Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Majo #153416:

1) Linka 1 žiadne ostré oblúky, linka 4/6 žiadne ostré oblúky - plne porovnateľné, nie ? ? Ale možno vraveli T5C5 a mysleli Iparicsukló...
2) V Budapešti som nebol od minulého leta, myslel som, že víkendové nasadenie Combin na 1 je už realitou.
3) Neodporujem, Siemens žiadne paralelné projekty nezdedil. Naopak, ešte aj z vlastného portfólia vyradil N/MGT6. Bombardier pustil Variobahn Stadleru a GTX-N Siemensu.
Reply on: Joyki #153413:
No tak povedzme si narovinu, chybat nam nebude.
Reply on: S499.1023 #153408:
Na linke 1 teda toho "veľa" zistia... Po tej trati by mohli jazdiť pomaly aj železničné vozidlá, však tam nie sú nijaké prudké oblúky. Combiná nejazdia nikde inde ako na linkách 4 a 6. Pôvodne sa plánovalo ich nasadenie cez víkendy na linku 1, ale potom z toho zišlo.

Mimochodom, neodporuješ si nejako? "Takýmito pocitmi sa riadia šotouši, nie obchodne úspešné firmy." #152976)
vs. "...Bombardier začal tlačiť svoje vlastné projektypred zdedenými." #153414). ?
Reply on: Nodes #153409:
Skúsenosti sú jednoznačne pozitívne. Jedinou nevýhodou vozidiel je veľa úzkych miest v priestore podvozkov, keďže od každým dielom je jeden podvozok. Kvôli tomuto (a kvôli tomu, že Bombardier začal tlačiť svoje vlastné projektypred zdedenými) bohužiaľ obidve mestá prešli na iné vozidlá - Brémy na Flexity Classic, Mníchov na Variobahny.
Osobne túto koncepciu považujem za najlepšiu zo všetkých NP vozidiel. Siemens túto koncepciu prevzal pre Combino Supra/Avenio s tým, že pod vozidlá zaviazal podvozky z Combina Classic. To prinieslo výhodu v tom, že sú obe nápravy v podvozku hnané a len zákazník si určí, koľko podvozkov chce mať poháňaných (pôvodné AEG/MAN GTX-N mali v každom podvozku poháňanú len jednu nápravu a napríklad v Prahe sa vozidlo neosvedčilo. Predsa len, Mníchov aj Brémy sú placky).
http://www.bid.sk/cestujuci/aktuality/zmena-na-poste-generalneho-riaditela-bid-as/
19.8.2010 s okamžitou platnosťou odvolali gen. riaditeľa BID, Alexandra Balleka.
Niečo sa tam stalo... ?
Reply on: Yogi616 #153411:
Vravelo sa, že boli určené pre BA avšak nakoniec DPB musel zrušiť tender a SOR už mal vyrobené autobusy tak povedal, že ide len o testovacie vozidlá... Ale neviem čo je na tom pravdy. Isté je, že momentálne BN12 neočakávame. ?
Reply on: Yogi616 #153410:
poťah sedadiel je Váš,tak preto sa pýtam...
Reply on: S499.1023 #153400:
ake su to skusenosti? Celkom ma to zaujima.
Reply on: Majo #153403:
Asi porovnaním napr. s linkou 1 ? . Inak Combiná už cez víkendy jazda aj mimo 4/6.
Reply on: 810zssk #153405:
atletika vs. hokej - no o väčšej európskej sledovanosti hokeja by som teda veľmi pochyboval 🙂 pozri si napr. exZlatú/Diamantovú ligu vs. už neexistujúcu Ligu majstrov 😉
ale nepredpokladám, že by sa mali zatvárať hranice...
Hug0: Pretože štvordverákom ako i niektorým trojdverákom kvôli už nefunkčnej klimatizácii spraviť otvárateľné bočné okná. Konkrétne to sú 1501, 1505, 1507, 1509, 1510 a 1511. Tieto vozy majú síce strešné okná otvárateľné,ale nie vždy. To strešné okno sa otvorí, ale absolútne žiadny vzduch neprúdi dnu. Vozy 1502, 1503, 1504, 1506 a 1508 majú otvárateľné bočné okná, čiže tam logicky prúdi ďaleko viac vzduchu.
Reply on: kecho #153404:
V 2005 napriklad Finsko uzavrelo hranice kvoli MS v atletike a to tiez nie je extra sledovany event 😉 Len ma zaujimalo ci sa preto nahodou nieco podobne nechysta aj u nas 🙂
Reply on: 810zssk #153402:
tuším jediný raz to robili Rakúšaci pri ME vo futbale (možno predtým Holanďania 2000 alebo Portugalsko 2004) - a myslím, že práve kvôli Anglánom a Nemcom lenže ME vo futbale sú oveľa známejšie vo verejnosti ako MS v hokeji, ktoré reálne sledeuje nejakých 7-8 euro krajín hrajúcich v špičke... pri hokejových MS som pri Nemecku 2010 nepočul, žeby robili kontroly...
Reply on: S499.1023 #153400:
Oukej, stačili. ? Inak celkom by ma zaujímalo, ako došli v Budapešti k porovnaniu Combina Supra a T5C5, keď na linkách 4 a 6 T5C5 nikdy nejazdili.
Reply on: kecho #153401:
Nejde len o agresivnych fanusikov. Hlavne sa pytam preto, lebo pri podobnych akciach sa to obcas robi, tak by ma zaujimalo ci sa to planuje aj u nas.
Reply on: 810zssk #153399:
neidealizujem si síce hokejových fanúšikov, ale myslíš, že sú až takí agresívci typu Srbi-Angličania-Poliaci? a okrem toho nikto z tejto trojice na ms aj tak nebude...
Reply on: Majo #153394:
A skúsenosti s MAN/AEG GT6/8N z Mníchova a Brém, kde sú podstatne menšie oblúky ako v Bratislave, bez prechodníc a navyše na normálnom rozchode (pre tieto dovody v týchto mestách nikdy nejazdili klasické Duewagy), by ti nestačili ? ?
Trochu OT, ale nema niekto nahodou informaciu ci sa budu zavadzat kontroly na statnej hranici pocas MS v hokeji?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.