Andy: no dobre ale na bicykli predsa mas väčši problém dodržiavať nejaký stabilný výkon, jeden den ti nerobiproblem ist 30km/h a druhy mas mensiu krizu a ides len 25km/h. Boha veď keď sa to dá v Prahe?!
Som rád, že ten I415 bude O.K. aspoň dúfam. To namiesto toho TAMu mali hento zrekonštruovať. Najlepšie by bolo, keby zrekonštruovali všetko čo je v ohrade ale no money no funny.
m@rtin: Popiš pražský systém chronometráži.
Tomaš: ale niekto tu písal, že jeden I435 je už navrhnutý na vyradenie. O tom nevieš či je to pravda.
KLF: Ale veď Tomáš to nemyslel nijak zle, bola to obyčajná ftipná poznámka. Takých povieš aj ty, aj ja dosť. Aký by bol svet bez humoru?!
By si sa cudoval ake je to robit chronometraze. Neskusal si to niekedy napr. na bicykli? Ja si obcas robim svoje bicyklove "linky", spravim si aj chronometraz, lenze po troch jazdach na danej "linke" zistim, ze nie je mozne spravit uplne idealnu chronometraz.
A najvacsia blbost v DPB je, ze jednotlive casove zony ci ako sa to vola platia len pre odchody z konecnej. To znamena, ze podla pravidiel by sa na velmi dlhych linkach s velmi kratkym intervalom pred cielovou zastavkou mohli dokonca dva vozy aj predbehnut. To uplne sprosty system.
To co je v ohrade nie je vsetko na vyradenie.. Casto tam byvaju vozy, ktore cakaju na opravu atd.. Takisto vyradene vozy nemusia byt vzdy v ohrade.(V areali JD je dost vrakov aj mimo ohrady)
Presne tak tam kde je mala vzdialenost daju 2-minuty a tam kde ma vacsiu vzdialenost tak to spravia na nezvladnutie.Proste robil to ten kto v zivote autobusom nesiel:-O
A to je taky problem spraviť chronometráže podľa skutočneho stavu. Mame 87 liniek, takže nemôže to byť taky problém a za max. tri mesiace to musí byť hotové. Proste aj 7 aj 5 budu mať chronometráž po 6hodine na trase Poštová - Vinohrady rovnakú. Veď to je do neba volajúca blbosť, že 5 má 15min a 7 18min. To ale utvrdzuje to, čo dávno vieme, že chronometráže sú v tomto meste na hovno. Ale postoj NEDÁ SA NEOBSTOJÍ. Pretože Martin ono sa to dá. Takže trestať vodičov za meškanie a náskok ÁNO, ale po vytvorení podmienok na to, aby to meškanie pri normálnej jazde vytvoriť nemohli. Dúfam, že mi rozumieš.
A mám ďalší problém. Ako je možné, že 198 má medzi zástavkami Znievska a Budatínska (ktoré sú od seba asi 250m) 2 min. Všetky ostatné linky majú 1min. Vždy má 198 náskok 1 min. No samozrejme pri EU má vžd meškanie od 2 do 4 minút. Je to normálne. Ako ten kto to má na starosti sa môže hanbiť. Viem, že robia v zlých podmienkach, ale keď už niečo robím tak to spravím poriadne a nie od stola ale v teréne. Toto je proste neospravedlnitelné, pretože toto je kameň úrazu z pohľadu cestujúcich, že sa jazdí úplne inak ako je písané v cesťáku.
Takisto 90 nikdy ale nikdy nestihne svoju trasu, možno občas po 22:00, keď to vodič páli dosť rýchlo. Ale inak má vždy meškanie od 1 po tri minúty. A prečo? No niekto spravil zlú chronometráž.
Naopak 94 sa to väčšinou podarí včas
Znova Ti opakujem, že informačná kampaň, ktorú praktizuje pražský DP, je pre slovenské DP finančne neúnosná. Štyridsaťstránkový sprievodca NEMÔŽE byť zadarmo, pretože minimálne jeho výrobné náklady MUSIA byť pokryté.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
J
Som rád, že ten I415 bude O.K. aspoň dúfam. To namiesto toho TAMu mali hento zrekonštruovať. Najlepšie by bolo, keby zrekonštruovali všetko čo je v ohrade ale no money no funny.
m@rtin: Popiš pražský systém chronometráži.
Tomaš: ale niekto tu písal, že jeden I435 je už navrhnutý na vyradenie. O tom nevieš či je to pravda.
KLF: Ale veď Tomáš to nemyslel nijak zle, bola to obyčajná ftipná poznámka. Takých povieš aj ty, aj ja dosť. Aký by bol svet bez humoru?!