Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
kladiem si otázku, kto to v BB pohnojil, keď vybral z tendra na nové vozidlá pre MHD značku SOR a ešte k tomu v tak nemožnom usporiadaní... 12m vozidlá nahradia kĺbové trolejbusy - uff, dosť odvážne a teraz perlička na záver - na priloženom linku si všimnite vnútorné usporiadanie priestoru pre cestujúcich
http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=6976

a ešte katalógové usporiadanie ako odporúčaný návrh výrobcu
http://www.sor.cz/site/download/TNB12-TNB18-1275483556.pdf

zdá sa, že jeden kočík alebo vozíčkár výrazne zníži už aj tak malú kapacitu vozidla. v BB nemajú ani tušenie aký priestranný je interiér SOR NB, kde v uličke medzi sedadlami sa dokáže postaviť maximálne jeden cestujúci - s čím sa denne stretávame v BA...
Reakcia na: frenky #155892:
Panely. Predpokladám, že skur... europredpis to neuznáva, lebo panely sa nerátajú do pohotovostnej hmotnosti.
Reakcia na: Petto #155874:
Pokial si ja pamatam, tak Hrobustacka Tatra mala problem s hmotnostou vyrieseny tak, ze na korbe mala nalozene nejake zavazie, nepamatam si uz ale, v akej forme to bolo.
Reakcia na: Trolleybus #155886:

1) K plateniu si prečítaj staršie diskusie.
2) CELOsieťová PLUS tretie pásmo - cítiš ten nezmysel?
Reakcia na: Sommelier #155884:
Keď budú každú celú hodinu pred Eurovejou(R) rozdávať peniaze, tak to tiež bude kopa ľudí rozumne využívať a nezavedie sa to.
Reakcia na: Sommelier #155883:
Lenže JA som porovnával s Prahou, tak do toho nemotaj Stupavu a Pezinok.
Reakcia na: Sommelier #155870:
"argument - iny stat, ine mesto, ina dedina " = dane idú do iného mesta, nejdú do DPB 😉 PCL sú komerčná zľava DPB = dotované mestom BA...

Re #155885 Trolleybus: "Ja osobne nemám proti linke 901 nič" a ja zase mám to, že ak by bol po nej taký mimoriadny dopyt, pokojne by ju vykonávali Slovák lajnos alebo Rakúšiaci. Prečo ju mám kvôli záhradkárovi dotovať ja ako občan mesta BA (=DPB)? a netvrď mi, že sa jej prevádzka (+amortizácia busu) reálne dokáže zaplatiť z cestovného...
Reakcia na: Trolleybus #155886:
Oprava. Nie diskusia o električke, ale električenke na medzinárodných linkách.
A čo sa týka diskusie či električka na medzinárodneých linkách 801 a 901 - už niekoľko rokov sa hovorí o BIDKE, ktorá ráta s rozšírením na územie Rakúska, či ˇMaďarska. Ja by som napríklad navrhovl zaviesť príplatok e lektričenke,, t.j. nepredávala by sa električenka len na 1. pásmo, 2. pásmo a celosieťový, ale na 1. pásmo, 2. pásmo, celosieťová a celosieťová + 3. pásmo (linky 630, 801 a 901).

A inak je rozdiel či niekto zaplatí 1,50 EUR za jazdu BA - Hainburg, kde väčšina trasy je na rakúsekej strane, ako za úsek Čuňovo - Rajka, čo je nepochybne oveľa kratší úsek. Inak pôvodne mala stáť jazd medzi Rajkou - Čuňovom 0,60 EUR. A to že tých 1,50 platí na celú trasu je síce dobré ale ak mám električenku tak za 1,50 cestujem len ˇv úseku Čuňovo - Rajka, pričom ak ju nemám, tak cestujem celú trasu.

Čo sa týka platenia v SR v EUR a v Maďarsku v Huf je tiež nedomyslené, lebo ak vodič na slovensku inkasuje peniaze v Eurách príde do Rajky tak tam fyzicky tie eurá stále bdue mať a teda bxy ich mohol aj prijať. Rovnako je to aj z fórintami. ak príde do Blavy, tak fórinty mu nezmyznú ale ostanú vo voze. Takže by nemal mať problem túto menu prijať, prípadne z nej vydať. Tak či tak má vodič vo voze 2 kasy - jednu na EUR a 2. na HUF.
Čo sa týka L901 tak v letáčiku ktorý mám k dispozícií sa píše ... Snahou o obnovenie regionálneho spojenia do dostavby železnice je aj autobusová linka Bratislava - Wolfsthal. Čo teda môže znamenať že DPB plánoval (a možno aj plánuje) túto linku prevádzkovať túto linku do obnvoenia žel.. trate Bratislava - Wolfsthal.

Ja osobne nemám proti linke 901 nič. Akurtá by sa mohla zaviesť náväznosť spojov, t.j. aby aj v prípade meškania spoje na seba nadväzovali a cestovanie mezi Viedňou a Bratislavou na 1 lístok.

Apropo už dávnejšie sa tu v diskusií spomínalo že sa uvažuje o predĺžení tejto linky na rakúskom území. Je to ešte aktuálne? kam presne s mala 901 predĺžiť?

Ďakujem za odpoveď.
Reakcia na: S499.1023 #155881:
a už len preto, aby ju niekto aj rozumne mohol využívať.
Reakcia na: S499.1023 #155881:
lenže ja som porovnával so Stupavou a Pezinkom pražáku ☺
Reakcia na: no.ev.di. #155878:
No tak tým necestuj a máš pokoj.
Reakcia na: Sommelier #155870:
A prečo by mala? Ja žiadam zavedenie linky MHD Bratislava-Praha s platnosťou električenky v celej trase. Tiež som kedysi býval v Bratislave, odsťahoval som sa sem za lepším a je nás tu takých veľa, takže to je tiež rovnaká situácia ako v Rajke. Chápeš?
P.S:: Ak niekto cestuje z Rajky do BA za prácou, dajme tomu, že ide iba PO-PI tam a späť, tak týždenne vysolí 14,5€ ak si kupuje spiatočný lístok. Ešte si zoberte,že k tomu si kupuje 90dňovú električenku, ktorá mu vydrží tak 12týždňov. Za električenku zaplatí 52,45€ (ak cestuje iba v 1.pásme), za L801 zaplatí za ten čas 174€, čo je 3x toľko čo ho stojí električenka na rovnakú dobu! Je to normálne? K tomu ešte nepočítam prípadnú cestu počas víkendu alebo to, že si platí za dvojpásmovú električenku... ?
Reakcia na: luky133 #155871:
výňatok z prepravných podmienok, rozhodnutí samospráv a ďalších úradov nie je argument.
Re #155872 MatejBA: Jáj, šípim ja molomeštiactvo tuto. Si sa pýtal ľudí z Wolfsthalu na čo - na cestovné do Rajky ? ?
Re #155873 810zssk: Ešte by som pochopil, ak by si napísal, že by to bolo možno nefér voči odvádzačom daní, ale označiť to za nezmysel ? V prípade, že by vďaka možnosti využívať predplatné lístky viac ľudí prešlo z áut do autobusov by to imho nezmyselné rozhodne nebolo.
Miesto toho tu slovíčkárite a naťahujete sa tu cezhranične o pár centov a nezmyselne politikárčite. V čom sa tak principiálne odlišuje cestujúci, ktorý do Bratislavy cestuje z Rajky od toho, ktorý cestuje z Pezinka či zo Stupavy, že po ňom chcete za tú istú službu nielen diametrálne odlišné cestovné, ale ešte mu aj odopierate perspektívne právo na lepšie podmienky pre využívanie MHD ? Že je za hranicou ? Nebuďte smiešni. Skúste sa radšej zamyslieť nielen nad tým, čo by bolo vhodné pre vás, ak by ste niekedy bývali v Rajke a pracovali v Ba, ale aj nad tým, čo je vhodné pre nás všetkých. Prázdne autobusy na trase Čunovo - Rajka a späť síce pomôžu masírovať vaše egá v tom zmysle ako ste mali pravdu, že tá linka je na veľké a smradľavé, ale to je tak všetko. ?
Reakcia na: 810zssk #155864:
Môj názor poznáte na tú cenu. Je to blbosť platiť za 4km jazdy 1,5€, v prípade L901 to je tak, že cestuješ 1/4h a platíš 1,5€, ibaže skoro celá trasa linky je v Rakúsku. A pri L801 platíš tak max. 6-7min jazdy v Maďarsku gratis 1,5€ k električenke. Fakt neviem prečo na ten úsek sa pripláca. Keby tam bola tarifa, že treba si cvaknúť na ten úsek zvlášť lístok ako na L801, tak prosím. Ak je hento súčasť BID, tak ďakujem pekne ? nemali tie linky byť integrované náhodou?
Reakcia na: 810zssk #155859:
je to akože nedotovaná linka ale ľudia sa na nej môžu voziť na vnútroštátnom úseku za mestskú tarifu - najdrahšie za 0,70€, ale za tie blbé 4km si pýtajú 1,5€? ? To podľa nich majú poplatky za ten úsek vykryť náklady na linku a už to, kto tou linkou ide na zvyšnom úseku je asi nepodstatné ?
Reakcia na: 810zssk #155853:
tak potom čo povedal ten chlapík? Ja som počul, že odchody boli nastavené tak, aby to sedelo s vlakmi, keďže sa pôvodne počítalo s tým, že autobus bude končiť pri stanici.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement