Reakcia na: Sommelier #155899:
Dôvod toho aby si linka zarábala sama na seba je ten, že linky 901 a 801 mesto nedotuje resp. aspoň nechce aby ich muselo dotovať lebo ide linky mimo jeho územia. Samostatné mesto ak si dobre pamätám to povedalo aj pri zavádzaní linky 901, že ich priorita je dotovať mestské linky a nie medzinárodné. Príklad zo Slovenska - Košický kraj nedotuje linku, ktorá premáva do Bratislavy a Bratislavský kraj naopak. Tak isto to platí pri medzinárodnej doprave. Medzinárodná linka sa nedá pre klasifikovať na mestskú... Licencia na linku je tuším, že na tri roky ako niekto spomínal. Ak bude stratová DPB (mesto) ju najpravdepodobnejšie nepredĺži. Taká 901 je aspoň vyťažená cez víkendy. A pokračovať v tejto diskusii budem teda po tom keď zbadáš ten rozdiel medzi linkou 801, 901 (medzinárodná - !medzimestská!) a linkami typu 33, 50 (mestská) atď ?
Trolleybus
Ja osobne nemám proti linke 901 nič. Akurtá by sa mohla zaviesť náväznosť spojov, t.j. aby aj v prípade meškania spoje na seba nadväzovali a cestovanie mezi Viedňou a Bratislavou na 1 lístok.
Apropo už dávnejšie sa tu v diskusií spomínalo že sa uvažuje o predĺžení tejto linky na rakúskom území. Je to ešte aktuálne? kam presne s mala 901 predĺžiť?
Ďakujem za odpoveď.