Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Turbo #15337:

Prave v Radiu hlasia ze sa tvoria kolony aut na Trnavskom myte, Racianskom myte, Safarikovom nam. a este niekde ale uz si to nepamatam. Proste vsade. Takze kolaps. Inak sa to povedat neda. Preco nepovedia rovno ze doprava v BA skolabovala. Zevraj zdrzanie sa pohybuje okolo 15 minut. No, esteze povedali "okolo", totiz mam silne pochybnosti...
Otazka do plena:
Viete ze v takychto zapchach uviaznu aj autobusy a trolejbusyt MHD a cestujuci v nich nadavaju??? A viete ze tito ludia si kupia auto a budu sice nadavat tiez, ale aspon sa nebudu tlacit v starych, hrdzavych, smradlavych kraksniach, na ktore musia cakat niekedy aj cez 20 minut (co je uz vonkoncom neunosne)??? A co si myslite, aky dopad to bude mat na dopravu? Kolaps nastane coraz castejsie, intenzivnejsie a bude sa stat dlhsie. Nastane dalsie obmedzovanie MHD, MHD sa nakoniec zrusi a budeme v p...... 😞
Otazka pre znalcov:
Preco nie je na Safarikovom nam. elektrickova zastavka Viedenskeho typu? Udajne tam podla projektu mala byt, dnes som z nej nic nevidel. Kua, kto zase sabotuje elektricky??? Zeby Lunacek? On je toho naozaj schopny!!! 😞 Zmrd.
Reakcia na: si #15334:

Este na tvoju otazku:
Ano, doprava v BA kolabuje uz kazdy den. Donedavna sa hovorilo o "takmer kolapse", myslim ze od dnes sa moze hovorit o kazdodennom kolapse. A cim je sposobeny? Absolutne ubohou MHD. A to aj Durkovsky, ak s tym chce nieco robit, ma sakra vela prace pred sebou. Mozem poradit iba jedno: Vyhodit vsetkych komunistov na Magistrate a v DPB a.s. A potom podstatne navysenie dotacii a zvysenie rocnych vozokilometrov aspon na hodnotu 52 mil, idealne 56 mil. vzkm.
Reakcia na: si #15334:

Z toho si nic nerob.
Ja som vcera isiel 32 z Molecovej na Bardosovu. Na Molecovej som videl ukrutnu zacpu smerom do Karlovky, samozrejme elektricky jazdili normalne. Tato zacpa bola aj pod mostom Lafranconi a bohvie kam az siahala. Urcite to hlasili v radiu, lebo aj Mlynska dolina bola komplet upchata. Stali sme tam 30 minut!!! Chudak vodic, uz pozeral na palubak, ze mal mat odchod zo Stanice... Na patronke uplny chaos, najviac ma vytacali ti kreteni, ktori sa nasilu tlacili do krizovatky a potom branili v jazde ostatnym. Uplny blbci. Vytrubovalo sa, nadavalo sa... Kua, a ja som musel v tom vsetkom byt. KUA, tieto zatazove smery treba zatramvajovat, poyebany gumokoly aj tak stoja v zapche!!! Meskal som pol hodinu! A kvoli komu? Kvoli osobnym gumokolom, resp. kvoli autobusu, ktori stoji spolu s nimi v zapche! Vcerajsi den ma iba utvrdil v mojom nazore, ze autobus je menejcenny dopravny prostriedok. Je pomaly, ma nizku obsaditelnost, treba do neho liat naftu a olej a smrdi!!! Je vhodny maximalne ako doplnok k tramvaji, napr na linky 51 alebo do Cunova. Ale na vnutromestskych linkach, ktore su stale preplnene, mavaju meskania a smrdia v meste by bolo naozaj vhodne elektricku trakciu a to taku, co ide na vlastnom telese. Ale urcite nie fantazmagorie typu metro a.s. 🙂
e #15329 Igorko: No suhlasim s tebou, ale zatial sa zda, ze Durkovsky nema takyto nazor na riesenie problemov. A mozno by fakt aj uvital ludi, ktori mu dokazu rozumne a s prehladom objasnit situaciu.
Kolabuje doprava v BA ?
dnes som siel nieco po 16tej z centra mesta, ako inac, zasiel som na zastavku Rajska, ze sa odveziem 202kou na dolne hony. dosiel som na zastavku, kopa ludi, ziaden trolejbus v dohlade (je to konecna a zvykne sa tam ponevierat neaka ta 205 a neaka ta 202ka, z kazdeho po 1ks). Odchadzat mal prave v tej chvili 202/5 (16:28). Mnozstvo uz dost nervoznych ludi svedcilo o tom, ze hodnu chviluuz nic neslo. po dlhom cakani sa objavila 15TRMka a za nou aj 14TRka, vyhodili ludi a hned sli na nastupiste nalozit dalsich... dotycna 15TRMka bola ta 202/5, z Rajskej sme odchadzali o 16:37, t.j. -9. Cestou na Dolne Hony bolo jasne vidiet dovod jeho neskoreho prichodu - stojace smradiace gumokoly od ul. 29. augusta az po Mileticovu. Pri vyusteni Mileticovej bol dokonca chvilkovy problem s trakcnym napajanim (asi prilis vela vozidiel v useku), kedy takmer zastalo MGcko a len velmi pomaly a lenivo sa potom znova rozbiehalo (evidentne vyrazny pokles napatia v trakcnej sieti). Vodic sa snazil ist v danej situacii tak, aby neziskaval este vacsie meskanie, najlepsie bolo, ked pri cintorine ruzinov (mal -11) bola sora na odbocenie na medzijarky, tak sa na soru vybodol, obehol ju cez pravy jazdny pruh az uplne dopredu a tam sa zaradil :-)) usetril tym minimalne 3 minuty dalsieho meskania:-)
Prijazd na obratisko bol s -12, na obratisku boli az 3 !!! trolejbusy, 2 na linke 201 a 1 na linke 202 (obvykle sa tam v tuto dennu dobu ponevieraju 3 - 4 vozidla z kazdejlinky, t.j. 6 - 8 vozidiel). Aj som si to preistotu odfotil 🙂

S tou kolonou aut od mileticovej az do centra mesta som sa v tejto dennej dobe nestretol po prvykrat. Mozno by neuskodilo, keby sa kompetenti zamysleli nad kontrolou prejazdnosti vyhradeneho jazdneho pruhu pre MHD ktory je medzi mileticovou a kosickou a v dalsom useku nad vyhradenim jedneho jazdneho pruhu pre MHD. Ved aj tak je jedno, ci tie auta stoja v 2 radoch alebo v jednom 🙂 a aspon MHD by mala mensie meskania 🙂 (vyhradit jazdny pruh je mozne az po ul. 29. augusta, dalej to uz nie je mozne z dovodu 2prudovej cestnej komunikacie, pre linku 202 by to znamenalo iba male zdrzanie, linky 206 a 208 by tym trpeli viacej, ale bolo by to aspon pre linku 208 aj tak vyrazne zlepsenie)
Reakcia na: m@rtin #15326:
Aká "úplně nová tramvajová trať"? Tá trať tam bola desiatky rokov. Nevydávaj preložku za novostavbu.
I.
Reakcia na: Ivo #15324:
Ešte som Ti dlžný odpoveď na brzdy metra. Metro brzdí prevádzkovo elektrodynamickou brzdou (ako električka alebo modernejšie vlaky), dobrzďuje vzduchom (ako vlak), zaisťovacia brzda je pružinová akumulačná (ako električka), ručná brzda je mechanická (ako vlak). V prípade výpadku EDB brzdí od počiatku brzdenia vzduchom. Priebeh brzdenia je na linke C regulovaný pomerne primitívnym (zato ale francúzskym) systémom MATRA, ktorým bol nahradený výrazne dokonalejší (ale zato český, takže sa nedalo nahrabať na úplatkoch) systém ACB (Automatické Cílové Brzdění) od AŽD Praha. Na ostatných linkách je jazda vlaku riadená pôvodným sovietskym systémom ARS (Avtomatičeskaja Regulirovka Skorosti), postupne sa bude nahradzovať nejakým zdokonaleným ACB, vyvinutým v spolupráci AŽD Praha a nejakej poľskej firmy.
Ak piješ pivo, tak sa ozvi na mail, zorganizujeme sa aj s Papyrom a zavoláme aj Martina, aby sme sa mohli pekne pohádať:-).
I.
Reakcia na: hroch #15316:
Žiadnym spôsobom sa tu električková doprava neboostuje. Barrandov je po dlhom čase a opäť na veľmi dlho jediná nová električková trať v Prahe.
Reakcia na: m@rtin #15312:
...stačí se projet jakýmkoliv hromadným dopravním prostředkem v Košicích...

Napríklad úplne novým Solarisom, že? Ty máš fascinujúcu vlastnosť vidieť úplne, ale úplne čiernobielo.
Reakcia na: Andrej (Anndy008) #15305:
Som ochotný spolupracovať s kýmkoľvek, kto na mňa nebude vyťahovať zaklínadlá typu "vieštosanedá", "nikdysatotaknerobilo", "keďmyslíšžesmetuvšetciblbciktorýneviemenapočítaťdodesaťtakradšejuztútoadresuvypustizosvojhozoznamuspozdravomneschopný*****" a podobne. Skúsim mu napísať.
I.
m@rtin: stavate si arenu a Slovensko vam tam pride vyhrat zlato ! 😉
Ivo:
Já myslím, že se to stihne. Dělaj tam i o Nedělích, pokládají koleje, most a tunely jsou hotové a na některých zastávkách stojí už ocelové konstrukce.

Pokud se zajímáš o stavby, doporučuji ti ještě navštívit stavbu hokejové haly pro mistroství světa. Je to asi největší staveniště v zemi. Dělá se tam 24 hodin denně při umělém osvětlení. Je tam 10 jeřábů a kolem haly se staví úplně nová tramvajová trať. Více na www.sazkaarena.cz
Vladimír:
Dobře pro tebe není prioritní měnit JŘ v Košicích teď, ale až za 4 roky. Na to ti odpovím, že začít tisknout jízdní řády z počítače stačí týden a nestojí ani KORUNU. Pokud bych mohl změnit něco já. Věř, že by to byla výměna jízdních řádů třeba do měsíce.

Než Košice přijdou na to, že se něco musí zlepšit, tak
1)Budou zrušeny tramvaje
2)90% cestujících uteče do aut

-Pokud se po celém městě montují nové označníky, je to dobře. To ty jsi mi, ale nenapsal.
-Počet Solarisů je mi známý. Však když jsem byl v Košicích, stály už v garáži.

1)Proč si mi pořád říkal věci, že Solarisy se nakupují na úkor zadlužení města a odprodeji vozů KT8D5?
2)Proč někdo dokáže z autobusu z roku 1992 (6299), udělat takový vrak?
3)Proč když jsem se chytnul tyče v T6A5, měl jsem zašpiněnou ruku od prachu?
4)Proč autobus C744 po velké prohlídce, vypadal jako kdyby absolvoval Paříž-Dakar?
5)Proč jsou tramvajové tratě v tak strašném stavu?
6)Proč si jednou za týden nevytřou autobusy?
A takhle bych mohl pokračovat.

Poznal jsem tě jako největšího kritika košické hromadné dopravy. Tvé výtky na DPMK nebraly konce. A teď tu obhajuješ DPMK? Nerozumím ti.

P.S. Změna jízdních řádů psaných na stroji na vytištěné z počítače je otázka dvou maximálně čtyř týdnů. Chybí vůle, protože není vůle ani vyměnit vedení v DPMK.
M@rtin: Vdaka za vysvetlenie. Uz som sa x krat zamyslal co tie ryhy v dlazbe na stanici u metra znamenaju 🙂 Btw vcera som bol na Barrandove.To fakt chcu dokoncit do konca roka? maju tam teda este co robit aj ked tam makali o 106 🙂
hroch: Sak uz som ti to x krat hovoril.Koukej dostudovat a potom sadni na prvy bus,vlak alebo iny dopravny prostriedok a stahuj sa napr. do Prahy.My anglictinari do Viedne asi moc nepojdeme 🙂

Btw all: Odporucam ist elinou 12 v Prahe.Momentalne konci kvoli vyluke na Smichov Bahnhof a je sranda ked zacne pri predposlednej zastavke hlasit ze je vyluka.Ono to totiz keca a keca a keca az po poslednu zastavku takze pocas celej trasy z predposlednej zastavky na konecnu mate co pocuvat 🙂
Reakcia na: Andy #15294:
Mas pravdu. Ale v "sedlackych" DP to nepomahalo a mysi nasli cestu. Preto tam zaviedli elektrinu a bolo. Hlasenie je len vedlajsi produkt odpudzovaca mysi 🙂
Reakcia na: Vladimír #15263:
B9,5 stoji asi 4,1 mil (alebo 90 tis Euro?), nie som si isty. V 2001 boli ceny C7,5 - 3,5 mil, C9,5 - 4,1 mil Sk.
Reakcia na: J #15100:
Keďže m@rtin Ti neodpovedal, skúsim napísať niečo k pražským chronometrážam ja. Všetko platí pre električky, u autobusov to môže byť inak:
1. V Prahe sú štyri chronometrážne pásma: najdlhšie platí v pracovných dňoch od 7.00 do 18.59, druhé platí v pracovných dňoch od 6.00 do 6.59 a od 19.00 do 21.29, v sobotu a v nedeľu od 6.00 do 21.29, tretie denne od 21.30 do 5.59. Posledná, štvrtá, platí pre nočné linky a je najkratšia.
2. Platnosť prvého až tretieho chronometrážneho pásma závisí od stanoveného odchodu z danej zastávky. Ak má napríklad linka 10 odchod z konečnej Sídliště Ďáblice v pondelok o 5.59, vystrieda na svojej trase až tri pásma – začína tretím, od druhej zastávky ide podľa druhého (keďže odchod z nej je 6.00 alebo neskôr), a niekde okolo Motola prejde do prvého (od prvej zastávky, z ktorej má odchod 7.00 alebo neskôr).
3. Zaujímavé je, že na jednej linke môžu byť dve zastávky s rovnakým názvom. Stáva sa to na križovatkách, kde sú zastávky situované tak, že niektoré linky prechádzajú jednu zastávku pred križovatkou a druhú za križovatkou – zastavujú na obidvoch. Príklady: Národní divadlo (18), Nádraží Holešovice (14), Palmovka (3,8,19), Želivského (11). V električke si potom vypočujete „Národní divadlo, příští zastávka Národní divadlo“.
4. Ak sa vyskytne nejaká prekážka predlžujúca čas jazdy, chronometráž sa promptne prispôsobí. Napríklad pri výstavbe čohosi na trase Střelničná-Sídliště Ďáblice bola takto asi pred rokom pridaná minúta, zrejme kvôli pomalej jazde alebo čomu.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.