Na linke 1 teda toho "veľa" zistia... Po tej trati by mohli jazdiť pomaly aj železničné vozidlá, však tam nie sú nijaké prudké oblúky. Combiná nejazdia nikde inde ako na linkách 4 a 6. Pôvodne sa plánovalo ich nasadenie cez víkendy na linku 1, ale potom z toho zišlo.
Mimochodom, neodporuješ si nejako? "Takýmito pocitmi sa riadia šotouši, nie obchodne úspešné firmy." #152976)
vs. "...Bombardier začal tlačiť svoje vlastné projektypred zdedenými." #153414). ?
Skúsenosti sú jednoznačne pozitívne. Jedinou nevýhodou vozidiel je veľa úzkych miest v priestore podvozkov, keďže od každým dielom je jeden podvozok. Kvôli tomuto (a kvôli tomu, že Bombardier začal tlačiť svoje vlastné projektypred zdedenými) bohužiaľ obidve mestá prešli na iné vozidlá - Brémy na Flexity Classic, Mníchov na Variobahny.
Osobne túto koncepciu považujem za najlepšiu zo všetkých NP vozidiel. Siemens túto koncepciu prevzal pre Combino Supra/Avenio s tým, že pod vozidlá zaviazal podvozky z Combina Classic. To prinieslo výhodu v tom, že sú obe nápravy v podvozku hnané a len zákazník si určí, koľko podvozkov chce mať poháňaných (pôvodné AEG/MAN GTX-N mali v každom podvozku poháňanú len jednu nápravu a napríklad v Prahe sa vozidlo neosvedčilo. Predsa len, Mníchov aj Brémy sú placky).
Vravelo sa, že boli určené pre BA avšak nakoniec DPB musel zrušiť tender a SOR už mal vyrobené autobusy tak povedal, že ide len o testovacie vozidlá... Ale neviem čo je na tom pravdy. Isté je, že momentálne BN12 neočakávame. ?
atletika vs. hokej - no o väčšej európskej sledovanosti hokeja by som teda veľmi pochyboval pozri si napr. exZlatú/Diamantovú ligu vs. už neexistujúcu Ligu majstrov
ale nepredpokladám, že by sa mali zatvárať hranice...
Hug0: Pretože štvordverákom ako i niektorým trojdverákom kvôli už nefunkčnej klimatizácii spraviť otvárateľné bočné okná. Konkrétne to sú 1501, 1505, 1507, 1509, 1510 a 1511. Tieto vozy majú síce strešné okná otvárateľné,ale nie vždy. To strešné okno sa otvorí, ale absolútne žiadny vzduch neprúdi dnu. Vozy 1502, 1503, 1504, 1506 a 1508 majú otvárateľné bočné okná, čiže tam logicky prúdi ďaleko viac vzduchu.
V 2005 napriklad Finsko uzavrelo hranice kvoli MS v atletike a to tiez nie je extra sledovany event Len ma zaujimalo ci sa preto nahodou nieco podobne nechysta aj u nas
tuším jediný raz to robili Rakúšaci pri ME vo futbale (možno predtým Holanďania 2000 alebo Portugalsko 2004) - a myslím, že práve kvôli Anglánom a Nemcom lenže ME vo futbale sú oveľa známejšie vo verejnosti ako MS v hokeji, ktoré reálne sledeuje nejakých 7-8 euro krajín hrajúcich v špičke... pri hokejových MS som pri Nemecku 2010 nepočul, žeby robili kontroly...
neidealizujem si síce hokejových fanúšikov, ale myslíš, že sú až takí agresívci typu Srbi-Angličania-Poliaci? a okrem toho nikto z tejto trojice na ms aj tak nebude...
A skúsenosti s MAN/AEG GT6/8N z Mníchova a Brém, kde sú podstatne menšie oblúky ako v Bratislave, bez prechodníc a navyše na normálnom rozchode (pre tieto dovody v týchto mestách nikdy nejazdili klasické Duewagy), by ti nestačili ? ?