Toto bolo fotené vraj 5.8.2010 na Kapucínskej http://www.k-report.net/discus/nahledy/463359.jpg takže už sa dá chodiť električkami cez tunel ale riadnu premávku tam nespustia... to sú ale k... krásavci ?
Ale podľa vyjadrení nie tento rok... Aj MBCC malo dojsť viac a nedošli. ? Tento rok môže prísť len 40 kusov ak mesto dá peniaze a neviem odkiaľ ich zoberie keď nemá ani na opravy ciest nieto obnovu vozového parku.
Bez klimatizácie... A načo ich SOR vyrobil keď nikto nepovedal, že ich prevezme? Fakt o nasvedčuje tomu, že ešte nejaké prídu. Podľa EXIF údajov to bolo fotené 9.8.2010 takže toto určite nie sú tie, ktoré už sú v BA. ?
Posledné dni čo pravidelne cestujem SORkami tak mám na iba horší názor.
1.Je úplne jedno už či je SOR s klímou alebo bez. Petržalské klímu nemajú, Jurácke ju majú ale nepoužívajú (ani nepamätám keby som stretol na L83 a 196 SOR so zapnutou klímou) a čo sa týka SORov z Trnávky, tak klíma bola pustená, ale iba vďaka tomu pišťaniu to bolo poznať, v autobuse bolo dusno jak v sklenníku.
2. Sklápacie sedadlá : každý debil (najčatejšie dôchodca) sa tam rozvalí a to bez ohľadu na to, na koľko je autobus plný, ešte experti si na druhú sedačku vedľa seba vyložia nákupy. Dnes v L83 som to vyriešil po svojom a oprel sa o dve sedačky naraz, takže nikto neopruzoval so sklopením.
3. zvyšné veci ohľadom SORu ako lacný interiér, vzhľad, málo miesta, ani nebudem komentovať.
Naše mesto má zázračný dar, že aj keď kúpi niečo novšie, tak posun k lepšiemu to nie je (s výnimkou tých MBCC, ktoré ale na našich cestách fakt dosť trpia a sú hlúpo nasadzované, takže v podstate ich kapacita bola výnimočná iba keď mali prísť a pri prezentácií, onanovalo nad tým celé predstavenstvo DPB s magistrátom a výsledok nula bodov)
ideálne by bolo, keby "sa" to stihlo (keďže to už nebude budúci týždeň-dva) v jednom dátume s obnovením prevádzky školskoročných liniek, nech nebude stav, že od 1.9. eliny a od 2.9.: 7/17/178/192 etc. - viď teraz 12.8. a 13.8.
len ešte ma 810zssk #153044 ) upozornil na lodnú linku Prístav-Devín, ktorá fakt existuje (spiatočný tuším 5,5 €/deti 3,5 € +2€ bike) a premáva od 24.4. 2x denne okrem pondelka do niektorého septembra, takže som updatol aj to a večer to upnem na tú adresu, takže po 19-20:00(?) hod. to môžeš odkontrolovať
v nedeľu popoludní som okolo 16,50h cestoval v méďaku L95 zo zastávky Lúčanka.
v kĺbe sedel nejaký mladý chalan, ktorý si každú chvíľu po zastavení na zastávku niečo zapísal do zošita . celkom by ma zaujímalo, čo sledoval. ak je tu ten chalan, mohol by mit o ozrejmiť? myslím si totiž, že to bol nejaký fanúšik mhd.
Vyraďovať Ikarusy 415 by bol v súčasnej situácii zločin. Treba ich generálkovať, v objektívnych prípadoch s použitím nového rámu. Takisto Ikarusy 435. Ak sa to robiť nebude, onedlho sme tam, kde sme boli do začiatku júla. A možno by nebolo odveci nasadzovať do premávky čo najviac Karos B732NGS (samozrejme, nie na úkor nízkpodlažných vozidiel, ale Ikarusov 415, ktoré by sa zatiaľ mohli "šetriť") a keď sa rozhrkajú ich vyradiť. Krátkych vozidiel je v súčasnosti nadbytok a bola by škoda v dohľadnej dobe vyradiť B732NGS, ktoré mali v roku 2006 GO a sú ešte v relatívne dobrom stave.
Re #153068 OBUS: Keby bola Bratislava normálnym mestom, urobilo by sa v súvislosti s týmto (lepšia príležitosť už nebude) nasledovné:
1) zruší sa električková trať po Štefanovičovej a Imricha Karvaša (je aj tak v katastrofálnom stave), čím sa zlikviduje "kompromisné" riešenie smerovania električiek na Hlavnú stanicu, ktoré nevyhovuje nikomu;
2) ako náhrada sa postavia 2 nové električkové trate - po Šancovej a Štefánikovej, pričom trať po Štefánikovej bude križovať predstaničné námestie mimoúrovňovo (keďže aj obratisko Hlavná stanica má byť mimoúrovňové);
3) aby sa spojenie Vazovova - STU - Predstaničné nám. nezlikvidovalo, postaví sa trolejbusová trať po Štefanovičovej, Imricha Karvaša a Radlinského, na ktorú bude presmerovaná jedna trolejbusová linka (napr. 204 alebo 209);
4) neskôr sa trať od Hlavnej stanice predĺži cez Patrónku do Dúbravky (zo zeme vylezie na začiatku Pražskej), takže zastávka Hlavná stanica už nebude konečnou, ale nácestnou. Tým pádom bude perfektne obslúžený silný prepravný tok Patrónka - Hlavá stanica - Račianske mýto - Trnavské mýto. Nahradí sa tým niekoľko autobusových liniek, resp. ich častí (34, 63, 83...) a čas cestovania sa skráti.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.
1.Je úplne jedno už či je SOR s klímou alebo bez. Petržalské klímu nemajú, Jurácke ju majú ale nepoužívajú (ani nepamätám keby som stretol na L83 a 196 SOR so zapnutou klímou) a čo sa týka SORov z Trnávky, tak klíma bola pustená, ale iba vďaka tomu pišťaniu to bolo poznať, v autobuse bolo dusno jak v sklenníku.
2. Sklápacie sedadlá : každý debil (najčatejšie dôchodca) sa tam rozvalí a to bez ohľadu na to, na koľko je autobus plný, ešte experti si na druhú sedačku vedľa seba vyložia nákupy. Dnes v L83 som to vyriešil po svojom a oprel sa o dve sedačky naraz, takže nikto neopruzoval so sklopením.
3. zvyšné veci ohľadom SORu ako lacný interiér, vzhľad, málo miesta, ani nebudem komentovať.
Naše mesto má zázračný dar, že aj keď kúpi niečo novšie, tak posun k lepšiemu to nie je (s výnimkou tých MBCC, ktoré ale na našich cestách fakt dosť trpia a sú hlúpo nasadzované, takže v podstate ich kapacita bola výnimočná iba keď mali prísť a pri prezentácií, onanovalo nad tým celé predstavenstvo DPB s magistrátom a výsledok nula bodov)