Reakcia na: Valec #157406:
takže filozofia je taká, že pokým nebude prestupovať balík ľudí z vlaku na L801, tak nemá zmysel ju tadiaľ viesť, však načo vyhovieť hoc aj len 10 ľuďom nie? Ak sa dopravcovi či dedine máli aj tých 10 cestujúcich k dobru na tej linke, ktorí by došli vlakom k L801, tak potom srať na to rovno. Sú mi také argumenty ako keď železnice povedali, že sa im tam neoplatí zavádzať vlaky lebo tým vlakom čo tam jazdí skoro nikto ho nevyužíva, ale podotýkam, že len retard mi môže dať taký argument, že tým vlakom nikto necestuje, však kto by cestoval Pannoniou o 22 do práce, keď začína druhý deň ráno a 4 či 5 ráno z BA domov? ? To je taký tupý argument ako keby som spravil linky do Rajky a jazdil tam o 3,9 a 11 ráno a potom o 20 a 23 večer a najlepšie časy kedy ľudia potrebujú dopravu by som ignoroval, a potom vyhlásil, že dopravu sa tam neoplatí robiť ?
Beus
1. pozri si pojazd - môže toto byť 1000 mm? Myslím že jednoznačne vidno, že kolesá sú "bližšie" k vonkajšiemu obrysu vozňa než je u nás zvykom, a teda ďalej od seba navzájom, takže to musí byť širší rozchod
2. pozri si insígnie na boku, zbadáš nápis BKH (teda žiaden z názvov prevádzkovateľa BMEŽ), a navyše PVVV/BMEŽ nepoužíval pri značení vozňov písmená (CMg) ani 4-ciferné čísla (tie máme až od veľkého prečíslovania v 1976, kedy už 2-nápraváky 2 roky nejazdili, a tie čo dovtedy jazdili, už celé roky nemali tanierové spriahla ale COMPACTy, neskôr pražské spriahla).
3. keď sa na vozeň lepšie zahľadíš, zistíš, že ide o veľmi podobnú konštrukciu ako vozy 51-54 a 121-127, neskôr prečíslované na 101-111 (z ktorých máme dochovanú 104-ku), len je na rozdiel od nich 4-okenný (tieto boli 5-okenné) a nemá americký vetrací nástrešok. Takéto vozy BA nikdy nemala. Najviac sa to podobá na vozne Ganz 21-30, ale stále chýba vetrací nástrešok. Navyše, Ringhoffer mal zjavne širšie a najmä zatvárateľné dvere na plošinách, kdežto tu je vidieť len ochranné mreže ako na 104 (dvere by sa ani nemali kam zasunúť).
4. Vylúštenie hádanky: ako písal TeBeCe, je to vozeň "viedenskej električky", točiaci sa po meste na obojrozchodnom okruhu nábrežie - Nám. Ľ. Štúra - Mostová - Jesenského - Štúrova - Šafárikovo nám. CMg 1612 bol jeden z tých, ktoré na túto trať patrili.
Nič v zlom, len ťa navádzam na to, ako si lepšie všímať detaily