Reakcia na: S499.1023 #157778:
to je práve to, že mi nepovedal aké číslo lebo si nepamätá. Ja som mu povedal, že rád by som videl čísla a výpočty. V zime to sťažujú mokré a namrznuté koľaje, to je jasné snáď nie? Ale s tým stúpaním moc neverím, aspoň teda zatiaľ nie, kým neuvidím čísla a nedám sem na porovnanie nech to niekto porovná so stúpaniami napr. na tratiach v Prahe či Brne.
Martin Fundárek
Trať cez stred Petržalky nie je súčasťou TEN-T a EÚ ju NEBUDE financovať z prostriedkov na projekty TEN-T. Bude ju financovať z nejakého iného fondu (nechci po mne vedieť, akého, ja v tom mám hokej), z ktorého sa dá financovať interoperabilita. Ale EÚ zaplatí len 80 % oprávnených nákladov, t.j. nákladov na výstavbu ŽELEZNIČNEJ trate. 20 % musí cvaknúť štát. A všetko to, čo je navyše, t.j. všetky náklady súvisiace s tým, aby bola trať DUÁLNA, musí platiť mesto. A to je 23-27 % nákladov navyše oproti čisto železničnej trati (v rovnakom variante výškového vedenia).