Reakcia na: MatejBA #157609:
Zabudol som dodat, ze tam je druhy dokument (Maj 2008) v ktorom sa hovori, ze pokracovanie rychlostneho koridoru ma byt sucasna trat BA - NZ - Sturovo - Budapest a (pravdepodobne) by sa malo na nej zacat robit (modernizovat ju) niekedy medzi 2013 - 2020
no.ev.di.
Inak by ma zaujímalo, že prečo by vlastne EÚ mala financovať budovanie trate cez stred Petržalky keď to nie je súčasťou TEN-T? Naši to môžu dať do návrhu a plánov, ibaže čo z toho EÚ schváli, že čo z toho nám zafinancuje. Ďalšia vec je, že to celé vyzerá nejak divne, keď to chcú napájať z juhu na trať 132. Ani by som sa nečudoval keby začali potom presadzovať ten plán čo mi kedysi "domovník" poslal kde bola kdesi v strede Petržalky zakreslená nová Petržalská stanica. Povedal by som, že v tom majú prsty aj finačné skupiny a developeri, ktorým prekáža umiestnenie Petržalskej stanice a chcú ju odpratať. Stačí sa pozrieť ako sa teraz začína Petržalská stanica obstavávať a priestor južne od nej je už tiež vyčistený, len nevieme na čo sa čaká...