Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Pozdravujem vsetkych z COFAXu, kde je lacnejsie vstupne, ako som cakal 🙂 Co sa mi vcera stalo a totalne ma vytocilo:
Nastupil som na Bajkalskej do 1315 na 63, ktora mala poruchu - nefungovali strojceky a ani na kabinke vodica nesvietil cas. Pri vystupovani na Racku som to vodicovi oznamil, tvaril sa sice prekvapene, ale potom poziadal ludi nech vystupia, ze voz ma poruchu. V ludoch vzkypela paradna davka odporu, zacali nadavat a blablabla... Potom mi zacala nejaka tlsta gorila nadavat, ze co som to spravil, ja som mu povedal ze co by spravil, keby ho chytil revizor, on mi povedal ze by to obetoval. Jedna asi 40rocna pani tam zacala dost silno kricat na vodica, tak som zase nastupil do voza a zacal argumentovat tym, ze vodic predsa ma pravo pri poruche vozidla odist bez ludi na poruchu, dostal som take otazky ako ci je to porucha motora alebo co a ze ci som zdravy, preco som to spravil, ze som debil a podobne nadavky. Ked som vystupoval, tak ma zastavila dalsia gorila, ktora mi zacala hubovat a vraj ci to ma dat do novin, ze mi da cez drzku (hmmm, to mi povedal aj ten prvy 🙂 ). Vazne to naberalo na otackach a keby som nebol odisiel, tak by sa mi cez hubu asi aj uslo, boli to poriadne vazby... Takto som dopadol bez ujmy na zdravi, ale adrenalinu som mal nad hlavu. Obcania Bratislavy su na hlavu... vacsina... 😞
Reakcia na: KLF #15569:
preco tento rok len jedna neviem, ale buduci rok ich ma byt niekolko desiatok (neviem presne cislo, ale marilo sa mi ze hadam aj vyse 30)
Reakcia na: Miki #15567:
Nie je. Vypnúť sa s ním nič nedá, iba rozsvietiť núdzové osvetlenie. A ak ho niekto zapne, či už náhodou alebo úmyselne, tak sa nič nestane. Aj keď v DPB by to mohlo spôsobiť napr. samovoľný odjazd vozidla z konečnej...
Reakcia na: Tomas #15561:
Ja som to videl. Veľakrát. Umýva to externá firma a keby tam neboli "priateľské" vzťahy napr. medzi managormentom DPB a čistiacou firmou, tak by nemuseli majstri tolerovať a podpisovať také výkony, aké čistiaca firma podáva...
Reakcia na: Miki #15567:
ten prepinac sa prezyva aj "babka" a sluzi na zapinanie "nudzoveho" osvetlenia vo voze (tusim 3 osvetlovacie telesa - pri kazdych dverach jedno). Pokial je vo vozidle rozsvietene, tak prepinanim toho spinaca nespravis nic, ak je zhasnute, ved si to vyskusaj :-)). "babka" sa to vola preto, lebo neviem presne kde to pouzivali babky upratovacky ked sli dnu do voza aby si zazali svetlo 🙂
Reakcia na: KLF #15569:
Mozno preto, ze dlho trva homologizacia
21Tr: kokos ja to nechapem. Preco az teraz v roku 2003 sme uzavreli kontrakt na dodavku takeho mnozstva 21Tr - az 1 kus - ked inde to premava uz dlhsie ? A preco to u nas - to jedno male chudiatko - zacne premavat (ak zacne) az koncom roka, ale najpravdepodobnejsie az v 2004 ??? Preco 14Tr sa dali kupit hned 3 kusy naraz a 21Tr nie ? Preco odpoved na moju otazku bude, ze DP nema peniaze, ked sa tam nakupuju osobne auta Audi A6 a podobne ?
Kokos J.... 😉 No uz nic nepoviem. Vyznas sa do dopravy ako hus do piva, hehe. 😉
Reakcia na: PvvS #15566:
A nieje kapanek malo chraneny ved staci pootocit a zhasne svetlo resp. sa zapne alebo je to nejak blokovane?
Reakcia na: Miki #15565:
No to je spínač ovnitřního osvětlení. POkud se něco dělá na voze, nemusí se zapínat osvětlení v kabině a stačí sáhnout nad dveře.
Naco sluzi ten prepinac na T6 co je nad prednymi dverami v mieste kde na ostanych dverach je nudzova brzda?
Reakcia na: J #15562:
To kde sa to ma homologizovat asi nik velmi netusi, ale DPB si zadal ako podmienku dodania vozidla aj jeho homologizaciu v SR a teda problemy s tymto bude mat dodavatel a nie DPB (co povazujem za velmi rozumny postup zo strany DPB) Kiez by sa objavili aj neake 22Tr 🙂
Reakcia na: J #15562:
Tak ja neviem ako sa homologizuje 🙂 To musi ten trolejbus byt fyzicky na ceste a ho musia vidiet ci ide? Vsak zrejme sa to da homologizovat aj bez toho podla nejakej dokumentacie, nie? Neviem ako to funguje, ale ked sa hovori, ze bude homologizovana pred dodanim, tak asi to tak nejako bude.
qwix: Už z niekoľkých zdrojov bolo, že ten tender bude vypísaný v roku 2005, ale tie prvotné info boli, že v roku 2004, takže nehajme sa prekvapiť, či sa dočkáme.

igorko: podľa mňa cesta je všetko len NP. A prečo? No ak to rátam tak po dobe životnosti je asi 200 K7XX, 60 I28X a nejaké TAM-i nejazdia. Na CNG chcú zmodernizovať 180 K7XX aj s TAM-ami sa začalo (bola by škoda, keby sa vyradili) a I28X by sa vyradili. Takže by bolo celkom namiesto cca270 busov bolo cez cca280. No to je za predpokladu, že 50 busov z tých sto bude dlhých. Nechem písať kĺbových, kedže chcú kúpiť 15m na linky typu 90,68 alebo by sa hodili aj na 59,198,86. Neviem, koľko je to dohromady poradí. Ale určite by sa našli aj iné linky.

Tento rok bude prerobených 80 busov na CNG, na budúci bude štátna kapitálová dotácia na ďalších 30 a 2005 ďalších 30 to je 140 a mestské zastupiteľstvo zaviazalo vedenie mesta nájsť prostriedky na reko ostatných busov. Ak by v 2004 a 2005 našli na 40 tak plán splnia. Ono to pôvodne malo byť z pôžičky 160 mil to však vedenie mesta odmietlo, kvôli dlhu mesta. Samozrejme toto sú predpoklady ako by to malo byť, ale či to tak naozaj bude? Mestské zastupiteľstvo už toľko vecí schválilo a nič z toho nebolo.

Takisto DPB môže požiadať o štátnu dotáciu na nákup NP busov ako to urobili Košice. Neviem však akú čiastku KE na tie Solarisi dostali.

Keď som robil autoškolu tak na SAV tiež takto vyhodil blinker a ja som zastavil. Samozrejme, že mal ešte otvorené dvere, takže som stál dosť dlho, dokonca som odišiel bez toho aby som ho pustil, lebo on stále stál na zastávke. Inštruktor mi povedal: na túto vyhlášku sa okrem skúšok vyser ak sa beusáci nevedia správať a nemajú ohlad k iným vodičom, prečo by ho mali mať iný k nim. A má pravdu. Aj keď ja vždy pustím bus či trolík ak stíham zastaviť, ale to kvôli tomu, že o MHD mám záujem. Iný sú naučený od vodičov MHD, že sa zastaviť NEOPLATÍ.

Andy: a homologizovať sa má tá 21Tr v DPB?
Reakcia na: Igorko #15558:
No keby si videl tych sudruhov:-)V podniku to frci asi tak,ze z jednym vedrom vody sa umyje 20 vozov vcetne stropu.TAK SI VIES PREDSTAVIT AKO VYZERAJU TIE STROPY:-)
Koukám, že u DPB je možné všechno. To je síla. 🙂
Reakcia na: Igorko #15556:
Presne, kym ludom neukazu nizkopodlazny autobus, tak ani nebudu vediet ze nieco take existuje, tak nikdo nebude DPB zazlievat, ze take nieco nekupuje 🙂
Reakcia na: frenky #15501:
Vodič môže vozidlo tak maximálne čistiť, ako by ho asi tak mal udržiavať? Od toho sú platení súdruhovia v dielni.
I.
Reakcia na: Vladimír #15499:
Čo sa týka vynucovania prednosti, používal som nasledujúci postup: Pred signálom "Nevystupovaťˇ" som zapol ľavú smerovku, potom som dal signál, zatvoril dvere, odkontroloval zatvorenie, pohľad do ľavého zrkadla a pokiaľ tam nemastilo 10 m za mnou Porsche plnou rýchlosťou, tak nasledoval odjazd zo astávky. A za celú moju kariéru sa po mne sápali iba dvaja občania - jeden musel uznať svoju chybu, druhý mi aspoň napľul na okno:-).
I.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.