Reply on: ear4 #153425:
A len idiot moze najprv hucat, kde su nove klbove abusy a len idiot potom moze ofrflat vsetko (len aby som naviazal na tvoju poslednu vetu).Nie ze by boli ludia radi, ze su tu konecne nove busy, ale este to aj ofrflu - napriklad Tedomy - ani tie nie su skvele, hucia, "trha to s nimi" pri rozbehu, dvere buchaju, vsetko hrka - ale ja som rad, ze konecne mame nove 12m abusy miesto este vacsich CNG Vrakos.
A vies co je najzaujimavejsie? Ze ja som zatial isiel v asi 5 roznych SORkach a ani v jednej nebolo nic, co popisujete - bud mam stastie na dobre kusy, alebo ste rozmaznany
S499.1023
Osobne túto koncepciu považujem za najlepšiu zo všetkých NP vozidiel. Siemens túto koncepciu prevzal pre Combino Supra/Avenio s tým, že pod vozidlá zaviazal podvozky z Combina Classic. To prinieslo výhodu v tom, že sú obe nápravy v podvozku hnané a len zákazník si určí, koľko podvozkov chce mať poháňaných (pôvodné AEG/MAN GTX-N mali v každom podvozku poháňanú len jednu nápravu a napríklad v Prahe sa vozidlo neosvedčilo. Predsa len, Mníchov aj Brémy sú placky).