netrep, ty krtko! Ja si narozdiel od Magdušky uvedomujem priority a aj to, že nejde všetko spraviť mávnutím prútika a aj to, že aj keby rovno peniaze na to boli tak nie je možné tie trate postaviť v krátkom časovom horizonte. Ďalšia vec je to, že moje návrhy niesú kontraproduktívne, zatiaľ čo z rozprávok pani Magdy akurát rozbolela znalcov dopravy a takmer celú Petržalku (okrem "domovník fan-clubu") hlava.
Si si istý, že nedotuje? "Ak je predmetom služieb vo verejnom záujme vykonávanie pravidelnej autobusovej dopravy na autobusovej linke, ktorá presahuje územie samosprávneho kraja alebo územie obce v mestskej autobusovej doprave, zmluvu o službách uzatvára ten samosprávny kraj alebo obec, na území ktorej sa nachádza východisková zastávka. Na úhrade za služby vo verejnom záujme sa podieľa primerane každý samosprávny kraj, na území ktorého sa nachádza nácestná zastávka alebo cieľová zastávka, ak sa nedohodnú inak." § 15 ods. 5 zákona o cestnej doprave.
Čo myslíte, robí viac výkonov Slovak Lines v Trnavskom kraji a l e b o SAD Trnava v Bratislavskom kraji? To by bolo podľa mňa zaujímavé porovnanie, že kto na koho dopláca. ? Ešte by som do porovnania zahrnul aj SAD Dunajská Streda.
Ozaj, na 630-ku v súčasnosti BSK prispieva? Či to si len obec Chorvátsky Grob prispieva? Alebo my Bratislavčania im na to prispievame?
Cez pracovné dni v úseku "Zlaté Piesky - Vajnory - Chorvátsky Grob, horný dvor" premáva aj prímestský Slovak Lines pokračujúci do Slovenského Grobu (resp. niektoré spoje do Viničného či dokonca až do Pezinka). Toto nie je vnímané ako súbeh s dotovanou linkou?
Ja som jednoznačne "za" ? Neviem čo tu riešite jazvenie Bratislavy.Veď by to malo vyrásť za Petržalkou smerom na Jarovce/Rusovce/Čunovo.Lepšia lokalita asi neexistuje.Ďaleko od centra,mimo Petržalských panelákov.Jedine čo by sa muselo doriešiť je napojenie na obchvat a rožšírenie starej cesty na Jarovce/Rusovce/Čunovo.Ďalším plusom sú nové pracovné miesta od výstavby po samotné užívanie komplexu.Má tam byť všetko čo Bratislave chýba.
Čo sa týka PKO.Pamiatka nepamiatka zbúrať tú socialistickú prehnitú rozapadávajúcu sa opachu ? Podobne to "famózne" premostenie na Slovenskej národnej galérii.Zbytočne to kazí dojem z nábrežia.Celé to dosr_li.
Licenciu by mu kraj možno aj vydal, lebo jej vlastníctvo ešte neznamená, že linku bude aj dotovať. Akurát, že v rámci konania može SL nesúhlasiť, čo potom však neviem. Každý kraj prepláca len to, čo si objedná a keďže u SAD TT si BSK neobjednáva nič, tak logicky ani nič neplatí. Výkony medzi krajmi sa v súčasnosti nevyrovnávajú nijako.
Re #158295 Petto: Netáraj! Náhodou ti uverí. ? Pokiaľ viem, potreboval by licenciu od Bratislavského samosprávneho kraja (BSK), ktorú by určite nedostal, keďže BSK má podpísanú dlhodobú zmluvu na prímestskú dopravu so Slovak Lines. A okrem toho, taká linka už existuje #158303 .
Ale ako je to napr. so SAD Trnava na území BSK? Príklad: linka Bratislava - Budmerice - Trnava. Na území BSK prepláca preukázateľnú stratu dopravcovi BSK? Som tu kedysi čítal, že áno. Nie je to moc zložité?
Ale do počtu spojov a ich časových polôh má čo povedať aj BSK alebo to len Trnavský samosprávny kraj môže? V CP tej linky nevidím žiadne také spoje, ktoré by išli iba v rámci jedného kraja.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.