Reakcia na: Sommelier #155899:
Dôvod toho aby si linka zarábala sama na seba je ten, že linky 901 a 801 mesto nedotuje resp. aspoň nechce aby ich muselo dotovať lebo ide linky mimo jeho územia. Samostatné mesto ak si dobre pamätám to povedalo aj pri zavádzaní linky 901, že ich priorita je dotovať mestské linky a nie medzinárodné. Príklad zo Slovenska - Košický kraj nedotuje linku, ktorá premáva do Bratislavy a Bratislavský kraj naopak. Tak isto to platí pri medzinárodnej doprave. Medzinárodná linka sa nedá pre klasifikovať na mestskú... Licencia na linku je tuším, že na tri roky ako niekto spomínal. Ak bude stratová DPB (mesto) ju najpravdepodobnejšie nepredĺži. Taká 901 je aspoň vyťažená cez víkendy. A pokračovať v tejto diskusii budem teda po tom keď zbadáš ten rozdiel medzi linkou 801, 901 (medzinárodná - !medzimestská!) a linkami typu 33, 50 (mestská) atď ?
Sommelier
Re #155898 luky133: Mne je úplne jedno či je linka interkontinentálna alebo má medziplanetárnu licenciu. Skutočne nevidím žiadny principiálny rozdiel v povahe dopravy z/do Rajky oproti akejkoľvek inej obci v rámci bratislavského a okolitých krajov. Tu sa jedná o to, aby mal cestujúci vhodné podmienky a na existujúcich administratívnych prekážkach sa dá aj cezhranične pracovať - a na to predsa nie sú potrebné petície. A kde je racionálny dôvod toho, aby linka zarábala sama na seba ?