http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?id_org=700000&id=11025533&p1=51337
(12) Ján KOTUĽA, riaditeľ sekcie dopravnej cesty DPB:
"Toto potrubie je schované teraz pod úrovňou jazdnej dráhy, a jazdná dráha je teraz na betónovom podklade, to znamená, je pevná jazdná dráha. Predtým to bolo normálne, jak je koľajový zvršok na štrku, podvaly, a sa to podbíja, pracuje to podložie. Toto podložie, táto jazdná dráha je pevná, to znamená, že by mala mať životnosť 25 rokov." ?
(13) J. KOTUĽA, Komisia dopravy a informačných systémov Bratislavy:
"Keby sa električka vykoľajila, vrazila by do toho vodovodného potrubia a vytopilo by tunel."
(12) Ján KOTUĽA, riaditeľ sekcie dopravnej cesty DPB:
"Toto potrubie je schované teraz pod úrovňou jazdnej dráhy, a jazdná dráha je teraz na betónovom podklade, to znamená, je pevná jazdná dráha. Predtým to bolo normálne, jak je koľajový zvršok na štrku, podvaly, a sa to podbíja, pracuje to podložie. Toto podložie, táto jazdná dráha je pevná, to znamená, že by mala mať životnosť 25 rokov." ?
(13) J. KOTUĽA, Komisia dopravy a informačných systémov Bratislavy:
"Keby sa električka vykoľajila, vrazila by do toho vodovodného potrubia a vytopilo by tunel."
luky133