vraj MBCC má veľkú spotrebu dosť. Teda okrem toho, že to je drahé ako sviňa, tak to "žerie ako Sergej" ? neviem načo ich teda súťažili, keď to má spotrebu a pravdepodobne ich nebude ani 25 jak to tak vyzerá, o 40 ani nehovorím.
1b1) Aký podiel nízkej podlahy bude mať Flexity Classic so 100% adhéziou? By som povedal, že asi tak rovnaký, ako VarioLF.
1b2) Tá vec, čo síce pekne vyzerá ale vydáva také isté zvuky rozsypaného železiarstva ako Poršetra a dodnes nebol schopná splniť podmienky Drážního úřadu ČR pre povolenie aspoň skúšobnej prevádzky s cestujúcimi, ma prestáva baviť.
Som jednozančne zástancom vozidla s dynamicky otočnými podvozkami. Combino Supra v Budapešti vykazuje o 50% NIŽŠIE opotrebovanie oblúkov ako T5C5 a je bez problémov realizovateľné na metrovom rozchode a so 100% adhéziou.
no mohlo by to byť spravené ostrovčekom a posnutím cesty (objazd) viac napravo. Inak ak bude zastávka Vazovova v smere do mesta a náhodou pôjde viac električiek, napr., že z dola pôjde L8 a z Rače L5, tak dve eliny sa tam asi nepomestia. Tie zastávky v centre by sa ešte mali poriešiť nejak, hlavne čo sa týka vzialeností Jesenského / Nám. SNP - Kamenné nám. - Mariánska - Americké nám./Odborárske nám.
Mohli by to spraviť tak, že zastávku Jesenského posunúť pred križovatku aby bola bližšie ku Kamennému nám. - Mariánsku zrušiť a posunúť viac k Medickej záhrade (s novým názvom. Medická záhrada) tým pádom by L11 zastavovala kúsok od Amerického nám. a Vazovovu by mala posunúť viac k centru. Len potom či by nebola veľká medzera medzi Legionárskou a Medickou záhradou ?
Na 50 jazdili Citelisy, teraz jazdia Karosy, nejake kapacitne posilnenie pocas vyluky v ruzinove a na zlate piesky - cize docasne to nie je pravda ale inak ano
Na 99 jazdia Low Entry SORky (ci uz nie?) a krom toho nikde nie je napisane, ze to je GARANTOVANE ale umoznene (cize aj keby mal 15 poradi a iba 1 LE/NP, tak by neklamali)
este ku klime k SOR. par krat som sa viezol v poslednych dnoch v 'plne klimatizovanom' vozidle, kde bolo ovela vacsie horko ako v beznych vozidlach.
mne je fuk, ze preco je tam horko, ale bolo zaplatene vozidlo s klimou, ktora je neucinna. to je skvely priklad zleho hospodarenia DP a zodpovedny manazeri DP by sa za to mali zodpovedat.
bud je klima ucinna a funguje, potom nerozumiem, preco su otvorene okna, alebo nie a vozidla treba reklamovat.
mimochodom, argument 'ludia otvaraju okna' je typicky idiotizmus DP. ked je klima a maju byt zatvorene okna, tak musia byt uzamykatelne ako v MBCC.
vrcholom je, ze DP nedokazal za vyse mesiac nasadenia NB18 ani len si nechat vyrobit par samolepiek informujucich cestujucich a nalepit ich na okna!!!!!!
preco jazdia stale na linke 99 a 50 aj stare vozidla, zatial co NP vozidla mozno vidiet uplne zbytocne nasadene na linkach 82, 92 a urcite aj inych? DPB klame, citat:
Bezbariérové cestovanie
Dopravný podnik Bratislava a.s. od 08.02.2010 umožňuje dopravu osôb so zníženou pohyblivosťou na nasledovných linkách:
Sólo vozidlá
- pondelok až piatok – linky č. 20, 22, 30, 32, 37, 50, 99 a 133
- sobota, nedeľa, sviatok – linky č. 20, 30, 32, 37, 50 a 99
ked ste uz nacrtli temu listkov tak by som sa rad opytal...v pripade, ze mam elektricenku na 1.pasmo aj s priplatkom na nocne spoje, tak potebujem nejaky listok navyse ak idem napriklad z dubravky z 2.pasma nocnym spojom?
papierove a SMS listky su celopasmove - jedine, na co si je treba davat pozor, je cas resp. ci je listok prestupny.
Predplatne CL su na 1 pasmo, 2 pasmo a celopasmove.
Trochu od veci, ale ked mam listok oznaceny v prvom pasme a idem do druheho pasma a nahodou nastupi revizor, neda mi pokutu, ze mam listok z prveho pasma v druhom? Vopred Dik
A keby vymysleli taku haluz ze by to po zastavke Vazovova neslo na cestu, ale dalej po kolajniciach po STU a tam by to v zakrute preslo na cestu (na elektrickovy signal), to by nepreslo?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.
Mohli by to spraviť tak, že zastávku Jesenského posunúť pred križovatku aby bola bližšie ku Kamennému nám. - Mariánsku zrušiť a posunúť viac k Medickej záhrade (s novým názvom. Medická záhrada) tým pádom by L11 zastavovala kúsok od Amerického nám. a Vazovovu by mala posunúť viac k centru. Len potom či by nebola veľká medzera medzi Legionárskou a Medickou záhradou ?