ahaaa, no zaujímavé argumenty máš, nič viac nevieš?! ? jedinou výhodou tvojho príspevku je, že si zas nezobral slovník cudzích slov a nezačal tu svoju odbornú analýzu človeka. ?
Stačí ho (ich) všade ku kritike menovať. Aspoň bude(ú) mať na googli referencie. ?
Re #155430 Vladimír: Napr. hneď za rohom vo Viedni na Wiedner Hauptstraße, ak sa nemýlim, tak zastávka Paulanergasse (aj foto niekde mám). Ešte by si aj tandem GIB-NOPE-Siemens prišiel na svoje.
Vo svete som videl aj také riešenie, že pred zastávku sa umiestni svetelná signalizácia, ktorá detekujúc vjazd električky do priestoru zastávky vodičom ostatných vozidiel dá červenú, a to až do momentu, kedy električka zastávku opustí.
Aj to ten priemer zvyšovali návštevníci tohto webu.
Re #155424 Martin Fundárek: Ale hlavne, že kpt. Mgr. Ján Vŕbik (Čo vôbec robí na ODI KDI, keď je Mgr. a nie Ing.? Vlastne to všetci vieme, filozofuje o blbostiach.) a jeho riaditeľ pplk. Ing. Miloslav Seifert budú radšej do sveta prostredníctvom svojho trubača npor. Mgr. Františka Peczára tliachať sprostosti o nebezpečnosti zastávky, než by tam poslali hliadku (nemusia priamo oni, ale niekto z KDI), ktorá bude takýchto kaskadérov odmeňovať pokutovými blokmi. Ja naozaj neviem, za čo tých ľudí platíme. ?
Chcem sa opýtať na L 801 že keď napríklad cestujem od Novej budovy SND ale idem napríklad len Rusovce tak musím zaplatiť plné cestovné ako keby som išiel do Rajky?
Ja som tam zažil konflikt, keď vodič auta zastal na úrovni 2. dverí druhého vozňa dupláku a tam chcel cestujúci nastúpiť, tak začal nadávať vodičovi auta že ho ohrozuje, že či nepozná vyhlášku a že zavolá policajtov a ten vodič auta niečo tiež hlasno reagoval, ale som už nepočul čo... ?
Dnes podvečer som mal dieru v programe, ktorú som nemohol vyplniť ničím zmyslupným, tak som sledoval správanie vodičov na zastávkach na Radlinského. Za pol hodiny tri ohrozenia bezpečnosti - jedno auto prudkým brzdením zastalo na úrovni stredných dverí zadného vozňa súpravy, druhé auto to prudko odpichlo ešte pred zatvorením dvier vozidla a jeden cyklista si zajazdil pretekársky slalom pomedzi cestujúcich. Všetko pred daňovým úradom. Pred úradom práce žiadny priestupok.
Tak určite sa nedá zúžiť jazdný pruh tak, aby sa tam vošiel aj ostrovček. Bez posúvania lámp ostrovček nevybuduješ. Ale chodník s obrubníkom meria 3,5 metra, takže myslím, že je kam posúvať.
Akože tá linka do Raky je pod¾a mòa zbytoènosť.Dnes som s òou išiel tam aj späť.Ked sme išli do Rajky tak od SND sme išli traja priamo do Rajky.Na EUBA nastúpili traja ¾udia a vystúpili na Rímskom parèíku,takže od Rusoviec sme šli sami.Smerom z Rajky sme boli "až" dvaja cestujúci.V Èunove jedna pani nastúpila radšej k nám a zviezla sa do Rusoviec bez zastavenia(za nami išla L91 do ktorej sa všetci hrnuli).Tam ešte dvaja cestujúci nastúpili.Potom na Ekonomickej sme dvaja vystúpili a ten zvyšok išiel k SND.Tak sa pýtam je tá linka vôbec potrebná?K¾udne by mohla premávať len po Èunovo+vybrané spoje by zachádzali priamo do Rajky.Èo som sa pýtal vodièa tak tiež nehovoril o ve¾kom poète cestujúcich.
Ja osobne keby som býval v Èunove/Rusovciach/Jarovciach a chodil by som do centra do práce/školy tak òou urèite chodím.Lepšie jak sa trepať v L91/191.Takisto má koneènú v centre.Ved od nového SND je to na Šafko 10-15 minút chôdze ?
to snáď nemyslíš vážne ? práve "vďaka" takýmto máme teraz "rýchlo"električku Vazovova - Floriánske s odstupom 150 metrov a jednej križovatky...
alebo OK, nech stoja na 96/196, ale potom pre 84/99 zrušme v tomto smere Mlynarovičovu a Šustekovu
smutne, ale Hlina je jediny, co sa dopravy tyka normalny... ta megapi88 s tym ukrizovanim, to snad nemysli vazne... asi aj Obchodna ulica je ukrizovana... naozaj len megapi88 moze porovnavat 2+2dialnici+2+2cestu+smerove oddelenia+prijazdove pruhy s dvojkolajnou elektrickovou tratou...
A naco? Ved stoja na sustekovej, co je kusok pesi.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Petto