Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Majo #153403:
Asi porovnaním napr. s linkou 1 ? . Inak Combiná už cez víkendy jazda aj mimo 4/6.
Reakcia na: 810zssk #153405:
atletika vs. hokej - no o väčšej európskej sledovanosti hokeja by som teda veľmi pochyboval 🙂 pozri si napr. exZlatú/Diamantovú ligu vs. už neexistujúcu Ligu majstrov 😉
ale nepredpokladám, že by sa mali zatvárať hranice...
Hug0: Pretože štvordverákom ako i niektorým trojdverákom kvôli už nefunkčnej klimatizácii spraviť otvárateľné bočné okná. Konkrétne to sú 1501, 1505, 1507, 1509, 1510 a 1511. Tieto vozy majú síce strešné okná otvárateľné,ale nie vždy. To strešné okno sa otvorí, ale absolútne žiadny vzduch neprúdi dnu. Vozy 1502, 1503, 1504, 1506 a 1508 majú otvárateľné bočné okná, čiže tam logicky prúdi ďaleko viac vzduchu.
Reakcia na: kecho #153404:
V 2005 napriklad Finsko uzavrelo hranice kvoli MS v atletike a to tiez nie je extra sledovany event 😉 Len ma zaujimalo ci sa preto nahodou nieco podobne nechysta aj u nas 🙂
Reakcia na: 810zssk #153402:
tuším jediný raz to robili Rakúšaci pri ME vo futbale (možno predtým Holanďania 2000 alebo Portugalsko 2004) - a myslím, že práve kvôli Anglánom a Nemcom lenže ME vo futbale sú oveľa známejšie vo verejnosti ako MS v hokeji, ktoré reálne sledeuje nejakých 7-8 euro krajín hrajúcich v špičke... pri hokejových MS som pri Nemecku 2010 nepočul, žeby robili kontroly...
Reakcia na: S499.1023 #153400:
Oukej, stačili. ? Inak celkom by ma zaujímalo, ako došli v Budapešti k porovnaniu Combina Supra a T5C5, keď na linkách 4 a 6 T5C5 nikdy nejazdili.
Reakcia na: kecho #153401:
Nejde len o agresivnych fanusikov. Hlavne sa pytam preto, lebo pri podobnych akciach sa to obcas robi, tak by ma zaujimalo ci sa to planuje aj u nas.
Reakcia na: 810zssk #153399:
neidealizujem si síce hokejových fanúšikov, ale myslíš, že sú až takí agresívci typu Srbi-Angličania-Poliaci? a okrem toho nikto z tejto trojice na ms aj tak nebude...
Reakcia na: Majo #153394:
A skúsenosti s MAN/AEG GT6/8N z Mníchova a Brém, kde sú podstatne menšie oblúky ako v Bratislave, bez prechodníc a navyše na normálnom rozchode (pre tieto dovody v týchto mestách nikdy nejazdili klasické Duewagy), by ti nestačili ? ?
Trochu OT, ale nema niekto nahodou informaciu ci sa budu zavadzat kontroly na statnej hranici pocas MS v hokeji?
Reakcia na: no.ev.di. #153393:
Ak to bude 1.1.2011 tak to je uspech, nie sklamanie.
Reakcia na: kecho #153392:
Kamenne namestie by bolo treba riesit uplne inak..
Reakcia na: Predator135 #153395:
Prečo hlavne štvordverák? Trojdverakom ide menej vzduchu kedže ma len 3 dverí.
ear4: Zaručene nebolo v tej SOR-ke až tak horko. Skús sa zviesť podľa Teba autobusom Mercedes Benz O 405 GN2 a uvidíme, hlavne so štvordverákom. Prajem Ti "príjemné" cestovanie.
Reakcia na: S499.1023 #153384:

§ 1, článok b, odsek 1: Je však rozdiel, či je medzi nízkopodlažnou a vysokopodlažnou časťou len jeden malý schod alebo dva veľké. Variu LF sú v BA mnohí naklonení, osobne to však vnímam ako dávno prekonanú koncepciu. Či už LF+ alebo LF-.
§ 1, článok b, odsek 2: Skúšky bez cestujúcich vraj musí robiť odznova kvôli tomu, že kdesi dolámali zberač.

Proti dynamicky otočným podvozkom v zásade nie som, ale zas v Budapešti na linkách 4 a 6 nie sú veľmi prudké oblúky, takže by bolo treba správanie sa takéhoto vozidla na bratislavských tratiach overiť - mali by niečo zapožičať, ale nie iba tak ako 06T, ale nech to premáva aj s cestujúcimi (aj keď nepochybujem o tom, že V. Pol1/3 bude všetko komplikovať).
Inak keď už sme to načali, aký je Tvoj pohľad na riešenie typu Eurotram (t. j. dlhé články bez podvozkov a veľmi krátke články s podvozkami)?
Reakcia na: kecho #153392:
s tou redukciou liniek a skrátením intervalov máš pravdu - nehrozí. Najskôr po voľbách asi by to padlo na 1.1.2011, aj keď ani 1.12.2010 by nebolo zlé
http://bratislava.sme.sk/c/5514042/elektrickovy-tunel-otvoria-2-septembra.html

radujme sa, veselme sa, redukcia počtu liniek a zlepšenie intervalu asi nehrozí...

Re #153383 no.ev.di.: "tak dve eliny sa tam asi nepomestia." to nehovor ani zo srandy, choď sa tam pozrieť, tam je maľba aj na 2 eliny + rezerva... dnes som si tam pozrel dve krátke spojené, a keď išla okolo miesta, kde by mal byť začiatok zastávky, tak miesta za ňou bolo dosť. práve preto by to mohla byť spoločná zastávka pre 1,2,3,5,7,8,11,17+94
súhlasím so zmenami zatávok v centre, lenže do toho "sa" nikto asi púšťať nechce/nebude, napr. tá kombinácia tesco-mariánska je fakt extrém... Jesenského by sa dala presunúť oproti tescu, miesto tam je, len by museli posunúť trať o jeden nevyužitý jazdný pruh smerom ku kamennému...

Re #153377 ear4: teraz sa ti tu ozve x hlasov, že to (vraj) nie sú garantované NP ? btw. osobne sa radšej odveziem na 99ne 41xx ako 45xx 😉
Reakcia na: MatejBA #153390:
dobre, ale hento ani nespomínaj, to je dúfam pre BA uzavretý prípad.
Reakcia na: no.ev.di. #153389:
horsie ako 25Tr to byt nemoze (tam niekto vravel 50-60 l na 100 km ? )
Reakcia na: Puki #153388:
veľké číslo ? stačí ti? ? alebo takto : väčšie číslo ako ostatné ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.