Ale veď sa rekonštruovala... V 2004/5 boli medzi Komárnom a NM v Orechovej Potôni a odb Letisko reléovka, v Komárne St 4, DS a PB centrálne stavané veksle a všade inde rúčo. Traťové zabzar huba, len NM-PB a Komárno-Komárno st. 4 poloautoblok.
Dnešný stav: diaľkové ovládanie Komárno St 4-NM, reléovka aj v Zem.Olči, DS a PB.
Hovorí sa aj o elektrifikácii po PB.
Neskutočné ako je DPB pomalý. Je normálne, že DPB prevádzkuje dokopy 35+6 vozidiel s karosériou Citelis a na sklade nemá zadné sklo? ? To isté je aj s bočnými sklami keď sa rozbijú. Myslím, že pri takom počte prevádzkovaných vozidiel by mohol mať aspoň zhodné diely po jednom-dvoch kuse na sklade a problém by bol vyriešený... Prečo už DPB neuplatňuje postup, že jedno vozidlo odstavíme a použijeme ho na ND? ? ? ?
Tak ale čítajúc tvoje príspevky sa prejavuješ ako 70 ročný dôchodca, večne na všetko frfle a nadáva. Toľko negativizmu a zlosti v sebe. Skrátka tvoje správanie neprináleží tvojmu mladému veku. ?
tým som chcel len povedať, že už tri roky tu na všetko nadávaš (z toho 95% bez dôkazov, či znalosti užšej problematiky) a okrem rozumného návrhu električkovej siete si ešte nič pozitívne do tejto diskusie nepriniesol
Keby si si namiesto nadávania raz aj niečo naštudoval, vedel by si, že VÚC sa ku GVD vyjadrujú.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.