Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Martin Fundárek #157034:
čo bráni domnienke, že lokalita obratiska sa vybrala práve z dôvodu šírky tej cesty? ?
Reakcia na: Ike #157022:
A nie je ten úsek záhadne širší z iného dôvodu? Podľa zástavby by som povedal, že to usporiadanie tam nebude zo 70-tych rokov.
Reakcia na: Ike #157004:
Brnianska sa stavala v 70-tych rokoch. 1941-1974 viedla po celej Pražskej a Brnianskej obojsmerná trať. Na juhu siahali drôty na Červený kríž (1943), Búdkovú (1961), a od 1971 do 1974 premávala linka 13 na Hroboňovu (17 na Búdkovú), kde sa točila jednosmerne cez Prokopa Veľkého a Brniansku. Od 1974 bola postavená trať na Lovinského, jazdila tam 17-ka a 13-ka bola skrátená na Búdkovú. Po prestavbe Brnianskej bolo akákoľvek napojenie na Brniansku nemožné.
Reakcia na: no.ev.di. #157002:
Ešte v polovici 90-tych rokov chodila 213 naozaj až na Búdkovú, potom ju skrátili po Hodžko, neviem presne kedy a krátky čas, keď zrušili 214 chodila v úseku Koliba - Šulekova.
Reakcia na: no.ev.di. #156978:
Bolo to presne naopak, L70 chodila z Lúčnej okolo Prístavu a po Košickej a od zastávky Svätoplukova po dnešnej trase pod NM. L71 chodila po Bajkalskej, Prievozskej, Košickej a Landererovej. Zmenilo sa to pri výstavbe Apolla. 70 dali na dnešnú trasu a 71 rovno cez Prístavnú a Landererovu.
Reakcia na: Peon #156987:
A ešte 107.
Reakcia na: no.ev.di. #156978:
E-e. Máš to presne naopak. Linka 30 premávala v bezvýlukovom stave cez Prístavnú, Košickú, Mlynské nivy a Dostojevského rad. Cez Bajkalskú a Prievozskú jazdila 115.
Reakcia na: dopravak123 #157019:
Takže dispečing bol na Olejkárskej aj vtedy, keď vedenie DPB sídlilo čiastočne na Štefánikovej a Tolstého? Čo bránilo tomu, aby od cca 1981 bol celý DPB na Olejkárskej?
Reakcia na: Petto #157025:
24 alebo 25
Reakcia na: Petto #157025:
Na 83 bolo tusim 24 vozov maximum. Johny D vie presne
Pre veľký úspech ešte raz, tentokrát bez zmršenia diakritiky po opätovnom prihlásení:
Re #156965 AAA: Nie. 108 bola špičková expresná linka Hlavná stanica-Slovnaft cez Miletičovu, Košickú, Prievozskú a Bajkalskú (pôvodne označená Ex, cca 1976 prečíslovaná na 108). Cca v 1977-78 bola predĺžená na Dolné Hony.
218 bola celodenná linka, ktorá jazdila najprv z Jelačičovej do Prievozu (Prievoz-most), cca 1980 bola presmerovaná na Rajskú (kvôli rekonštrukcii križovatky Bajkalská-Prievozská). Neskôr bola zavedená v novej trase Hlavná stanica-Miletičova-Gagarinova-Dolné Hony (čiže dnešná 201). Cca 1991-1992 jazdila súčasne s linkou 108.
Pri veľkom rušení liniek (1992 ?) bola linka 108 zrušená; reláciu Hlavná stanica-Slovnaft zabezpečila presmerovaná celodenná 22, ktorá však jazdila cez Trnavskú a Bajkalskú, nie cez Košickú (do tých čias jazdila linka 22 do Slovnaftu cez Mierovú). V úseku Slovnaft-Dolné Hony žiadna náhrada zabezpečená nebola.
Reakcia na: AAA #156965:
Nie. 108 bola špièková expresná linka Hlavná stanica-Slovnaft cez Miletièovu, Košickú, Prievozskú a Bajkalskú (pôvodne oznaèená Ex, cca 1976 preèíslovaná na 108). Cca v 1977-78 bola predåžená na Dolné Hony.
218 bola celodenná linka, ktorá jazdila najprv z Jelaèièovej do Prievozu (Prievoz-most), cca 1980 bola presmerovaná na Rajskú (kvôli rekonštrukcii križovatky Bajkalská-Prievozská). Neskôr bola zavedená v novej trase Hlavná stanica-Miletièova-Gagarinova-Dolné Hony (èiže dnešná 201). Cca 1991-1992 jazdila súèasne s linkou 108.
Pri ve¾kom rušení liniek (1992 ?) bola linka 108 zrušená; reláciu Hlavná stanica-Slovnaft zabezpeèila presmerovaná celodenná 22, ktorá však jazdila cez Trnavskú a Bajkalskú, nie cez Košickú (do tých èias jazdila linka 22 do Slovnaftu cez Mierovú). V úseku Slovnaft-Dolné Hony žiadna náhrada zabezpeèená nebola.
Reakcia na: dopravak123 #157021:

Re #157018 Ámos:

chlapi, mám na mysli tento úsek. Tu zrejme prestávali trolebusy v časoch, keď bolo obratisko Lovinského natiahnuté až na túto ulicu. Všimnite si, že tento úsek ulice pri Habánskom mlyne je záhadne oveľa širší, ako časť pri tenisových kurtoch, či pri ZŠ Dubová.

http://tinyurl.com/38lwxsh
Reakcia na: Ike #157007:
Ale je zaprataná parkujúcimi autami bohatých tenistov, takže sa tam pomaly nedá jazdiť. ?
Reakcia na: Ámos #157018:
áááá.... to by nebol Ámos vždy-v-opozícii. Jasné. som tam každý pracovný deň. Celá ulica samozrejme nie je široká a miestami sa tam ledva obídu dve autá. Hovorím však o úseku, ktoré bolo súčasťou veľkého obratiska Lovinského (teda asi ten 50m úsek, nie ten popri kurtoch, kde parkujú autá v jednom jazdnom pruhu)
Reakcia na: Peon #156998:
Na Štefánikovej sídlilo vedenie DPB asi do roku 1992 (od cca 1987). Predtým a aj súčasne aj na vedľajšej ulici Tolstého. Budova na Štefánikovej bola v priestoroch bývalej ČTK (Československá tlačová kancelária), hneď vedľa kaviarne Štefánka. Dispečing tam nikdy nebol, ten bol najprv na ul. Červenej armády (teraz Grosslingova) a cca v roku 1981 sa presťahoval do objektu na Olejkárskej 1, kde je doteraz.
Reakcia na: Ike #157007:
uz si tade isiel? ja som jazdieval po tejto ulici pravidelne do prace a siroka urcite nie je.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.