Reakcia na: Ike #155446:
Môžeš to kľudne rozdeliť do viacerých križovatiek (ako sa to bežne, i keď nie podľa predpisov a noriem) robí a vtedy si budú dávať prednosť len električky nazvájom. A to už by problém (pri intenzite z SNP) nebol.Re #155453 S499.1023: No, tak rezanie do linolea je ešte ešte lepší spôsob ako dierne štítky. ? BTW, zmeniť už hotový signálny plán nemôže opäť trvať dlhšie ako pol hodinu. Takže za čas prípravy stanoviska magistrátu to mohli mať aj zmenené
Re #155455 Ike: Mimimálne na Nám. osloboditeľov v KE taký signál mali (predtým než priecestie stavbou Auparku zaniklo). Samozrejme v Rakúsku je takých signálov hneď niekoľko. Len v Bratislave by to na KDI nepochopili.
Valec
Re #155442 Ike: No, musím si to pozrieť na mieste, ale nedal by sa priechod rozdeliť na dve časti s vybudovaním ostrovčeka medzi tým jedným pruhom a traťou? Však miesto tam musí byť (keďže od mosta je ľavý pruh len na odbočenie vľavo). Takže cez dvojpruhový úsek+trať by mohla byť zelená pre chodcov dlhšia a cez jednopruhový stačí aj tých 7 sekúnd. Keď by som si tam ešte domaľoval električkovú preferenciu (teda aspoň predlžovanie fázy).... No proste nádhera.