Slovák lajnos/blagus majú PCL? btw"kde je racionálny dôvod toho, aby linka zarábala sama na seba ?" ty si pracoval v manažmente v SkyEurope?
Re #155901 luky133: ak si dobre pamätám, tak 901 aj 801 majú na CP napísané do nejakého dátumu v 2013
Re #155904 Daniel: a teraz by ma zaujímalo, či za tú povinnú výmenu budú chcieť skásnuť aj správny poplatok. už som o tom uvažoval (deň predtým to bolo aj na sme.sk), ale vyvaliť im 6,50 za výmenu, tak to ich môžem do 2023 srdečne pozdravovať...
Re #155905 Sommelier: prečo si ju nedotuje (aj) Rajka? žeby preto, že tí, ktorí ju potrebujú ako zálohu, nemajú v obci trvalý pobyt a potom sa na nich môže starosta zvysoka vykašľať? Keď si dokáže bus zadotovať Grob, prečo s tým má Rajka problém?
Re #155906 MatejBA: podľa mňa jej prevádzku (ako aj 901) aj tak bude nakoniec dotovať BA (=DPB) pretože pri jej vyťaženosti sa z cestovného nezaplatí...
Re #155912 Sommelier: "Pokiaľ niekto cestuje zo Stupavy za dotované cestovné" do Stupavy jazdí DPB? ?
Re #155915 MatejBA: problém je práve v tom, že väčšina z nich v Rajke asi ani nemá trvalý pobyt, ale majú ho od BA cez Rovinku či Lužnú
Re #155926 Marek1978: aby posledný prišiel "náhodou" pred voľbami, tak cca 25.11., a potom ho mohli slávnostne predstaviťpred slávnostne otvoreným (aj keď ešte nefunkčným) zimákom
Re #155929 roman2: "Škoda,že vyraďovanie pojazdných vrakov nejde ešte rýchlejšie." začni ich vyraďovať rýchlejšie a v zime budeš chodiť pekne peši a potom DPB navyše ušetrí aj na nafte a poistkách
Mercedesové novinky :
Autobusy Mercedes-Benz O 530 GL CapaCity #4911-20 sa majú 1.11.2010 (pondelok) zaradiť do premávky, okrem #4912, ktorý je po nehode, #4911 je tiež po nehode, ale do 1.11.2010 by mal byť opravený. Vo vozovni Petržalka sa už nachádza aj #4921.
Však nech si Rajka prispeje v dostatočnej miere a može mať aj evidenčné cestovné. Ja stále neviem, prečo by BA mala dotovať linku do Rajky a nie trebárs do Borinky alebo Marianky.
Ja som videl nejakého nevidiaceho so psom aj s bielou paličkou ako si s ňou kontroluje okolie(teda neviem ako by sa to malo správne nazvať)v tej prvej situácii.Videl som ho cca 8:25 na konečnej trolejbusov/autobusov Čiližská.Ja som vystúpil práve z 201ky a prechádzal cez priechod pre chodcov a priamo oproti mne šiel nevidiaci so psom takže sme sa míňali ? Autá zastavili a púšťali nás.
Tie situácie 1 a 3 som zažil žiaľ iba zo 3x zvyšok bol vždy o situácii 2.Niekedy ani len toľko ? Niektorí vodiči vidia nevidiaceho ani mu len nepovedia linku a ani sa len neposunú k nemu ak sú dva vozy za sebou teda odídu zo zastávky.Väčšinou sa nevidiaci pýtajú ľudí na zastávke aká/aké linka/y sa na nej nachádzajú.
6703 je na kontrole ( po najazdení určitých km ) - momentálne je na Trnávke
6705 - čaká už mesiac na jednu súčiastku z Deutschlandu
info od vodiča tbusu ?
Tri dnesne situacie - jedna otazka na vodicov: Vie vodic nieco o vodiacich psoch, resp. hovoria im o tom na nejakom skoleni?
1. O 8:17 prechadzam s Arkom na flexi-vodidle bez postroja s cervenym krizom okolo zastavky Zeleznicna, zrazu vodic prichadzajucej 178 zastal, otvoril dvere, zahlasil linku a ponukol odvoz na Cilizsku.
2. O 15:30 stojim s vodiacim psom na Nevadzovej, vodic mi zahlasi linku 66 a za nim vraj 196. Vodic 66 odisiel, vodic 196 ignoroval/prehliadol vodiaceho psa v postroji s cervenym krizom, palicu i mna.
3. O 19:03 prechadzam na Dudvazskej opat s vodiacim psom mimo sluzby, iba na flexi-vodidle a vodic pockal kym sme prisli na uroven dveri a zahlasil nam, ze je 65ka.
V pripade 1 a 3 je vodic natolko skuseny, ze je jedno ci je pes v sluzbe alebo nie, ochotne pomoze nevidiacemu.
V pripade 2 je to nevsimavec alebo ignorant, ze neovlada prepravny poriadok a nevie opatovne zastavit vozidlo pri oznacniku zastavky.
Klobuk dole pred vodicmi 1 a 3. ?
To bolo na ilustráciu toho, že po jednej linke chceme, aby si na seba zarobila keď pritom stovky ďalších naokolo dotujeme.
Re #155919 AAA: A bude ? Súčasné riešenie je nevhodné ako pre dopravcu, tak pre cestujúceho. Tvoja otázka je úplne zbytočná.
Sice som si nie isty 100%, ze to tak je, ale tusim dane platia v madarsku (rajke) miesto BA (toto som ale ako argument nechcel pouzit z dovodu, ze neviem ako to presne je).
Ale v jednej veci sa zhodneme - ze kym sa to nepredlzi o nieco dalej to tej vacsej dediny na juhu co je za rajkou, tak to bude vozit hlavne vzduch. (krom toho mozu byt radi za 1,5 euro - napriklad mohli na cezhranicne linky davat cenu 4,5 eura ako pozadovala rakuska strana na 901 )
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kecho
Re #155901 luky133: ak si dobre pamätám, tak 901 aj 801 majú na CP napísané do nejakého dátumu v 2013
Re #155904 Daniel: a teraz by ma zaujímalo, či za tú povinnú výmenu budú chcieť skásnuť aj správny poplatok. už som o tom uvažoval (deň predtým to bolo aj na sme.sk), ale vyvaliť im 6,50 za výmenu, tak to ich môžem do 2023 srdečne pozdravovať...
Re #155905 Sommelier: prečo si ju nedotuje (aj) Rajka? žeby preto, že tí, ktorí ju potrebujú ako zálohu, nemajú v obci trvalý pobyt a potom sa na nich môže starosta zvysoka vykašľať? Keď si dokáže bus zadotovať Grob, prečo s tým má Rajka problém?
Re #155906 MatejBA: podľa mňa jej prevádzku (ako aj 901) aj tak bude nakoniec dotovať BA (=DPB) pretože pri jej vyťaženosti sa z cestovného nezaplatí...
Re #155912 Sommelier: "Pokiaľ niekto cestuje zo Stupavy za dotované cestovné" do Stupavy jazdí DPB? ?
Re #155915 MatejBA: problém je práve v tom, že väčšina z nich v Rajke asi ani nemá trvalý pobyt, ale majú ho od BA cez Rovinku či Lužnú
Re #155926 Marek1978: aby posledný prišiel "náhodou" pred voľbami, tak cca 25.11., a potom ho mohli slávnostne predstaviťpred slávnostne otvoreným (aj keď ešte nefunkčným) zimákom
Re #155929 roman2: "Škoda,že vyraďovanie pojazdných vrakov nejde ešte rýchlejšie." začni ich vyraďovať rýchlejšie a v zime budeš chodiť pekne peši a potom DPB navyše ušetrí aj na nafte a poistkách