? Alebo my Bratislavčania im na to prispievame?

Cez pracovné dni v úseku "Zlaté Piesky - Vajnory - Chorvátsky Grob, horný dvor" premáva aj prímestský Slovak Lines pokračujúci do Slovenského Grobu (resp. niektoré spoje do Viničného či dokonca až do Pezinka). Toto nie je vnímané ako súbeh s dotovanou linkou?
Reakcia na: Valec #158306:
Ahaa, ďakujem za vysvetlenie. ?
Reakcia na: Matusulienko #158292:
Vieš čo Matušulienko? Voziavaj sa 801kou do Rajky a ten kúsok sa prejdi pešo. Dobre ? ?
Reakcia na: Petto #158285:
Ja som jednoznačne "za" ? Neviem čo tu riešite jazvenie Bratislavy.Veď by to malo vyrásť za Petržalkou smerom na Jarovce/Rusovce/Čunovo.Lepšia lokalita asi neexistuje.Ďaleko od centra,mimo Petržalských panelákov.Jedine čo by sa muselo doriešiť je napojenie na obchvat a rožšírenie starej cesty na Jarovce/Rusovce/Čunovo.Ďalším plusom sú nové pracovné miesta od výstavby po samotné užívanie komplexu.Má tam byť všetko čo Bratislave chýba.
Čo sa týka PKO.Pamiatka nepamiatka zbúrať tú socialistickú prehnitú rozapadávajúcu sa opachu ? Podobne to "famózne" premostenie na Slovenskej národnej galérii.Zbytočne to kazí dojem z nábrežia.Celé to dosr_li.
Reakcia na: Valec #158306:
A ešte k tomu podľa § 7 ods. 2 písm. c) zákona by na zriadení tej linky musel mať záujem kraj a musela by byť súčasťou plánu dopravnej obslužnosti.
Reakcia na: Matusulienko #158292:
A otacalo by sa to cez Adyho ulicu, ne? 😃
Reakcia na: Valec #158306:
Namietka SL ako taka by asi nic neovplyvnila, ale myslim si, ze kraj by tu licenciu nevydal pre subeh s dotovanou linkou.
Reakcia na: Matusulienko #158292:
Potrebuješ to len k chlievu, alebo až do obývačky?
Reakcia na: no.ev.di. #158284:
Ty si tiež rozprávkár, ako Magduška. Keď vidím tie Tvoje vízie električkovej dopravy bez peňazí ...
Reakcia na: Peon #158305:
Licenciu by mu kraj možno aj vydal, lebo jej vlastníctvo ešte neznamená, že linku bude aj dotovať. Akurát, že v rámci konania može SL nesúhlasiť, čo potom však neviem. Každý kraj prepláca len to, čo si objedná a keďže u SAD TT si BSK neobjednáva nič, tak logicky ani nič neplatí. Výkony medzi krajmi sa v súčasnosti nevyrovnávajú nijako.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.