Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Majo #153416:

1) Linka 1 žiadne ostré oblúky, linka 4/6 žiadne ostré oblúky - plne porovnateľné, nie ? ? Ale možno vraveli T5C5 a mysleli Iparicsukló...
2) V Budapešti som nebol od minulého leta, myslel som, že víkendové nasadenie Combin na 1 je už realitou.
3) Neodporujem, Siemens žiadne paralelné projekty nezdedil. Naopak, ešte aj z vlastného portfólia vyradil N/MGT6. Bombardier pustil Variobahn Stadleru a GTX-N Siemensu.
Reakcia na: Joyki #153413:
No tak povedzme si narovinu, chybat nam nebude.
Reakcia na: S499.1023 #153408:
Na linke 1 teda toho "veľa" zistia... Po tej trati by mohli jazdiť pomaly aj železničné vozidlá, však tam nie sú nijaké prudké oblúky. Combiná nejazdia nikde inde ako na linkách 4 a 6. Pôvodne sa plánovalo ich nasadenie cez víkendy na linku 1, ale potom z toho zišlo.

Mimochodom, neodporuješ si nejako? "Takýmito pocitmi sa riadia šotouši, nie obchodne úspešné firmy." #152976)
vs. "...Bombardier začal tlačiť svoje vlastné projektypred zdedenými." #153414). ?
Reakcia na: Nodes #153409:
Skúsenosti sú jednoznačne pozitívne. Jedinou nevýhodou vozidiel je veľa úzkych miest v priestore podvozkov, keďže od každým dielom je jeden podvozok. Kvôli tomuto (a kvôli tomu, že Bombardier začal tlačiť svoje vlastné projektypred zdedenými) bohužiaľ obidve mestá prešli na iné vozidlá - Brémy na Flexity Classic, Mníchov na Variobahny.
Osobne túto koncepciu považujem za najlepšiu zo všetkých NP vozidiel. Siemens túto koncepciu prevzal pre Combino Supra/Avenio s tým, že pod vozidlá zaviazal podvozky z Combina Classic. To prinieslo výhodu v tom, že sú obe nápravy v podvozku hnané a len zákazník si určí, koľko podvozkov chce mať poháňaných (pôvodné AEG/MAN GTX-N mali v každom podvozku poháňanú len jednu nápravu a napríklad v Prahe sa vozidlo neosvedčilo. Predsa len, Mníchov aj Brémy sú placky).
http://www.bid.sk/cestujuci/aktuality/zmena-na-poste-generalneho-riaditela-bid-as/
19.8.2010 s okamžitou platnosťou odvolali gen. riaditeľa BID, Alexandra Balleka.
Niečo sa tam stalo... ?
Reakcia na: Yogi616 #153411:
Vravelo sa, že boli určené pre BA avšak nakoniec DPB musel zrušiť tender a SOR už mal vyrobené autobusy tak povedal, že ide len o testovacie vozidlá... Ale neviem čo je na tom pravdy. Isté je, že momentálne BN12 neočakávame. ?
Reakcia na: Yogi616 #153410:
poťah sedadiel je Váš,tak preto sa pýtam...
Reakcia na: S499.1023 #153400:
ake su to skusenosti? Celkom ma to zaujima.
Reakcia na: Majo #153403:
Asi porovnaním napr. s linkou 1 ? . Inak Combiná už cez víkendy jazda aj mimo 4/6.
Reakcia na: 810zssk #153405:
atletika vs. hokej - no o väčšej európskej sledovanosti hokeja by som teda veľmi pochyboval 🙂 pozri si napr. exZlatú/Diamantovú ligu vs. už neexistujúcu Ligu majstrov 😉
ale nepredpokladám, že by sa mali zatvárať hranice...
Hug0: Pretože štvordverákom ako i niektorým trojdverákom kvôli už nefunkčnej klimatizácii spraviť otvárateľné bočné okná. Konkrétne to sú 1501, 1505, 1507, 1509, 1510 a 1511. Tieto vozy majú síce strešné okná otvárateľné,ale nie vždy. To strešné okno sa otvorí, ale absolútne žiadny vzduch neprúdi dnu. Vozy 1502, 1503, 1504, 1506 a 1508 majú otvárateľné bočné okná, čiže tam logicky prúdi ďaleko viac vzduchu.
Reakcia na: kecho #153404:
V 2005 napriklad Finsko uzavrelo hranice kvoli MS v atletike a to tiez nie je extra sledovany event 😉 Len ma zaujimalo ci sa preto nahodou nieco podobne nechysta aj u nas 🙂
Reakcia na: 810zssk #153402:
tuším jediný raz to robili Rakúšaci pri ME vo futbale (možno predtým Holanďania 2000 alebo Portugalsko 2004) - a myslím, že práve kvôli Anglánom a Nemcom lenže ME vo futbale sú oveľa známejšie vo verejnosti ako MS v hokeji, ktoré reálne sledeuje nejakých 7-8 euro krajín hrajúcich v špičke... pri hokejových MS som pri Nemecku 2010 nepočul, žeby robili kontroly...
Reakcia na: S499.1023 #153400:
Oukej, stačili. ? Inak celkom by ma zaujímalo, ako došli v Budapešti k porovnaniu Combina Supra a T5C5, keď na linkách 4 a 6 T5C5 nikdy nejazdili.
Reakcia na: kecho #153401:
Nejde len o agresivnych fanusikov. Hlavne sa pytam preto, lebo pri podobnych akciach sa to obcas robi, tak by ma zaujimalo ci sa to planuje aj u nas.
Reakcia na: 810zssk #153399:
neidealizujem si síce hokejových fanúšikov, ale myslíš, že sú až takí agresívci typu Srbi-Angličania-Poliaci? a okrem toho nikto z tejto trojice na ms aj tak nebude...
Reakcia na: Majo #153394:
A skúsenosti s MAN/AEG GT6/8N z Mníchova a Brém, kde sú podstatne menšie oblúky ako v Bratislave, bez prechodníc a navyše na normálnom rozchode (pre tieto dovody v týchto mestách nikdy nejazdili klasické Duewagy), by ti nestačili ? ?
Trochu OT, ale nema niekto nahodou informaciu ci sa budu zavadzat kontroly na statnej hranici pocas MS v hokeji?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.