Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Trochu OT, ale nema niekto nahodou informaciu ci sa budu zavadzat kontroly na statnej hranici pocas MS v hokeji?
Reakcia na: no.ev.di. #153393:
Ak to bude 1.1.2011 tak to je uspech, nie sklamanie.
Reakcia na: kecho #153392:
Kamenne namestie by bolo treba riesit uplne inak..
Reakcia na: Predator135 #153395:
Prečo hlavne štvordverák? Trojdverakom ide menej vzduchu kedže ma len 3 dverí.
ear4: Zaručene nebolo v tej SOR-ke až tak horko. Skús sa zviesť podľa Teba autobusom Mercedes Benz O 405 GN2 a uvidíme, hlavne so štvordverákom. Prajem Ti "príjemné" cestovanie.
Reakcia na: S499.1023 #153384:

§ 1, článok b, odsek 1: Je však rozdiel, či je medzi nízkopodlažnou a vysokopodlažnou časťou len jeden malý schod alebo dva veľké. Variu LF sú v BA mnohí naklonení, osobne to však vnímam ako dávno prekonanú koncepciu. Či už LF+ alebo LF-.
§ 1, článok b, odsek 2: Skúšky bez cestujúcich vraj musí robiť odznova kvôli tomu, že kdesi dolámali zberač.

Proti dynamicky otočným podvozkom v zásade nie som, ale zas v Budapešti na linkách 4 a 6 nie sú veľmi prudké oblúky, takže by bolo treba správanie sa takéhoto vozidla na bratislavských tratiach overiť - mali by niečo zapožičať, ale nie iba tak ako 06T, ale nech to premáva aj s cestujúcimi (aj keď nepochybujem o tom, že V. Pol1/3 bude všetko komplikovať).
Inak keď už sme to načali, aký je Tvoj pohľad na riešenie typu Eurotram (t. j. dlhé články bez podvozkov a veľmi krátke články s podvozkami)?
Reakcia na: kecho #153392:
s tou redukciou liniek a skrátením intervalov máš pravdu - nehrozí. Najskôr po voľbách asi by to padlo na 1.1.2011, aj keď ani 1.12.2010 by nebolo zlé
http://bratislava.sme.sk/c/5514042/elektrickovy-tunel-otvoria-2-septembra.html

radujme sa, veselme sa, redukcia počtu liniek a zlepšenie intervalu asi nehrozí...

Re #153383 no.ev.di.: "tak dve eliny sa tam asi nepomestia." to nehovor ani zo srandy, choď sa tam pozrieť, tam je maľba aj na 2 eliny + rezerva... dnes som si tam pozrel dve krátke spojené, a keď išla okolo miesta, kde by mal byť začiatok zastávky, tak miesta za ňou bolo dosť. práve preto by to mohla byť spoločná zastávka pre 1,2,3,5,7,8,11,17+94
súhlasím so zmenami zatávok v centre, lenže do toho "sa" nikto asi púšťať nechce/nebude, napr. tá kombinácia tesco-mariánska je fakt extrém... Jesenského by sa dala presunúť oproti tescu, miesto tam je, len by museli posunúť trať o jeden nevyužitý jazdný pruh smerom ku kamennému...

Re #153377 ear4: teraz sa ti tu ozve x hlasov, že to (vraj) nie sú garantované NP ? btw. osobne sa radšej odveziem na 99ne 41xx ako 45xx 😉
Reakcia na: MatejBA #153390:
dobre, ale hento ani nespomínaj, to je dúfam pre BA uzavretý prípad.
Reakcia na: no.ev.di. #153389:
horsie ako 25Tr to byt nemoze (tam niekto vravel 50-60 l na 100 km ? )
Reakcia na: Puki #153388:
veľké číslo ? stačí ti? ? alebo takto : väčšie číslo ako ostatné ?
Reakcia na: no.ev.di. #153387:
Definuj mi prosim "veľku spotrebu dosť" číselne. Koľko l/100km?
Reakcia na: Dopravák #153386:
vraj MBCC má veľkú spotrebu dosť. Teda okrem toho, že to je drahé ako sviňa, tak to "žerie ako Sergej" ? neviem načo ich teda súťažili, keď to má spotrebu a pravdepodobne ich nebude ani 25 jak to tak vyzerá, o 40 ani nehovorím.
Reakcia na: ear4 #153378:
je kríza, šetrí sa na PHM a tak klíma sa nepoužíva... ide to do spotreby ?
Reakcia na: Majo #153367:

1b1) Aký podiel nízkej podlahy bude mať Flexity Classic so 100% adhéziou? By som povedal, že asi tak rovnaký, ako VarioLF.
1b2) Tá vec, čo síce pekne vyzerá ale vydáva také isté zvuky rozsypaného železiarstva ako Poršetra a dodnes nebol schopná splniť podmienky Drážního úřadu ČR pre povolenie aspoň skúšobnej prevádzky s cestujúcimi, ma prestáva baviť.

Som jednozančne zástancom vozidla s dynamicky otočnými podvozkami. Combino Supra v Budapešti vykazuje o 50% NIŽŠIE opotrebovanie oblúkov ako T5C5 a je bez problémov realizovateľné na metrovom rozchode a so 100% adhéziou.
Reakcia na: kecho #153364:
no mohlo by to byť spravené ostrovčekom a posnutím cesty (objazd) viac napravo. Inak ak bude zastávka Vazovova v smere do mesta a náhodou pôjde viac električiek, napr., že z dola pôjde L8 a z Rače L5, tak dve eliny sa tam asi nepomestia. Tie zastávky v centre by sa ešte mali poriešiť nejak, hlavne čo sa týka vzialeností Jesenského / Nám. SNP - Kamenné nám. - Mariánska - Americké nám./Odborárske nám.

Mohli by to spraviť tak, že zastávku Jesenského posunúť pred križovatku aby bola bližšie ku Kamennému nám. - Mariánsku zrušiť a posunúť viac k Medickej záhrade (s novým názvom. Medická záhrada) tým pádom by L11 zastavovala kúsok od Amerického nám. a Vazovovu by mala posunúť viac k centru. Len potom či by nebola veľká medzera medzi Legionárskou a Medickou záhradou ?
Reakcia na: ear4 #153377:
Na 50 jazdili Citelisy, teraz jazdia Karosy, nejake kapacitne posilnenie pocas vyluky v ruzinove a na zlate piesky - cize docasne to nie je pravda ale inak ano 🙂

Na 99 jazdia Low Entry SORky (ci uz nie?) a krom toho nikde nie je napisane, ze to je GARANTOVANE ale umoznene 🙂 (cize aj keby mal 15 poradi a iba 1 LE/NP, tak by neklamali)
Reakcia na: MatejBA #153376:
A prečo by neplatili. Však keď si môžeš kúpiť jednopásmový PCL s nočným príplatkom.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.