bez rozbijania asfaltu/betonu sa da podbijat trat, ale vzhladom na to, ako casto sa v BA podbija (vid totalne rozbitu celu karlovesku radialu), tak ta vyhoda zanika...
Andrej ĎURKOVSKÝ, primátor Bratislavy:
"Je to stavba, to ešte treba na záver možná povedať, ktorá slúži a je dôležitá predovšetkým pri takých prípadoch, keby nám vypadli akýmkoľvek spôsobom trate na nábreží, a tým pádom tadeto sa dá zabezpečiť spojenie do ďalších častí mesta."
huraaa, mozme kazdu chvilu organizovat nejaku relly pred carltonom ?
"1.Je úplne jedno už či je SOR s klímou alebo bez. Petržalské klímu nemajú, Jurácke ju majú ale nepoužívajú (ani nepamätám keby som stretol na L83 a 196 SOR so zapnutou klímou) a čo sa týka SORov z Trnávky, tak klíma bola pustená, ale iba vďaka tomu pišťaniu to bolo poznať, v autobuse bolo dusno jak v sklenníku"
Čo som cestoval trnávkovými SORkami, tak v horúčavách mali VŽDY zapnutú klímu a VŽDY ju bolo aj dobre cítiť (u juráckych neviem, tými som sa ešte neviezol).
"2. Sklápacie sedadlá : každý debil (najčatejšie dôchodca) sa tam rozvalí a to bez ohľadu na to, na koľko je autobus plný, ešte experti si na druhú sedačku vedľa seba vyložia nákupy. Dnes v L83 som to vyriešil po svojom a oprel sa o dve sedačky naraz, takže nikto neopruzoval so sklopením."
Áno a to je chyba autobusu, keď jeden človek zaberie dve miesta, že? Ale to je asi zbytočné tebe hovoriť. A brutálne dobré riešenie sa tam postaviť tak, aby si ich blokoval, však to je v podstate to isté, čo sám kritizuješ. ?
Na svojom vozidle som mal nespočetnekrát rozbitú hmlovku, keďže to neeustále kupuje rany od rôznych kamienkov. Žiadne ostré hrany tam nevznikli a riešil som to až pri návšteve servisu za účelom pravidelnej prehliadky.
Mňa vytočil Ďurkovský, ktorý včera pre ktorúsi celoplošnú TV (vysielané v hlavných správach) vypotil, že pôvodná rýchlosť električiek v tuneli bola 5 km/h?. S takou rýchlosťou by sa na električku vybodli cestujúci aj za Franza Jozefa, nieto v osemdesiatych rokoch.
pričom uvážme, že na Kamennom námestí je šanca, že semafory budú vypnuté, keďže ich tam netreba nakoľko si chodci behajú ako sa im chce a autá majú povinnosť dať električke idúcej z/do Nám. SNP prednosť.
Trasa cez Obchodnú:
semafory Floriánske nám. a Kollárovo nám.;
dať prednosť pri vjazde na Radlinského;
na Obchodnej 20 km/h (pešia zóna);
4 výhybky proti hrotu, 3 po hrote.
Trasa cez Špitálsku:
semafory Odborárske nám., Americké nám., 29.augusta, Kamenné nám;
na Špitálskej a SNP 30 km/h (zóna);
2 výhybky proti hrotu, 3 po hrote.
Vyjadrené v chronometráži Legionárska-Kapucínska pred tunelovou výlukou: cez Obchodnú 9/9/9 (linka 9), cez Špitálsku 8/7/7 (linka 1).
samozrejme ze ho policia za technicky stav vozidla pokutovat MOZE (isteze u nas asi naozaj nebude...) rozbite predne hmlovky su vazne porusenie povinnosti vztahujucich sa k technickemu stavu vozidla, VODIC NEMA CO TAKYM VOZIDLOM JAZDIT!!! akekolvek ostre hrany, neschvalene upravy na povrchu vozidla (predpokladam ze PET flasu ak okryt hmloviek nikto nechvalil) su porusenim predpisov, a je to celkom logicke - ide o narazovu plochu, najma pri strete s chodcom, a kazda ostra plocha, plocha zmenena nehodou alebo upravou moze ZVYSIT RIZIKO A NASLEDKY PRI PRIPADNE NEHODE - najma s chodcom... skus si taku zrazku s rozbitou hmlovkou a nerozbitou... co asi bude bezpecnejsie...
"2. Sklápacie sedadlá : každý debil (najčatejšie dôchodca) sa tam rozvalí..."
Sedadlá sú určené na sedenie, takže sa nemožno čudovať nikomu, kto si na ne sadne. A už vôbec ich nemožno označovať za debilov. Najmä nie, ak v prednej polovici vozidla niet iných NP sedadiel.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Martin Fundárek
Sedadlá sú určené na sedenie, takže sa nemožno čudovať nikomu, kto si na ne sadne. A už vôbec ich nemožno označovať za debilov. Najmä nie, ak v prednej polovici vozidla niet iných NP sedadiel.