Reakcia na: Ike #156992:
No ked teraz pozeram fotky, tak skutocne nejaka stopa isla aj od ul. pri habanmlyne po lovinskeho. ale na fotke je ta stopa ukoncena pri sucasnom obratisku (bez spojovacej vyhybky).a ked uz sme pri tom - bola alebo sa planovala trasa aj po ul. pri habanmlyne medzi gastanovou a brnianskou? pri vyusteni pred brnianskou to vyzera na zastavkove niky obojsmerne + su tam stlpy este s viditelnym cislovanim ako trolejove stlpy + vystrazne tabulky su este viditelne na niektorych.
Peon
Re #156972 TeBeCe: Aký praktický význam mal stav z roku 1992 v Karlovke a Dúbravke? SÚBEŽNE S ELEKTRIČKAMI premávali expresné linky 101 z DNV pod Most SNP, 112 z DNV až do Petržalky a 115 z Dúbravky až do Podunajských Biskupíc.
Zdá sa mi, že 112 a 115 premávali iba počas špičky, ale 101-ka najskôr stále. Až tuším 1. 4. 1995 ako posledná z trojice zanikla, čomu predchádzalo zrušenie jej víkendovej premávky a neskôr asi aj sedlo zrušili.
Škoda, že v histórii na imhd nie sú zachytené aj zastávky uvedených liniek. Ja si z ranného detstva pamätám, že v Dúbravke stála 101-ka iba na zastávkach "Damborského" a "OD Saratov". 115-ka naviac aj na "Alexyho". 112-ku si neviem spomenúť.
Sa mi zdá, že Dúbravka mala začiatkom 90-tych rokov lepšie spojenie MHD než iné mestské časti. Prečo? Viaceré z liniek premávali iba v špičkách, ale aj tak. Električky: 1, 5, 12. Autobusy: 34, 37, 101, 104, 105, 106, 112, 115. A podľa historických CP nevyzerá, že by niektoré z nich premávali zriedka: http://imhd.sk/ba/index.php?w=3825242e29ef252932252c2127ef1f&idg=552&gi=0&gn=20&gs=e&gsd=